IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.06.2018 || Ministri EU o proračunu za kmetijsko politiko po letu 2020  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |  Aktivno ob otvoritvi nove dm prodajalne v Ribnici  |  Carrefour v sodelovanje z Googlom?  |  Kmalu višji davek na dodano vrednost  |  Ali drži pravilo petih sekund o hrani na tleh in ali imajo testenine rok uporabe?  |  Trgovina na drobno maja navzgor  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani do torka  |  Potapljači (s Sparom) očistili reko Savo 10 kilogramov smeti   |  Paloma z "bodi fit" programom podprla skakalke"  |  Danes odprta obnovljena dm prodajalna v Sežani   |  Varuh Podgoršek poziva k nakupu domače zelenjave  |  Jutri (poletna) Ljubljanska vinska pot   |  Tudi druga Petrolova trgovina z živili HopIN v Ljubljani, od danes - "živi"   |  Hofer za dobrodelnost  |  Odprta stota BIPA poslovalnica  |  V Petrolove trgovine HopIN po vse, razen naftnih derivatov  |  Radenska za trojčke  |   ||
   

Hrvaška: Nagrada za agencijo leta družbi Bruketa & Žinić & Grey

16.04.2018
Nagrado IdejaX za agencijo leta, ki so jo podelili na hrvaškem festivalu Dani komunikacija, je prejela agencija Bruketa & Žinić & Grey. 
 
 
Za agencijo je sicer pestro leto in eden največjih mejnikov v njeni zgodovini. Priključili so se namreč agencijski mreži Grey (del holdinga WPP) in že v prvem letu z novim imenom prejeli naziv najboljše hrvaške agencije. "Hvala vsem naročnikom za zaupanje in vsem tistim, ki delajo ali so delali v naši agenciji. V zadnjih dvajsetih letih smo imeli priložnost sodelovati z nekaterimi najambicioznejšimi ljudmi v državi. Njihova ambicija nas motivira in navdihuje," sta ob prejemu nagrade za agencijo leta povedala njena kreativna direktorja Davor Bruketa in Nikola Žinić.
 
Nagrado X za hrvaškega oglaševalca leta je dobil Iskon Telekom. Dobitniki zlatih nagrad so Zagrebačka pivovara in BBDO Zagreb za akcijo "Mame in očetje so zakon", Iskon Internet in agencija Señor za akcijo "Iskon Casting" ter  Jamnica in agencija Imago Ogilvy za akcijo "Dear Mr. President".
 
Na tekmovanju za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie so spet zablesteli pivovarji z zabavnimi oglasi. Letos je velika in zlata nagrada pripadla navezi Ožujskega piva in agencij BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian in Pragma komunikacije za akcijo "Žuja je zakon (2015-2017)".
 
Ožujsko pivo je v sodelovanju z omenjenimi agencijami dobilo še eno zlato nagrado, in sicer za nadaljevanje akcije "Počeši z razlogom". Zlato nagrado sta dobili tudi akciji "Boli me pipi", ki jo je za Dalmacijavino zasnovala agencija Imago Ogilvy, in "Nehajte mučiti sami sebe", delo agencije Señor za farmacevtsko podjetje Mylan. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top