IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

EKSKLUZIVNO: Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)

20.05.2019
Lani je sodelovalo na največjem svetovnem sejmu privatnih blagovnih znamk v Amsterdamu šest  slovenskih podjetij, a letos bo udeležba bogatejša za eno podjetje več.  Tosama, Sapidum, Incom, Piskar so bili prisotni že lani,  trije bodo novi:Baron International, Pax Candles Stele in Unichem. Ponovno bo tam kot ekskluzivni medij iz regije InStore. 
 

Avtor:Maksim Đurović

Sejem PLMA (World of Private Label) poteka že več kot 30 let in združuje trgovce in proizvajalce, ki si na tem mestu izmenjujejo izkušnje, kontakte ter ideje.
 
Lani se je tam zbralo več kot 14.000 kupcev oz. obiskovalcev iz več kot 110-tih držav. V razstavnih prostorih so lahko obiskovalci obiskali več kot 2.500 podjetij.
 
Razstavljalci oz. proizvajalci in dobavitelji blaga široke potrošnje so prišli iz več kot 60-tih držav. 

Razstavljalci med katerimi bo  letos slovenska udeležba za eno podjetje številčnejša kot lani, pričakujejo s svojo udeležbo  promocijo svojih proizvodov in posledično povečanje izvoza, mreženje z dobavitelji in predstavniki velikih maloprodajnih trgovinskih verig, možnost dogovora o sodelovanju in vstopu (slovenskih) proizvajalcev in proizvodov v  prodajni segment pod (različnimi) blagovnimi znamkami.
 
Sejem omogoča možnosti (slovenskim) podjetjem, da se spoznajo z novimi proizvodi in tehnologijami, da pridejo do novih poslovnih priložnosti in da se spoznajo z novimi dobavitelji za evropski in ostale tuje trge in da se na samem kraju dogodka soočijo s svojim položajem v primerjavi s konkurenco.

V junijski številki revije (majska  bo kmalu v tiskarni) bomo našim bralcem predstavili podrobnejše poročilo z največjega sejma zasebnih blagovnih znamk na svetu, že naslednji teden pa bomo s sejma poročali vsak dan na spletnih straneh.

INCOM LEONE
 
 
PANVITA
 
 
 PISKAR
 
 SAPIDUM
SEMENARNA
TOSAMA

Nazaj
 


 
 
 
back to top