IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.03.2019 || INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |  Resolucija o prihodnjem razvoju kmetijstva v javni obravnavi  |  Končan drugi Hotel Summit Srbija revije InHotel  |  Svetovni dan voda v znamenju vode za vse   |  Aldi z novim mestnim formatom - 'ALDI Local'  |   ||
   

Slovenija: Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej

18.02.2019
Na 36. seji Sveta za promocijo, ki se jo je udeležila tudi ministrica Aleksandra Pivec, so obravnavali poročilo o izvedbi kampanje Naša super hrana jeseni 2018 ter načrtovane promocijske aktivnosti za leto 2019. Opravili so tudi uvodno razpravo o spremembah zakona o promociji.

Svet se je seznanil s poročilom o izvedbi jesenskega vala promocijske kampanje Naša super hrana, ki zajema splošno promocijo ter promocijo sheme kakovosti Izbrana kakovost v dveh sektorjih, ki sta vključena v promocijo in jo tudi sofinancirata: sektor mleka in sektor mesa.
 
Januarja letos se je začelo zbiranje prispevkov za promocijo v sektorju sadja.
 
Svet se je seznanil tudi z izvedbo splošne promocijske kampanje za lokalna jabolka pod sloganom "Nori na jabolka izbrane kakovosti".

Ministrstvo je predstavilo načrt promocijskih aktivnosti za leto 2019.
 
Spomladi bo izveden zadnji val sofinancirane 3-letne promocijske kampanje Naša super hrana, ki zajema splošno promocijo in promocijo sheme Izbrana kakovost v sektorju mleko in meso. Jeseni 2019 pa se načrtuje izvedba splošne promocije shem kakovosti. 

Svet se je seznanil s pozitivnimi rezultati spletnega komuniciranja na spletnih kanalih Naša super hrana. Opravil je tudi uvodno razpravo o potrebah po spremembi zakona o promociji, ki zadeva administrativne poenostavitve zakona in morebitno vključitev dodatnih sektorjev v promocijo.  

Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: mag. Anita Jakuš, predstavnica Zadružne zveze Slovenije, predsednica sveta, dr. Tatjana Zagorc, predstavnica Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (GZS - ZKŽP), Karmen Rodman, (GZS - ZKŽP), Anka  Miklavič Lipušček (GZS - ZKŽP),  Danilo Potokar, predstavnik Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS), Anton Jagodic, (KGZS), Janja Kokolj Prošek, (MKGP) in Adrijana Bezeljak, (MKGP). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top