IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Svet: Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk

15.10.2018
Spletna stran PLMA International je spet pripravila nekaj novičk o dogajanju v svetu lastnih blagovnih znamk.
 
Coop Švica načrtuje povečanje deleža ponudbe lastne blagovne znamke s 54-tih na 60 odstotkov.

Eroski svojo ponudbo blagovne znamke Natur, ki nudi trajnostno pridelane in certificirane sveže izdelke, razširja na več kot 500 SKU-jev. V portfelj je španski trgovec vključil izdelke, kot so denimo sveža jajca in piščančje meso proste reje.

Waitrose se bo na Otoku postopoma preoblikoval v "Waitrose & Partners”, kar je del načrta o prestrukturiranju njihove matične družbe John Lewis. "Preoblekli”bodo tudi izdelke trgovinske znamke.

Finski trgovec Kesko namerava iz embalaž detergentov lastne blagovne znamke do konca leta odstraniti mikro plastiko.

Kuhar in avtor številnih knjig Jamie Oliver promovira živilske izdelke največjega britanskega trgovca Tesco.

Nizozemski Jumbo načrtuje povečanje ponudbe trajnostno pridelanih mlečnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Rewe je predstavil plastenke mineralne vode, narejene iz 100-odstotno reciklažne plastike.

Italijanski Unes sporoča, da izdelki lastne blagovne znamke v njihovih trgovinah zavzemajo že 47 odstotkov deleža prodaje.

Proizvajalec Consilia je do konca avgusta v italijanskih hipermarketih in supermarketih dosegla dvoštevilsko rast prodaje v vrednosti 12,8 odstotka, medtem ko je prodaja lastnim blagovnim znamkam v prvih osmih mesecih leta narasla za 2,4 %.

Kaufland je v Romuniji ob začetku šolskega leta predstavil novo linijo oblek in obutve za otroke.

Nazaj
 


 
 
 
back to top