IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |   ||
   

Hrvaška: Nagrada za agencijo leta družbi Bruketa & Žinić & Grey

16.04.2018
Nagrado IdejaX za agencijo leta, ki so jo podelili na hrvaškem festivalu Dani komunikacija, je prejela agencija Bruketa & Žinić & Grey. 
 
 
Za agencijo je sicer pestro leto in eden največjih mejnikov v njeni zgodovini. Priključili so se namreč agencijski mreži Grey (del holdinga WPP) in že v prvem letu z novim imenom prejeli naziv najboljše hrvaške agencije. "Hvala vsem naročnikom za zaupanje in vsem tistim, ki delajo ali so delali v naši agenciji. V zadnjih dvajsetih letih smo imeli priložnost sodelovati z nekaterimi najambicioznejšimi ljudmi v državi. Njihova ambicija nas motivira in navdihuje," sta ob prejemu nagrade za agencijo leta povedala njena kreativna direktorja Davor Bruketa in Nikola Žinić.
 
Nagrado X za hrvaškega oglaševalca leta je dobil Iskon Telekom. Dobitniki zlatih nagrad so Zagrebačka pivovara in BBDO Zagreb za akcijo "Mame in očetje so zakon", Iskon Internet in agencija Señor za akcijo "Iskon Casting" ter  Jamnica in agencija Imago Ogilvy za akcijo "Dear Mr. President".
 
Na tekmovanju za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie so spet zablesteli pivovarji z zabavnimi oglasi. Letos je velika in zlata nagrada pripadla navezi Ožujskega piva in agencij BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian in Pragma komunikacije za akcijo "Žuja je zakon (2015-2017)".
 
Ožujsko pivo je v sodelovanju z omenjenimi agencijami dobilo še eno zlato nagrado, in sicer za nadaljevanje akcije "Počeši z razlogom". Zlato nagrado sta dobili tudi akciji "Boli me pipi", ki jo je za Dalmacijavino zasnovala agencija Imago Ogilvy, in "Nehajte mučiti sami sebe", delo agencije Señor za farmacevtsko podjetje Mylan. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top