IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Svet: Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk

15.10.2018
Spletna stran PLMA International je spet pripravila nekaj novičk o dogajanju v svetu lastnih blagovnih znamk.
 
Coop Švica načrtuje povečanje deleža ponudbe lastne blagovne znamke s 54-tih na 60 odstotkov.

Eroski svojo ponudbo blagovne znamke Natur, ki nudi trajnostno pridelane in certificirane sveže izdelke, razširja na več kot 500 SKU-jev. V portfelj je španski trgovec vključil izdelke, kot so denimo sveža jajca in piščančje meso proste reje.

Waitrose se bo na Otoku postopoma preoblikoval v "Waitrose & Partners”, kar je del načrta o prestrukturiranju njihove matične družbe John Lewis. "Preoblekli”bodo tudi izdelke trgovinske znamke.

Finski trgovec Kesko namerava iz embalaž detergentov lastne blagovne znamke do konca leta odstraniti mikro plastiko.

Kuhar in avtor številnih knjig Jamie Oliver promovira živilske izdelke največjega britanskega trgovca Tesco.

Nizozemski Jumbo načrtuje povečanje ponudbe trajnostno pridelanih mlečnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Rewe je predstavil plastenke mineralne vode, narejene iz 100-odstotno reciklažne plastike.

Italijanski Unes sporoča, da izdelki lastne blagovne znamke v njihovih trgovinah zavzemajo že 47 odstotkov deleža prodaje.

Proizvajalec Consilia je do konca avgusta v italijanskih hipermarketih in supermarketih dosegla dvoštevilsko rast prodaje v vrednosti 12,8 odstotka, medtem ko je prodaja lastnim blagovnim znamkam v prvih osmih mesecih leta narasla za 2,4 %.

Kaufland je v Romuniji ob začetku šolskega leta predstavil novo linijo oblek in obutve za otroke.

Nazaj
 


 
 
 
back to top