IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |   ||
   

Slovenija: Nagrada za zagonsko podjetje leta naravni kozmetiki Eho

12.06.2019
V četrtek, 6. 6. 2019, so v Podjetniškem centru Standard slavnostno zaključili že 4. Podjetniški trampolin. Gre za šesttedenski program SAŠA inkubatorja, ki ekipam omogoča razvoj od ideje do prodaje v šestih tednih. Izmed 28-ih prijavljenih podjetniških ekip, je bilo izbranih 12 tistih, ki so 6 tednov gradile svoje ideje ob pomoči vrhunskih strokovnjakov iz prakse, poroča spletni portal Velenjcan.si.
 
 
 
Regijski Start:up leta je izbiralo 133 prisotnih, ki jih je prepričala ekipa EHO, prva slovenska naravna, mineralna kozmetika v leseni embalaži. Trend povpraševanja po naravni kozmetiki je v porastu, zato Eho ličila odgovarjajo na potrebe 5 milijardnega trga osebne higiene s 100 % naravno kozmetiko z izjemnim dizajnom.
 
Za razliko od ostale kozmetike, Eho skrbno varuje okolje s svojo ekološko usmerjenostjo in inovativno leseno embalažo.Ekipa EHO je prejela 2 nagradi: vavčer za ekspertno svetovanje v vrednosti 10.000 € in letno članarino v Klubu podjetnikov SAŠA regije. 
 
 
Mojca Kotnik (EHO): "Navdušena sem, da nas je občinstvo izbralo za Start:up leta. Danes smo dobili ogromno novega zagona in dobesedno velik odskok iz trampolina. Z besedami težko opišem kaj vse sem dobila skozi program – znanje, kontakte in tisto kar je najbolj pomembno – veliko podpore. Na tem mestu se iskreno zahvaljujem celotni ekipi SAŠA inkubatorja, ki nas je vodila, spremljala in bodrila, predvsem pa verjela v nas."

Nazaj
 


 
 
 
back to top