IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.10.2019 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |  Visoke ameriške carine za evropske izdelke (tudi slovenske)  |  Vitinka odkupuje še ostale delnice Vitaminke  |  Trgovci na strateški konferenci TZS o digitalizaciji, prihodnosti...  |  Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020  |  Kmetica leta 2019 je Marjeta Ročnik iz Prevalj  |  Kava in hrana za hišne ljubljenčke Nestléju okrepila prodajo  |  Spar žaluje - umrl zadnji od ustanovnih članov  |  Praznik pršuta v Tinjanu  |   GIZ Mesne industrije Slovenije za afero "žvepleno mleto meso" krivi trgovce  |  Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu  |  Voli: "Ne bomo podaljševali sobotnega delovnika"  |  Prihaja najslajši ljubljanski festival čokolade  |  Danes in jutri 26. Zlati boben   |  Po 13. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju  |  Spar zagnal akcijo "Nič ne bo ostalo" (VIDEO)  |  "Alibaba zajezi 300 milijonov hekerskih napadov na dan!"  |   ||
   

EKSKLUZIVNO: Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)

20.05.2019
Lani je sodelovalo na največjem svetovnem sejmu privatnih blagovnih znamk v Amsterdamu šest  slovenskih podjetij, a letos bo udeležba bogatejša za eno podjetje več.  Tosama, Sapidum, Incom, Piskar so bili prisotni že lani,  trije bodo novi:Baron International, Pax Candles Stele in Unichem. Ponovno bo tam kot ekskluzivni medij iz regije InStore. 
 

Avtor:Maksim Đurović

Sejem PLMA (World of Private Label) poteka že več kot 30 let in združuje trgovce in proizvajalce, ki si na tem mestu izmenjujejo izkušnje, kontakte ter ideje.
 
Lani se je tam zbralo več kot 14.000 kupcev oz. obiskovalcev iz več kot 110-tih držav. V razstavnih prostorih so lahko obiskovalci obiskali več kot 2.500 podjetij.
 
Razstavljalci oz. proizvajalci in dobavitelji blaga široke potrošnje so prišli iz več kot 60-tih držav. 

Razstavljalci med katerimi bo  letos slovenska udeležba za eno podjetje številčnejša kot lani, pričakujejo s svojo udeležbo  promocijo svojih proizvodov in posledično povečanje izvoza, mreženje z dobavitelji in predstavniki velikih maloprodajnih trgovinskih verig, možnost dogovora o sodelovanju in vstopu (slovenskih) proizvajalcev in proizvodov v  prodajni segment pod (različnimi) blagovnimi znamkami.
 
Sejem omogoča možnosti (slovenskim) podjetjem, da se spoznajo z novimi proizvodi in tehnologijami, da pridejo do novih poslovnih priložnosti in da se spoznajo z novimi dobavitelji za evropski in ostale tuje trge in da se na samem kraju dogodka soočijo s svojim položajem v primerjavi s konkurenco.

V junijski številki revije (majska  bo kmalu v tiskarni) bomo našim bralcem predstavili podrobnejše poročilo z največjega sejma zasebnih blagovnih znamk na svetu, že naslednji teden pa bomo s sejma poročali vsak dan na spletnih straneh.

INCOM LEONE
 
 
PANVITA
 
 
 PISKAR
 
 SAPIDUM
SEMENARNA
TOSAMA

Nazaj
 


 
 
 
back to top