IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.01.2020 || S februarjem dražje cigarete, kadilcev pa nič manj  |  Podgoršek v Celju na prvem regijskem srečanju zadružnikov  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici v petek  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |  Na celjskem sejmišču se je začel sejem Agritech  |  Vrata odprla sejem Alpe Adria ter Sejmi okusov  |  Philips bo prodal oddelek gospodinjskih aparatov  |  Walmart v 500 trgovinah dvignil minimalno plačo za začetnike  |  Rewe predstavlja inovacijo za daljši rok trajanja živil  |  WWF objavil lestvico trajnostne porabe palmovega olja - na prvem mestu Ferrero  |  Roto dinamic prevzema HoReCa prodajni program skupine Fortenova  |  Kmalu ob nedeljah zaprte trgovine tudi v S. Makedoniji in Srbiji?  |   Vrisk je odstopil kot nadzornik DBS  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Umrla na tekmovanju v goltanju peciva  |  O govedoreji v novem programskem obdobju  |  Nestlé prevzel proizvajalca zdravil Zenpep  |  Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov  |  Trgovec 7-Eleven ima po svetu že več kot 70.000 prodajaln  |  Spar in KZS še tesneje z roko v roki  |   ||
   

Slovenija: Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"

18.07.2019
S promocijsko kampanjo "Naša super hrana” želi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano promovirati lokalno pridelano in predelano hrano. V shemi kakovosti so sektorji pridelovalcev in predelovalcev mesa, mleka in sadja. 
 


Na 38. seji Sveta za promocijo so se člani sveta seznanili z rezultati pravkar uspešno zaključene prve triletne kampanje Naša super hrana in načrti za izvedbo kampanje za shemo kakovosti EKO in izbrana kakovost jeseni 2019. Seje se je udeležila tudi ministrica dr. Aleksandra Pivec.

Svet se je seznanil s "post-buy" analizo triletne promocijske kampanje Naša super hrana, ki jo je izvajalec Futura DDB zaključil junija letos. Valicon je predstavil rezultate javnomnenjskih raziskav o doseganju zastavljenih ciljev v celotni triletni kampanji, ki kažejo na bistveno povečanje prepoznavnosti pomena in vsebine znaka izbrana kakovost Slovenija. Znak postaja med potrošniki vedno bolj prepoznaven in zaupanja vreden. Kampanja je spodbudila tudi spremembe v nakupnih navadah potrošnikov v smeri iskanja lokalno pridelanih živil.

Svet se je seznanil s postopkom sprememb specifikacije za shemo izbrana kakovost za mleko, meso in sadje. Potrdil je tudi predlog sektorja prašičereje, da v naslednjem triletnem programu promocije ne bo sodeloval.                   

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano pripravlja elektronsko evidenco zavezancev za plačilo prispevka za promocijo po zakonu o promociji. Svet se je seznanil s potekom izgradnje elektronskih evidenc.  

Predstavniki ministrstva so v nadaljevanju predstavili potek priprav na izvedbo kampanje splošne promocije shem kakovosti (EKO in izbrana kakovost), ki jo ministrstvo načrtuje za jesen 2019.

Naslednja triletna sektorska promocija se bo izvajala predvidoma v obdobju od 2020 do 2022.

Svet za promocijo v okviru Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov sestavljajo: mag. Anita Jakuš, predstavnica Zadružne zveze Slovenije in predsednica sveta, dr. Tatjana Zagorc, predstavnica Gospodarske zbornice Slovenije, Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (GZS - ZKŽP), Karmen Rodman, (GZS - ZKŽP), Anka  Miklavič Lipušček (GZS - ZKŽP), Danilo Potokar (KGZS), Anton Jagodic (KGZS), dr. Bojan Pahor (MKGP) in Ana Le Marechal (MKGP). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top