IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.06.2022 || ZPS:"Nekateri ekološki izdelki za zaščito pred soncem razočarali"  |  Sušne razmere se zaostrujejo  |  V pripravi interventni ukrepi za pomoč rejcem krav molznic  |   Ministrstvo v ocenjevanje škode v gospodarstvu po junijskem neurju  |  V rastlinjakih Ocean Orchids vzgojili prve sadike vanilije   |  Brezpogojni boj proti inflaciji  |   OZS podelila podelila mojstrske diplome trem generacijam  |  Državna sekretarka na kmetijskem ministrstvu je Tatjana Buzeti  |  Na Petrolovih servisih ob avtocesti cena dizla znižana  |  Nova trgovina PerSuja v Beogradu  |  Nov supermarket Maxi v Subotici je odprl svoja vrata  |  Poziv kmetov in zadrug k učinkovitemu ukrepanju za "žitno verigo"  |  Merkur s projektom o samooskrbi "prepričal" kar 72 osnovnih šol  |  TZS:"Trgovinska panoga ni vojni dobičkar"  |  Coop napoveduje lansiranje govedine z zmanjšano vsebnostjo metana  |  Luka Reka zasuta s poizvedbami za pretovarjanje žita iz Ukrajine   |   Rusija v rubljih poplačala obresti na dolg v dolarjih  |   Vlada od petka od trgovcev pričakuje prilagoditev marže  |  Delamaris vidi priložnosti za povečanje prodaje na ameriškem trgu  |  OZS:"Vlada mora sprejetiukrepe za ublažitev visokih cen goriv!"  |   ||
   

ZDA: Najslabša rast prodaje božičnih daril po letu 2008

27.12.2012
Ameriški trgovci so letos zabeležili najšibkejšo rast prodaje božičnih daril po letu 2008, ko je država tičala v globoki recesiji. Na medlo letošnje navdušenje potrošnikov za nakupovanje sta vplivala slabo vreme ter vse večja negotovost glede gospodarskega položaja.
 
Prodaja najpogostejših božičnih daril, ki jo spremlja ena od strokovnih služb podjetja Mastercard, se je v obdobju dveh mesecev pred letošnjim božičem povečala le za 0,7 odstotka. Številni ekonomisti so napovedovali rast prodaje za tri do štiri odstotke, je poročala ameriška tiskovna agencija AP. Leta 2008 se je prodaja božičnih daril, kot so elektronika, oblačila, nakit, luksuzno blago, pohištvo ter ostali izdelki za dom, v tem obdobju zmanjšala za dva do štiri odstotke. A že lani se je povečala za štiri do pet odstotkov.
 
Letos je ameriške potrošnike od nakupov odvrnila vrsta dogodkov: najprej orkan Sandy in druge vremenske nevšečnosti, zatem so jih zmotile predsedniške volitve, užalostil pokol na osnovi šoli v Newtownu, v negotovost pa spravili še prepiri glede proračuna. Na koncu jih niti popusti trgovcev v zadnjem trenutku niso zvabili v trgovine. Če Američani tudi prihodnje leto ne bodo radi trošili, se tamkajšnjemu gospodarstvo po mnenju analitikov obeta le opotekajoča rast. Prodaja božičnih daril je namreč eden od ključnih kazalcev trdnosti ameriškega gospodarstva. V novembru in decembru trgovci ustvarijo kar približno 40 odstotkov celoletnega prometa.
 
Snežni orkan, ki je novembra prizadel ZDA, je nekoliko pospešil le prodajo prek spleta. A tudi ta se je od 28. oktobra do 24. decembra povečala le za 8,4 odstotka. To je občutno manj kot lani, ko je zabeležila 15- do 17-odstotno rast.

Nazaj
 
 
 
 
back to top