IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

Slovenija: Na trg prodira nova blagovna znamka zelenjave Polonca

12.01.2018
Za Kmetijsko-gozdarsko zadrugo Sloga iz Kranja je uspešno leto, saj so prihodke povečali za 10 odstotkov, na 33 milijonov evrov. Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca.
 
Člani napovedujejo, da bodo širili ponudbo pod blagovno znamko Polonca. "Krompir v 2,5-kilogramskih vrečah že tržimo pod blagovno znamko Polonca, kmalu pa bomo ločili sorte za pečenje od krompirja, ki je primernejši za kuhanje," napoveduje Jurij Gerbič, vodja prodaje v KGZ Sloga.
 
Blagovni znamki Polonca bodo dodali tudi slovenski česen in čebulo. Proti koncu leta, najpozneje pa prihodnje leto naj bi to znamko razširili še na drugo gomoljasto zelenjavo.
 
Novosti pod znamko Polonca bodo na voljo v trgovinskih verigah Spar, Mercator in Tuš, poroča spletni portal Agrobiznis.
 
"Odkupne cene živine ne rastejo, skok cen je bil lani le pri mleku in žitih," poudarja Gerbič ter dodaja: "Živinoreje kmetje ne opuščajo, ampak začenjajo gojenje zelenjave. To opažamo pri veliko močnih mlekarskih kmetijah na Gorenjskem. Vse več kmetij dodaten zaslužek išče tudi v predelavi in neposredni prodaji svojih izdelkov.".
 
Živila s kmetij zadruga v svojih trgovinah že prodaja v posebnih kotičkih pod skupno znamko Slogina špajza. S prodajo so zadovoljni, lani je zrasla za 30 odstotkov.

 
Na prvem mestu odkup mleka

KGZ Sloga, ki s približno 430 člani in 75 zaposlenimi sodi med večje zadruge pri nas, največ prihodkov ustvari z mlekom. Po oceni Gerbiča, odkupijo 12 milijonov litrov mleka na leto, kar je okoli 15 odstotkov vsega slovenskega mleka. Za prodajo poskrbi Mlekop, ki so ga za enotno trženje mleka ustanovile gorenjske zadruge. Mlekop prodaja mleko slovenskim mlekarnam, izvaža pa ga zlasti v Italijo.

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top