IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Slovenija: Nagrada za zagonsko podjetje leta naravni kozmetiki Eho

12.06.2019
V četrtek, 6. 6. 2019, so v Podjetniškem centru Standard slavnostno zaključili že 4. Podjetniški trampolin. Gre za šesttedenski program SAŠA inkubatorja, ki ekipam omogoča razvoj od ideje do prodaje v šestih tednih. Izmed 28-ih prijavljenih podjetniških ekip, je bilo izbranih 12 tistih, ki so 6 tednov gradile svoje ideje ob pomoči vrhunskih strokovnjakov iz prakse, poroča spletni portal Velenjcan.si.
 
 
 
Regijski Start:up leta je izbiralo 133 prisotnih, ki jih je prepričala ekipa EHO, prva slovenska naravna, mineralna kozmetika v leseni embalaži. Trend povpraševanja po naravni kozmetiki je v porastu, zato Eho ličila odgovarjajo na potrebe 5 milijardnega trga osebne higiene s 100 % naravno kozmetiko z izjemnim dizajnom.
 
Za razliko od ostale kozmetike, Eho skrbno varuje okolje s svojo ekološko usmerjenostjo in inovativno leseno embalažo.Ekipa EHO je prejela 2 nagradi: vavčer za ekspertno svetovanje v vrednosti 10.000 € in letno članarino v Klubu podjetnikov SAŠA regije. 
 
 
Mojca Kotnik (EHO): "Navdušena sem, da nas je občinstvo izbralo za Start:up leta. Danes smo dobili ogromno novega zagona in dobesedno velik odskok iz trampolina. Z besedami težko opišem kaj vse sem dobila skozi program – znanje, kontakte in tisto kar je najbolj pomembno – veliko podpore. Na tem mestu se iskreno zahvaljujem celotni ekipi SAŠA inkubatorja, ki nas je vodila, spremljala in bodrila, predvsem pa verjela v nas."

Nazaj
 


 
 
 
back to top