IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.01.2021 || GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"  |  Praznična prodaja konec leta kljub pandemiji narasla  |  ZANIMIVOST: Zaradi "nespodobnih" kolačkov aretirali slaščičarko  |  Dogovor o podaljšanju ukrepov do 14. februarja  |  Sodišče potrdilo globo Agrokorju zaradi nepriglasitve koncentracije pri prevzemu Costelle  |  Amazon se bo širil in zaposloval  |  Varnost sušenih rumenih mokarjev kot novega živila  |  Priznanje SLZ za logista leta Viktorju Kastelicu (Cargo Partner)  |  Mesarija Valenko na Ptuju postavila mesomat  |  ŠGZ organizira danes spletno predavanje o prodajni viziji  |  Med epidemijo spremenjeni vzorci plačevanja potrošnikov  |  V Cityparku povečali število električnih polnilnic  |  Prihodki Sinagoge lani znašali 47 milijonov evrov  |  Walmart zapušča direktor spletne trgovine  |  OPZ vlado ponovno poziva k odprtju storitvenih dejavnosti  |  Prepovedali oglaševanje Twitterju in Pinterestu  |  Nagrada nemškega gospodarstva 2020 podjetju Lumar IG d.o.o.   |  Nova redna cargo linija Milsped grupe med Beogradom in Cshanghsajem   |  Micić:"Mercatorjeve Moje znamke z odličnimi rezultati!" (VIDEO)  |  Komunikacijski laboratorij je nova komunikacijska agencija Nestlé Adriatic  |   ||
   

ZDA: Na kibernetični ponedeljek (znova) podirajo rekorde

30.11.2020
Spletna prodaja v ZDA je že na črni petek dosegla rekordnih devet milijard dolarjev, rekordni izkupiček pričakujejo tudi danes na t.i."cyber monday" (kibernetični ponedeljek)... 
 
Američani so na črni petek po četrtkovem prazniku zahvalni dan prek spletne trgovine zapravili rekordnih devet milijard dolarjev, kar je 21,6 odstotka več kot na ta dan lani. Podjetje Adobe Analytics ocenjuje, da bo spletna prodaja na t. i. kibernetski ponedeljek še boljša.

Črni petek v ZDA pomeni tradicionalno odprtje sezone prazničnih popustov in razprodaj, ki traja šest tednov do novega leta. Črnemu petku, ki ga je v preteklosti zaznamoval fizični naval na trgovine, se je z razvojem tehnologije pridružil še tako imenovani kibernetski ponedeljek, ko podjetja ponujajo velike popuste po spletu.

Adobe Analytics ocenjuje, da bodo ameriški potrošniki na ta dan zapravili od 10,8 do 12,7 milijarde dolarjev, v medletni primerjavi pa bi bile številke lahko za tretjino višje.

Po ocenah podjetja Sensormatic Solutions pa je prodaja v navadnih trgovinah na črni petek letos upadla za 52 odstotkov. Točnih številk še ni, vendar pa je največji upad zaznati na severovzhodu in zahodu ZDA, manj pa na jugu in srednjem zahodu.

Vzrok za padec prodaje je pandemija covida-19, zaradi česar Američani raje kupujejo od doma. Zdaj lahko na ta način kupujejo tudi živila in alkohol, za kar so se prej odpravili v trgovine. Podatki Sensormatic Solutions o letošnji prodaji v navadnih trgovinah na nek način kažejo tudi, kje ukrepe za preprečevanje širjenja okužb z novim koronavirusom najbolj upoštevajo.

Na sam zahvalni dan je prodaja v navadnih trgovinah sicer medletno upadla kar za 95 odstotkov. Vzrok ni le pandemija, ampak tudi strategija trgovcev, ki so ugotovili, da se jim bolj izplača vlagati v spletno prodajo kot plačevati praznične dodatke zaposlenim v trgovinah. Te tako na zahvalni dan vse bolj ostajajo zaprte.

Nazaj
 


 
 
 
back to top