IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Slovenija: Na trg prodira nova blagovna znamka zelenjave Polonca

12.01.2018
Za Kmetijsko-gozdarsko zadrugo Sloga iz Kranja je uspešno leto, saj so prihodke povečali za 10 odstotkov, na 33 milijonov evrov. Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca.
 
Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca. "Krompir v 2,5-kilogramskih vrečah že tržimo pod blagovno znamko Polonca, kmalu pa bomo ločili sorte za pečenje od krompirja, ki je primernejši za kuhanje," napoveduje Jurij Gerbič, vodja prodaje v KGZ Sloga.
 
Blagovni znamki Polonca bodo dodali tudi slovenski česen in čebulo. Proti koncu leta, najpozneje pa prihodnje leto naj bi to znamko razširili še na drugo gomoljasto zelenjavo.
 
Novosti pod znamko Polonca bodo na voljo v trgovinskih verigah Spar, Mercator in Tuš, poroča spletni portal Agrobiznis.
 
"Odkupne cene živine ne rastejo, skok cen je bil lani le pri mleku in žitih," poudarja Gerbič ter dodaja: "Živinoreje kmetje ne opuščajo, ampak začenjajo gojenje zelenjave. To opažamo pri veliko močnih mlekarskih kmetijah na Gorenjskem. Vse več kmetij dodaten zaslužek išče tudi v predelavi in neposredni prodaji svojih izdelkov.".
 
Živila s kmetij zadruga v svojih trgovinah že prodaja v posebnih kotičkih pod skupno znamko Slogina špajza. S prodajo so zadovoljni, lani je zrasla za 30 odstotkov.

 
Na prvem mestu odkup mleka

KGZ Sloga, ki s približno 430 člani in 75 zaposlenimi sodi med večje zadruge pri nas, največ prihodkov ustvari z mlekom. Po oceni Gerbiča, odkupijo 12 milijonov litrov mleka na leto, kar je okoli 15 odstotkov vsega slovenskega mleka. Za prodajo poskrbi Mlekop, ki so ga za enotno trženje mleka ustanovile gorenjske zadruge. Mlekop prodaja mleko slovenskim mlekarnam, izvaža pa ga zlasti v Italijo.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top