IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 15.11.2018 || Najstarejši slovenski menedžer odhaja v pokoj  |  Ceneje.si proglasil najboljše spletne trgovine na "Ecommerce dnevu 2018" v Ljubljani  |  Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |   21. Slovenski festival vin jutri in v petek  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Amazonu pripada skoraj tretjina vseh nakupov prek spleta  |  Ruske sankcije ne vplivajo na ukrajinski prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Kava pomaga blažiti alzheimerjevo in parkinsonovo bolezen  |  Po 1.beograjskem sejmu visokokvalitetne hrane   |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |   ||
   

Slovenija: Na spletu nakupuje več kot polovica prebivalcev

08.11.2018
Spletno nakupovanje je v Sloveniji vse bolj priljubljeno in narašča v vseh starostnih skupinah.
  
V zadnjih 12 mesecih pred anketiranjem je na spletu nakupovalo 51 odstotkov oseb, starih med 16 in 74 let, kažejo podatki statističnega urada. Več kot tri četrtine kupcev je nakupovalo pri spletnih trgovcih iz Slovenije

Pomembnosti spletnega nakupovanja se zavedajo tudi podjetja, saj jim tak način prodajanja izdelkov in storitev lahko omogoči dostop do novih trgov. V letu 2017 je del svojega prihodka s spletno prodajo ustvarilo 21 odstotkov podjetij z vsaj 10 zaposlenimi.

Delež oseb, ki so opravile spletni nakup, se je v tem obdobju v primerjavi z istim obdobjem prejšnjega leta povečal v vseh starostnih skupinah. Prek spleta so v največjem odstotku nakupovali v starostni skupini med 25 in 34 let.

Nazaj
 


 
 
 
back to top