IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  V petek ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |   ||
   

Italija: Najbolj priljubljena blagovna znamka testenin je De Cecco

06.11.2019
Pri zahodnih sosedih so izvedli raziskavo, ki na prvo mesto po priljubljenosti testenin presenetljivo ne postavlja blagovne znamke Barilla. Prvo mesto drži družinsko podjetje iz Abrucija s tradicijo od leta 1886.
 
 
 
 
Kot najbolj zaželene testenine so se izkazale tiste, ki jih trgovine ponujajo pod blagovno znamko De Cecco in jim je prodaja v prvi tretjini leta (če rezultate primerjamo z lanskim obdobjem) narasla za kar 13.7 odstotka. Njihove izdelke naj bi sodeč po raziskavi kupovalo kar 10,9 milijona italijanskih gospodinjstev.
 
Podjetje, ki ima v svojem portfelju med drugim tudi olje, moko, paradižnikovo mezgo in pekovske izdelke, je vrh v kategoriji testenin zavzelo na lestvici "Nielsen Top 75 Manufacturer", ki upošteva trgovinski promet posameznih proizvajalcev. Vrednostno je prodaja testenin De Cecco narasla za kar 20,4 %.
 
Italijanski trg testenin iz zdroba je v prvih sedmih mesecih leta 2019 doživel 1,1-odstoten padec, izdelke iz te podkategorije De Cecco pa je vseeno kupilo 734.000 italijanskih družin ali 45.1 %. Podjetje se bo trgu kmalu predstavilo tudi s polnozrnatimi in brezglutenskimi testeninami, sicer pa so njihovi izdelki na voljo tudi v tujini (Nemčija, Nizozemska, Belgija, Kanada in Srednja Amerika).
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top