IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.09.2019 || NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Jutri bodo odprli 186. Oktoberfest  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Svet: Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever

20.05.2019
Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je nizozemski Unilever, kaže raziskava Effie Index 2019.
 

Prvo mesto je osvojil šestič od leta 2011. Najučinkovitejša blagovna znamka pa je petič Coca-Cola, ki je s prestola izrinila Pepsi, rezultate povzema Slovenska oglaševalska zbornica.

Raziskava Effie Index vsako leto razvršča podjetja, ki stojijo za najbolj učinkovitimi idejami v marketingu. Letos na njej prevladujejo podjetja s področja hitro premikajočega se blaga za široko porabo, hitre prehrane in pijač, so pojasnili v Effie Worldwide.

V Evropi je največ točk iz osvojenih nagrad Effie uspelo zbrati oglaševalcu L'Oreal, blagovni znamki Ikea, holdingu WPP Group, agencijski mreži McCann Worldgroup, agencijski pisarni BBDO Moscow in neodvisni agenciji Jung von Matt, so še dodali v zbornici.


Nazaj
 


 
 
 
back to top