IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.11.2017 || Jutri četrta FMCG konferenca revije InStore v Beograd   |  Zadružniki Vrisku izglasovali zaupnico  |  Znova odprt market KZ Agraria v Brezovici  |  Delhaize bo polovico neprodane hrane podaril revnim  |  Spar naj bi do konca leta podvojil število trgovin  |  Nestlé pred milijardnim prevzemom družbe Hain Celestial?  |  Eurospin kmalu prihaja v Sežano  |  Mitrosrem bo polento izvažal v Rusijo  |  Žito luks zabeležil opazno rast  |  Gorivo opolnoči precej dražje  |  Posvet Javne službe kmetijskega svetovanja  |  Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Na črni petek bodo "padale" cene v Cityparku  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |   ||
   

Svet/Avstrija: NASVET STROKOVNJAKINJE: Do kupcev je treba biti prijazen kot so v Avstriji

13.09.2017
Na današnjem trgu je huda konkurenca, proizvajalci pa prodajajo enake ali podobne proizvode. Edina stvar, ki posamezno podjetje loči od ostalih, je njihovo razmerje do kupcev, pravi Davorka Biondić Vince, ki za InStore v tiskanih izdajah redno piše o svojih pogledih na trgovino in o tem redno poučuje na delavnicah. Na tem mestu njena izkušnja iz Avstrije...

 
Le zadovoljen kupec se bo vedno znova rad vračal v vašo trgovino in vas priporočal prijateljem, sosedom, pisal o vas lepo na spletnih družbenih mrežah itd. Strategija zadrževanja starega kupca se je izkazala kot veliko cenejša od strategije privabljanja novih.

Pozitiven pristop, nasmeh in izkazana hvaležnost bodo naredili kupca zadovoljnega. 

V kateremkoli avstrijskem supermarketu boste, vas bodo vedno pričakali s prijaznim pozdravom: „Dober dan," ki je ob ljubeznivem nasmehu seveda obvezen pozdrav. Vsak prodajalec ali serviser polic obvezno prekine s tem delom, ko pridete na blagajno in tam ni nikogar in vas obvezno pozdravi tudi, če ste zgolj v neposredni bližini.
 
Prijazen pozdrav je vedno prava pot do zadovoljnega kupca...

Nazaj
 


 
 
 
back to top