IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.06.2018 || Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |  Petrol do leta 2022 z več kot petmilijardno prodajo  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Poletna vinska razvajanja v staro Ljubljano privabila 5000 obiskovalcev   |  Pšenice bo letos manj, kakovost slabša, cene neznanka  |  NT Bolero odprl obrat za predelavo sadja v Topoli  |  V Agrokorju soglasno potrdili dogovor o prestrukturiranju  |  22 slovenskih podjetij po posle v Nemčijo  |  L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji dišav  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |   ||
   

Svet/Avstrija: NASVET STROKOVNJAKINJE: Do kupcev je treba biti prijazen kot so v Avstriji

13.09.2017
Na današnjem trgu je huda konkurenca, proizvajalci pa prodajajo enake ali podobne proizvode. Edina stvar, ki posamezno podjetje loči od ostalih, je njihovo razmerje do kupcev, pravi Davorka Biondić Vince, ki za InStore v tiskanih izdajah redno piše o svojih pogledih na trgovino in o tem redno poučuje na delavnicah. Na tem mestu njena izkušnja iz Avstrije...

 
Le zadovoljen kupec se bo vedno znova rad vračal v vašo trgovino in vas priporočal prijateljem, sosedom, pisal o vas lepo na spletnih družbenih mrežah itd. Strategija zadrževanja starega kupca se je izkazala kot veliko cenejša od strategije privabljanja novih.

Pozitiven pristop, nasmeh in izkazana hvaležnost bodo naredili kupca zadovoljnega. 

V kateremkoli avstrijskem supermarketu boste, vas bodo vedno pričakali s prijaznim pozdravom: „Dober dan," ki je ob ljubeznivem nasmehu seveda obvezen pozdrav. Vsak prodajalec ali serviser polic obvezno prekine s tem delom, ko pridete na blagajno in tam ni nikogar in vas obvezno pozdravi tudi, če ste zgolj v neposredni bližini.
 
Prijazen pozdrav je vedno prava pot do zadovoljnega kupca...

Nazaj
 


 
 
 
back to top