IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Svet: Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...

09.03.2019
Na kratko:
 
Amazon je v svojo ponudbo v Nemčiji, Španiji, Italiji in Franciji uvrstil prvi proizvod lastne blagovne znamke iz njihove verige fizičnih trgovin Whole Foods, s sedežem v  ZDA (v Austinu). Izdelke za te evropske trge pakirajo v Veliki Britaniji in med njimi so: orehi, kuskus, riž in suho sadje.

Leclerc je v Franciji znižal cene za 4600 "Marque Repere” proizvodov lastne blagovne znamke.Ob tem so najavili, da bodo te znižane cene veljale v vseh njihovih "fizičnih” in spletnih trgovinah. 

Carrefour načrtuje odprtje 120 bio trgovin do leta 2022. Prodaja organskih proizvodov se jim je v lanskem letu povečala  za 20% in je dosegla 1.2 milijarde evrov.

Boots načrtuje v VB odprtje 31 salonov za lepoto, kjer se bodo lahko obiskovalci(ke) med drugim z zanimanjem  ogledali v ‘magičnih ogledalih’, kjer se bodo lahko zagledali s spremenjenim (ponujenim) videzom. 

Morrison’s dodaja na police obroke z omejeno sestavo kalorij v ohlajenih proizvodih. 

Aldi Nord in Aldi Süd sodelujeta s "start-up” podjetji, da bi promovirali inovacije in nosilne materiale za pakiranje.

ICA bo na Švedskem "lansirala” 50 vegetarijanskih produktov v prvi polovici leta.
 
Edeka je oživila  svoje popularne reklame ‘Supergeil’, da bi promovirala zadnjo marketinško kampanjio, ‘Supergeile Preise’ (super-cool cene).

Esselunga je lani prek spleta povečala prodajo za 28%.

Système U sporoča, da se je njihov tržni delež v Franciji povzpel za 10 bazičnih točk, na  10.7%.

Kaufland Poljska najavlja širjenje proizvodov lastne blagovne znamke in še večjo ponudbo svežih produktov, posebej mesa.
 
Marks & Spencer preiukuša več kot 90 novih linij sadja in zelenjave, ki niso pakirani v plastični embalaži.  

Mercadona spreminja proizvodno strategijo za blagovne znamke: Hacendado, Deliplus, Bosque Verde in Compy.

Despar Italija je prijavil 5.4% letne rasti v prodaji lastne blagovne znamke v letu 2018.

Spar Avstrija je umaknil palmovo olje s svojih polic iz 99% njihovih lastnnih blagovnih znamk in jih nadomestil bodisi z domačim sončnim oljem, maslom ali oljem oljčne repice.

Lidl uvaja dostavo prek spleta v Italiji in na Irskem.

Albert Heijn je začel s hišno dostavo toplih obrokov v Amsterdamu v roku 30 minut.

Co-operative načrtuje v VB letos odpreti 100 trgovin. 

Jerónimo Martins sporoča, da ima njihova blagovna znamka trgovin Biedronka na Poljskem 67% tržnega deleža in da imajo tam 2900 trgovin Biedronka.

Casino načrtuje prodajo 26 trgovina v prvi polovici leta 2019 različnim investicijskim skupinam.

Dixy Group, ruska trgovinska veriga z verigama Krasnoye & Beloye in Bristol.


Nazaj
 


 
 
 
back to top