IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |  ZANIMIVOST: Iz tovornjaka izginilo 1700 kg kave (za 20.000 evrov!)  |   ||
   

Slovenija: Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej

18.02.2019
Na 36. seji Sveta za promocijo, ki se jo je udeležila tudi ministrica Aleksandra Pivec, so obravnavali poročilo o izvedbi kampanje Naša super hrana jeseni 2018 ter načrtovane promocijske aktivnosti za leto 2019. Opravili so tudi uvodno razpravo o spremembah zakona o promociji.

Svet se je seznanil s poročilom o izvedbi jesenskega vala promocijske kampanje Naša super hrana, ki zajema splošno promocijo ter promocijo sheme kakovosti Izbrana kakovost v dveh sektorjih, ki sta vključena v promocijo in jo tudi sofinancirata: sektor mleka in sektor mesa.
 
Januarja letos se je začelo zbiranje prispevkov za promocijo v sektorju sadja.
 
Svet se je seznanil tudi z izvedbo splošne promocijske kampanje za lokalna jabolka pod sloganom "Nori na jabolka izbrane kakovosti".

Ministrstvo je predstavilo načrt promocijskih aktivnosti za leto 2019.
 
Spomladi bo izveden zadnji val sofinancirane 3-letne promocijske kampanje Naša super hrana, ki zajema splošno promocijo in promocijo sheme Izbrana kakovost v sektorju mleko in meso. Jeseni 2019 pa se načrtuje izvedba splošne promocije shem kakovosti. 

Svet se je seznanil s pozitivnimi rezultati spletnega komuniciranja na spletnih kanalih Naša super hrana. Opravil je tudi uvodno razpravo o potrebah po spremembi zakona o promociji, ki zadeva administrativne poenostavitve zakona in morebitno vključitev dodatnih sektorjev v promocijo.  

Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: mag. Anita Jakuš, predstavnica Zadružne zveze Slovenije, predsednica sveta, dr. Tatjana Zagorc, predstavnica Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (GZS - ZKŽP), Karmen Rodman, (GZS - ZKŽP), Anka  Miklavič Lipušček (GZS - ZKŽP),  Danilo Potokar, predstavnik Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS), Anton Jagodic, (KGZS), Janja Kokolj Prošek, (MKGP) in Adrijana Bezeljak, (MKGP). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top