IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 29.05.2022 || V Istro se je vrnila prireditev Od vinarja do oljkarja  |  Skupina Luka Koper v prvem četrtletju skoraj podvojila dobiček  |  InStore konferenca "SUPPLY CHAIN SUMMIT BEOGRAD" 6.junija v hotelu Hyatt Regency  |  Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja  |  InStore Media (tudi letos) na sejmu PLMA v Amsterdamu od 31. maja do 1. junija  |  Na poti spet ogromno število Američanov  |  Med 117 državami odlični v oceni turističnega razvoja  |  Industrija brezalkoholnih pijač se sooča s pomanjkanjem reciklirane plastike  |  Macy's pozitivno presenetil s četrtletnim poslovanjem  |  Škoda v kmetijstvu v Pomurju bo po prvi oceni velika  |  Na Otoku ob rastočih cenah energije v dodatno obdavčitev naftnih velikanov  |  Pozitivne napovedi delodajalcev glede zaposlovanja v drugi polovici leta  |  Padec BDP v prvem četrtletju večji od prve ocene  |  Direktorji večjih podjetij lani z višjimi plačami  |  Konzum v letu 2021 prvi po prihodku med trgovinskimi verigami   |  Od danes gorivo po omejenih cenah zgolj za domačine  |  Po mnenju večine Hrvatov niso pripravljeni na evro  |  Pomursko gospodarstvo lani z veliko rastjo  |  18. mednarodna konferenca PRO PR v Termah Olimia v Podčetrtku  |  Nestlé kupil proizvajalca hrane Puravido  |   ||
   

Belgija: Na trgu vedno več izdelkov v "trdnem" stanju za lepoto in zdravje

13.05.2022
"Trdni" izdelki so v porastu na trgu zdravja in lepote kot odgovor na vse večjo zaskrbljenost potrošnikov za njihovo zdravje in lepoto. 

Glede trajnosti in naravnosti se tako vedno več trgovcev na drobno odloča za ponudbo izdelkov  v trdnem stanju kot nasprotje tekočim.  Gre za izdelke kot so mila, šamponi, čistila za obraz, balzami, odstranjevalci ličil in drugo...

Izdelki  trdnem stanju imajo različne prednosti. Ne vsebujejo vode, nimajo (toliko) odpadkov in nadomeščajo plastične steklenice ter so zato kot nalašč za bolj odgovorno lepotno "vzdrževanje" in nego.
 
Poleg tega se taki izdelki "odzivajo" na potrebe potrošnikov po bolj naravnih in pristnih izdelkih, najbolj pogosto so to vegani. Poleg tega so "trdni izdelki"  tudi bolj  praktični, njihova oblika pa omogoča enostavno prenašanje in so zelo primerni npr. za potovanja.

Carrefour je pred kratkim lansiral lastno serijo "trdnih izdelkov" pod zasebno blagovno znamko:" Carrefour Soft Green" v Belgiji. Ta nabor vključuje šampone, mila in dišave. Eno ploščico šampona lahko porabite za petdeset do sto umivanj, kar je enakovredno dvema klasičnima plastičnima stekleničkama tekočega šampona. Dišave so na voljo v stoodstotni reciklirani embalaži.

V Franciji je Monoprix razvil linijo trdnih organskih izdelkov lastne blagovne znamke za osebno nego kot del širšega prizadevanja za razširitev ponudbe t.i. naravne in odgovorne lepote. Pod lastno blagovno znamko BIO obsega ta ponudba zobne paste, mila, dišave in šampone. Vsi izdelki so certificirani z oznakama Ecocert in CosmeBio, izdelani pa so iz vsaj 98 odstotkov sestavin naravnega izvora. Poleg tega so ekološko pakirani v papirnate, kartonske ali kovinske škatle in izdelani v Franciji.

Medtem ko je trg t.i. "trdnih izdelkov" še vedno majhen pa se povečuje prepoznavnost in pričakuje rast prodaje izdelkov "Green Beauty."


Nazaj
 
 
 
 
back to top