IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Slovenija: Na SOF-u nagrado za oglaševalca leta 2018 dobila Droga Kolinska/Atlantic Grupa

13.04.2019
Pestro dvodnevno festivalsko dogajanje 28. SOF, ki je v hotelu Kempinski Palace Portorož potekal 11. in 12. aprila, je zaokrožila Zlata noč z zaključno prireditvijo s podelitvijo nagrad.
 
 
 
 
Naziv Agencije leta 2019 je pripadel Agenciji 101, Znamka leta 2019 je postala A1 Slovenija, nova, najprestižnejša nagrada SOF-a pa je šla v roke snovalcem dolgoročne kampanje Lahkonočnice, A1 Slovenija in agenciji Grey Ljubljana. Oglaševalska osebnost je Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica Skupine Formitas, oglaševalec leta 2018 je Droga Kolinska/Atlantic Grupa.
 
Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je Nora production group, naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov pa si delita Studio ritem in Domen Hudrap. Na festival Cannes Lions kot mlada kreativca potujeta Andraž Čelik in Tit Lončar.
 
 
Velike nagrade:
·       Lahko noč, nestrpnost! (Grey Ljubljana za A1 Slovenija)
·       Laško – dolgoročno (Luna TBWA za Pivovarno Laško Union)
·       Skriti Escape Room (Agencija 101 za UNICEF Slovenija)
·       Knjiga JB restavracija (Futura DDB za Restavracija JB)
 

Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:

v skupini 1 FILM: Mleko iz bližine (oglaševalec Engrotuš, agencija BPCS) in Odkar je življenje (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Pristop)
v skupini K2 Tisk & publikacije: serija Petarde? Ne, hvala! (Kuž, Muc in Ptica; oglaševalec TAM-TAM, agencija Luna TBWA) in Knjiga JB restavracija (oglaševalec Restavracija JB, agencija Futura DDB)
v skupini K3 Ambientalne komunikacije: serija Petarde? Ne, hvala! (Kuž, Muc, Ptica; oglaševalec TAM-TAM, agencija Luna TBWA) in Na mestu zločina (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
v skupini K4 Zvok: Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)
v skupini K5 Spletne & mobilne komunikacije: Insta literarne zgodbe Med vrsticami (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana) in Ukraden video (oglaševalec Društvo ONKOMAN, agencija Pristop)
v skupini K6 Integrirane komunikacije: Skriti Escape Room (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101), Laško Izziv (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Luna TBWA) in Vse dobro. Darila dobra. (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Pristop)
v skupini K7 Oblikovanje: Knjiga JB restavracija (oglaševalec Restavracija JB, agencija Futura DDB), Union Red Ale Box (oglaševalec Pivovarna Laško Union, Agencija 101)
v skupini K8 Obrtna odličnost: Knjiga JB restavracija (oglaševalec Restavracija JB, agencija Futura DDB)
v skupini Z1 Aktivacija: Minus 33 % (oglaševalec Eta, agencija BPCS), Potrkaj za srečo (oglaševalec Engrotuš, agencija BPCS) in Skriti Escape Room (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
v skupini Z2 Upravljanje znamke: Laško – dolgoročno (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Luna TBWA), Lahkonočnice (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana) in Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)
v skupini Z3 Doseg: Minus 33 % (oglaševalec Eta, agencija BPCS) in Skriti Escape Room (za neposredne komunikacije in odnose z javnostmi; oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
v skupini Z4 Inovativnost: Union Red Ale Box (oglaševalec Pivovarna Laško Union, Agencija 101)
v skupini Z5 Oznamčene vsebine: Nepozabna premiera (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101) in Na mestu zločina (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
v skupini Z6 Družbeno dobro: Skriti Escape Room (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101) in Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)

Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:

v skupini 1 FILM: Zareži v rutino (oglaševalec Mič Styling, agencija Yin + Young) in Do konca – pisarna (oglaševalec Fructal, agencija Pristop)
v skupini K2 Tisk & publikacije: Preproga (oglaševalec Ženska svetovalnica, agencija Pristop) in Zareži v rutino – Andreja (oglaševalec Mič Styling, agencija Yin + Young)
v skupini K3 Ambientalne komunikacije: Plaktivat - (LJ)UBIL TE BOM (oglaševalec TAM-TAM / Plaktivat, agencija Formitas BBDO), Pihaj, veter improvizacije (oglaševalec Gramus, agencija Publicis Slovenija), serija Nasilje nad ženskami (Stopnice in Vrata; oglaševalec Ženska svetovalnica, agencija Pristop) in Nepozabna premiera (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
v skupini K4 Zvok: Naravno drugačna (oglaševalec Engrotuš, agencija BPCS), 37. jeklena mojstrovina (oglaševalec Občina Ravne na Koroškem, agencija Yootree)
v skupini K5 Spletne & mobilne komunikacije: Re:Union aplikacija (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Pristop), Dobrodošli v odraslost (oglaševalec Vzajemna d.v.z., agencija Futura DDB) in Iz porabnika v vir energije (oglaševalec Porsche Slovenija, Agencija 101)
v skupini K6 Integrirane komunikacije: Potrkaj za srečo (oglaševalec Engrotuš, agencija BPCS) in Še zadnjič očistimo Slovenijo (oglaševalec Ekologi brez meja, agencija Futura DDB)
v skupini K7 Oblikovanje: ZNAMKA MUL'C (oglaševalec Slast, agencija Formitas BBDO), Rokovnik Med vrsticami (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana), G136 (oglaševalec Peter Gönc, agencija Aritmija), Della Spina embalaža (oglaševalec Della Spina, agencija Gigodesign) in Fedora (oglaševalec Fedora, hiša avtohtonih vin, agencija Pristop)
v skupini K8 Obrtna odličnost: Amadejin nagovor (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101), Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana), Risanka Darilo za rojstni dan (oglaševalec A1 Slovenija, agenciji Studio Multipraktik in Grey Ljubljana), Petarde? Ne, hvala! (oglaševalec TAM-TAM, agencija Luna TBWA), Fedora (za ilustracijo in umetniško vodenje; oglaševalec Fedora, hiša avtohtonih vin, agencija Pristop) in Lahko noč, skrbi (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Futura DDB)
v skupini Z1 Aktivacija: Tačka Igračka (oglaševalec Zavetišče Horjul, agencija Pristop)
v skupini Z2 Upravljanje znamke: Tečem za elektriko (oglaševalec Porsche Slovenija, Agencija 101), NEO platforma za pametno življenje (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Pristop)
v skupini Z3 Doseg: Union Red Ale Dostava (oglaševalec Pivovarna Laško Union, Agencija 101), Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana), Tačka Igračka (oglaševalec Zavetišče Horjul, agencija Pristop), Drzen film (oglaševalec Društvo ONKOMAN, agencija Pristop) in Vse dobro. Voščilo dobro. (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Pristop), 
v skupini Z4 Inovativnost: Tek na 42 km je 110 ur glasbe (oglaševalec Porsche Slovenija, Agencija 101)
v skupini Z5 Oznamčene vsebine: Risanka Darilo za rojstni dan (oglaševalec A1 Slovenija, agenciji Studio Multipraktik in Grey Ljubljana) in Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)
v skupini Z6 Družbeno dobro: Petarde? Ne, hvala! (oglaševalec TAM-TAM, agencija Luna TBWA)

Najboljši trije pari Natečaja za Mlade kreativce:

1.mesto: Andraž Čelik in Tit Lončar za NLB Hud cajt
2.mesto: Kaja Elsner in Andraž Grulja za #ZačniVlagat
3.mesto: Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec za Invazija starcev


Nazaj
 


 
 
 
back to top