IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Colruyt ne uvaja nočnih izmen - sindikat je bil proti  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |   ||
   

Hrvaška: Nagrada za agencijo leta družbi Bruketa & Žinić & Grey

16.04.2018
Nagrado IdejaX za agencijo leta, ki so jo podelili na hrvaškem festivalu Dani komunikacija, je prejela agencija Bruketa & Žinić & Grey. 
 
 
Za agencijo je sicer pestro leto in eden največjih mejnikov v njeni zgodovini. Priključili so se namreč agencijski mreži Grey (del holdinga WPP) in že v prvem letu z novim imenom prejeli naziv najboljše hrvaške agencije. "Hvala vsem naročnikom za zaupanje in vsem tistim, ki delajo ali so delali v naši agenciji. V zadnjih dvajsetih letih smo imeli priložnost sodelovati z nekaterimi najambicioznejšimi ljudmi v državi. Njihova ambicija nas motivira in navdihuje," sta ob prejemu nagrade za agencijo leta povedala njena kreativna direktorja Davor Bruketa in Nikola Žinić.
 
Nagrado X za hrvaškega oglaševalca leta je dobil Iskon Telekom. Dobitniki zlatih nagrad so Zagrebačka pivovara in BBDO Zagreb za akcijo "Mame in očetje so zakon", Iskon Internet in agencija Señor za akcijo "Iskon Casting" ter  Jamnica in agencija Imago Ogilvy za akcijo "Dear Mr. President".
 
Na tekmovanju za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie so spet zablesteli pivovarji z zabavnimi oglasi. Letos je velika in zlata nagrada pripadla navezi Ožujskega piva in agencij BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian in Pragma komunikacije za akcijo "Žuja je zakon (2015-2017)".
 
Ožujsko pivo je v sodelovanju z omenjenimi agencijami dobilo še eno zlato nagrado, in sicer za nadaljevanje akcije "Počeši z razlogom". Zlato nagrado sta dobili tudi akciji "Boli me pipi", ki jo je za Dalmacijavino zasnovala agencija Imago Ogilvy, in "Nehajte mučiti sami sebe", delo agencije Señor za farmacevtsko podjetje Mylan. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top