IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.03.2021 || Zavezo spletnih trgovcev o varnosti podpisalo 11 velikih   |  Prepoved potovanj med deželami do velike noči  |  Lidl na Slovenčevi ulici čaka jutrišnjo otvoritev  |  InStore BiH jutri organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  V strahu pred tretjim valom epidemije razmišljajo o omejitvi števila kupcev v trgovinah  |  V Zagorju pripravljajo posode za odpadno jedilno olje  |  V Ajdovščini bodo prenovili mestno tržnico  |  ZANIMIVOST: Tudi v Angliji gojijo beluše  |  Lidl odpira veliko distribucijsko središče v Lapovu  |  Migros uvedel lastno blagovno znamko veganske hrane  |  Žabka odprla trgovino št. 7000 na Poljskem  |  Počivalšek na virtualnem zasedanju ministrov EU za trgovino  |  Meje ostajajo zaprte še vsaj do sredine junija  |  Nov Spar odpirajo jutri v Novem mestu  |  Spletna prodaja živil bo letos presegla 100 milijard dolarjev!  |  Estonija zaostruje ukrepe proti pandemiji, Litva jih rahlja  |  Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |   ||
   

ZDA: Najslabša rast prodaje božičnih daril po letu 2008

27.12.2012
Ameriški trgovci so letos zabeležili najšibkejšo rast prodaje božičnih daril po letu 2008, ko je država tičala v globoki recesiji. Na medlo letošnje navdušenje potrošnikov za nakupovanje sta vplivala slabo vreme ter vse večja negotovost glede gospodarskega položaja.
 
Prodaja najpogostejših božičnih daril, ki jo spremlja ena od strokovnih služb podjetja Mastercard, se je v obdobju dveh mesecev pred letošnjim božičem povečala le za 0,7 odstotka. Številni ekonomisti so napovedovali rast prodaje za tri do štiri odstotke, je poročala ameriška tiskovna agencija AP. Leta 2008 se je prodaja božičnih daril, kot so elektronika, oblačila, nakit, luksuzno blago, pohištvo ter ostali izdelki za dom, v tem obdobju zmanjšala za dva do štiri odstotke. A že lani se je povečala za štiri do pet odstotkov.
 
Letos je ameriške potrošnike od nakupov odvrnila vrsta dogodkov: najprej orkan Sandy in druge vremenske nevšečnosti, zatem so jih zmotile predsedniške volitve, užalostil pokol na osnovi šoli v Newtownu, v negotovost pa spravili še prepiri glede proračuna. Na koncu jih niti popusti trgovcev v zadnjem trenutku niso zvabili v trgovine. Če Američani tudi prihodnje leto ne bodo radi trošili, se tamkajšnjemu gospodarstvo po mnenju analitikov obeta le opotekajoča rast. Prodaja božičnih daril je namreč eden od ključnih kazalcev trdnosti ameriškega gospodarstva. V novembru in decembru trgovci ustvarijo kar približno 40 odstotkov celoletnega prometa.
 
Snežni orkan, ki je novembra prizadel ZDA, je nekoliko pospešil le prodajo prek spleta. A tudi ta se je od 28. oktobra do 24. decembra povečala le za 8,4 odstotka. To je občutno manj kot lani, ko je zabeležila 15- do 17-odstotno rast.

Nazaj
 


 
 
 
back to top