IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...

05.04.2020
Spletna prodaja živil na Švedskem se je povečala za 22%, skupna prodaja živil za 3%, a ti podatki so stari in čeprav je tam stanje glede koronavirusa posebno (odprte imajo še vedno vse), se bo spletna prodaja še povečevala.
 


Metro je prodal svojo blagovno znamko hipermarketov Real in povezane aktivnosti poslovnemu konzorciju za cca. milijardo evrov.

Carrefour Italija namerava v naslednjih treh letih odpreti več kot 300 Express trgovin.

Leclerc poroča o tem, da je njegova prodaja blagovne znamke Marque repère lani dosegla povečanje poslovnega uspeha za 3,1%.

Asda je odprla možnost "food-to-go" v določenih trgovinah v sodelovanju s specializiranim trgovskim podjetjem.

Sainsbury preizkuša format trgovine proizvodov sveže hrane za "s seboj".
 
Kesku so v  finski Agenciji zaščitnikih konkurence prepovedali nakup veletrgovine prehrambenih proizvodov Heinon Tukku.

Spar je lani na Norveškem  povečal tržni delež na 7,3%.

Esselunga je v Italiji za lani poročala o prodaji v višini  8,14 milijard evrov kar je za 2,9% več kot leto prej. 

Albert Heijn je na Nizozemskem ponudil sveže tople obroke v nekaj trgovinah. Kupci lahko poberejo obroke iz kuhinje ali jih konzumirajo v trgovini.

Kaufland napoveduje, da bo  v svojih diskontih do konca leta 2021 umaknil vso  mikro plastiko iz svoje kozmetike in ponudbe osebne nege.

Rewe je "preklopil" na trajnostni vir proizvodnje pomarančnega soka v njihovi blagovni znamki. 

Edeka proizvaja veganske pleskavice in burgerje ter mleto meso v dveh različicah, globoko zamrznjene in sveže.

Lidl Belgija je uvedel digitalno aplikacijo kartice zvestobe, ki kupcem omogoča, da dobijo svoje račune in dodatna znižanja.


 




Nazaj
 


 
 
 
back to top