IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Svet: Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk

15.10.2018
Spletna stran PLMA International je spet pripravila nekaj novičk o dogajanju v svetu lastnih blagovnih znamk.
 
Coop Švica načrtuje povečanje deleža ponudbe lastne blagovne znamke s 54-tih na 60 odstotkov.

Eroski svojo ponudbo blagovne znamke Natur, ki nudi trajnostno pridelane in certificirane sveže izdelke, razširja na več kot 500 SKU-jev. V portfelj je španski trgovec vključil izdelke, kot so denimo sveža jajca in piščančje meso proste reje.

Waitrose se bo na Otoku postopoma preoblikoval v "Waitrose & Partners”, kar je del načrta o prestrukturiranju njihove matične družbe John Lewis. "Preoblekli”bodo tudi izdelke trgovinske znamke.

Finski trgovec Kesko namerava iz embalaž detergentov lastne blagovne znamke do konca leta odstraniti mikro plastiko.

Kuhar in avtor številnih knjig Jamie Oliver promovira živilske izdelke največjega britanskega trgovca Tesco.

Nizozemski Jumbo načrtuje povečanje ponudbe trajnostno pridelanih mlečnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Rewe je predstavil plastenke mineralne vode, narejene iz 100-odstotno reciklažne plastike.

Italijanski Unes sporoča, da izdelki lastne blagovne znamke v njihovih trgovinah zavzemajo že 47 odstotkov deleža prodaje.

Proizvajalec Consilia je do konca avgusta v italijanskih hipermarketih in supermarketih dosegla dvoštevilsko rast prodaje v vrednosti 12,8 odstotka, medtem ko je prodaja lastnim blagovnim znamkam v prvih osmih mesecih leta narasla za 2,4 %.

Kaufland je v Romuniji ob začetku šolskega leta predstavil novo linijo oblek in obutve za otroke.

Nazaj
 


 
 
 
back to top