IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.06.2018 || Ministri EU o proračunu za kmetijsko politiko po letu 2020  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |  Aktivno ob otvoritvi nove dm prodajalne v Ribnici  |  Carrefour v sodelovanje z Googlom?  |  Kmalu višji davek na dodano vrednost  |  Ali drži pravilo petih sekund o hrani na tleh in ali imajo testenine rok uporabe?  |  Trgovina na drobno maja navzgor  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani do torka  |  Potapljači (s Sparom) očistili reko Savo 10 kilogramov smeti   |  Paloma z "bodi fit" programom podprla skakalke"  |  Danes odprta obnovljena dm prodajalna v Sežani   |  Varuh Podgoršek poziva k nakupu domače zelenjave  |  Jutri (poletna) Ljubljanska vinska pot   |  Tudi druga Petrolova trgovina z živili HopIN v Ljubljani, od danes - "živi"   |  Hofer za dobrodelnost  |  Odprta stota BIPA poslovalnica  |  V Petrolove trgovine HopIN po vse, razen naftnih derivatov  |  Radenska za trojčke  |   ||
   

Slovenija: Na trg prodira nova blagovna znamka zelenjave Polonca

12.01.2018
Za Kmetijsko-gozdarsko zadrugo Sloga iz Kranja je uspešno leto, saj so prihodke povečali za 10 odstotkov, na 33 milijonov evrov. Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca.
 
Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca. "Krompir v 2,5-kilogramskih vrečah že tržimo pod blagovno znamko Polonca, kmalu pa bomo ločili sorte za pečenje od krompirja, ki je primernejši za kuhanje," napoveduje Jurij Gerbič, vodja prodaje v KGZ Sloga.
 
Blagovni znamki Polonca bodo dodali tudi slovenski česen in čebulo. Proti koncu leta, najpozneje pa prihodnje leto naj bi to znamko razširili še na drugo gomoljasto zelenjavo.
 
Novosti pod znamko Polonca bodo na voljo v trgovinskih verigah Spar, Mercator in Tuš, poroča spletni portal Agrobiznis.
 
"Odkupne cene živine ne rastejo, skok cen je bil lani le pri mleku in žitih," poudarja Gerbič ter dodaja: "Živinoreje kmetje ne opuščajo, ampak začenjajo gojenje zelenjave. To opažamo pri veliko močnih mlekarskih kmetijah na Gorenjskem. Vse več kmetij dodaten zaslužek išče tudi v predelavi in neposredni prodaji svojih izdelkov.".
 
Živila s kmetij zadruga v svojih trgovinah že prodaja v posebnih kotičkih pod skupno znamko Slogina špajza. S prodajo so zadovoljni, lani je zrasla za 30 odstotkov.

 
Na prvem mestu odkup mleka

KGZ Sloga, ki s približno 430 člani in 75 zaposlenimi sodi med večje zadruge pri nas, največ prihodkov ustvari z mlekom. Po oceni Gerbiča, odkupijo 12 milijonov litrov mleka na leto, kar je okoli 15 odstotkov vsega slovenskega mleka. Za prodajo poskrbi Mlekop, ki so ga za enotno trženje mleka ustanovile gorenjske zadruge. Mlekop prodaja mleko slovenskim mlekarnam, izvaža pa ga zlasti v Italijo.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top