IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Svet: Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever

20.05.2019
Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je nizozemski Unilever, kaže raziskava Effie Index 2019.
 

Prvo mesto je osvojil šestič od leta 2011. Najučinkovitejša blagovna znamka pa je petič Coca-Cola, ki je s prestola izrinila Pepsi, rezultate povzema Slovenska oglaševalska zbornica.

Raziskava Effie Index vsako leto razvršča podjetja, ki stojijo za najbolj učinkovitimi idejami v marketingu. Letos na njej prevladujejo podjetja s področja hitro premikajočega se blaga za široko porabo, hitre prehrane in pijač, so pojasnili v Effie Worldwide.

V Evropi je največ točk iz osvojenih nagrad Effie uspelo zbrati oglaševalcu L'Oreal, blagovni znamki Ikea, holdingu WPP Group, agencijski mreži McCann Worldgroup, agencijski pisarni BBDO Moscow in neodvisni agenciji Jung von Matt, so še dodali v zbornici.


Nazaj
 


 
 
 
back to top