IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |   ||
   

Slovenija: Nagrada za zagonsko podjetje leta naravni kozmetiki Eho

12.06.2019
V četrtek, 6. 6. 2019, so v Podjetniškem centru Standard slavnostno zaključili že 4. Podjetniški trampolin. Gre za šesttedenski program SAŠA inkubatorja, ki ekipam omogoča razvoj od ideje do prodaje v šestih tednih. Izmed 28-ih prijavljenih podjetniških ekip, je bilo izbranih 12 tistih, ki so 6 tednov gradile svoje ideje ob pomoči vrhunskih strokovnjakov iz prakse, poroča spletni portal Velenjcan.si.
 
 
 
Regijski Start:up leta je izbiralo 133 prisotnih, ki jih je prepričala ekipa EHO, prva slovenska naravna, mineralna kozmetika v leseni embalaži. Trend povpraševanja po naravni kozmetiki je v porastu, zato Eho ličila odgovarjajo na potrebe 5 milijardnega trga osebne higiene s 100 % naravno kozmetiko z izjemnim dizajnom.
 
Za razliko od ostale kozmetike, Eho skrbno varuje okolje s svojo ekološko usmerjenostjo in inovativno leseno embalažo.Ekipa EHO je prejela 2 nagradi: vavčer za ekspertno svetovanje v vrednosti 10.000 € in letno članarino v Klubu podjetnikov SAŠA regije. 
 
 
Mojca Kotnik (EHO): "Navdušena sem, da nas je občinstvo izbralo za Start:up leta. Danes smo dobili ogromno novega zagona in dobesedno velik odskok iz trampolina. Z besedami težko opišem kaj vse sem dobila skozi program – znanje, kontakte in tisto kar je najbolj pomembno – veliko podpore. Na tem mestu se iskreno zahvaljujem celotni ekipi SAŠA inkubatorja, ki nas je vodila, spremljala in bodrila, predvsem pa verjela v nas."

Nazaj
 


 
 
 
back to top