IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Svet: NA KRATKO: Od vsepovsod...

13.07.2019
Spletna prodaja v Franciji se je povečala za 12%, na 25 milijard evrov v lanskem letu.
 

Tesco je vstopil v Bosno in Hercegovino prek partnerstva z lokalnim trgovcem Bingom. Tako se lahko odslej v tej domači verigi dobijo izdelki TBZ (trgovinske blagovne znamke) največjega britanskega trgovca. 
 
Aldi je ustanovil lastni klub vinarjev v Veliki Britaniji. Med drugim so v zvezi s tem projektom izbrali 30 potrošnikov, ki so in še bodo preizkušali vina, saj jim bodo v pokušino redno pošiljali nekaj brezplačnih steklenic vsak mesec, oni pa morajo objavljati vtise na družbenih mrežah. 

Kaufland je lansiral hamburger, ki vsebuje proteinski prah bivolo.

Colruyt Bio-Planet podružnica širi število belgijskih proizvodov v svoji organski ponudbi, s tem da so dodali štiri proizvode, ki temeljijo na lokalno pridobljeni soji.
 
Coop iz Švice je dodal cca. 100 novih izdelkov  svoji ponudbi proizvodov za lastno TBZ (trgovinsko blagovno znamko) Sapori-d'Italia.

Migros sodeluje s švicarsko pošto, da lahko uporabnikom omogoči zbiranje spletnih naročil v njihovih trgovinah. Nova storitev bo možna v 300 trgovinah po Švici.
 
Albert Heijn je predstavil celo vrsto azijskih jedi. Kitajske, indonezijske, tajske...

Walmart po propadu ideje o združitvi s Sainsbury's preučuje uvrstitev svoje podružnice Asde na borzo.

Irma je predstavila celo vrsto proizvodov, ki so delo danskih prehrambenih podjetnikov.
 
Co-op bo v Veliki Britaniji s hrano (več kot 40 izdelki) oskrboval Superdrug, maloprodajno verigo za zdravje in lepoto.

Dm v Nemčiji preizkuša "click and collect program” z "in-store" ločevanjem v kakih 20 podružnicah.  

Delhaize v Belgiji ponuja popust izbranim kupcem, ki kupujejo določene zdrave prehrambene proizvode.
 
K-grupa iz Finske bo začela uporabljati 100% certificirani kakao za vse konditorske proizvode lastne TBZ do 2020.
 
X5 Retail Grupa je podpisala dolgoročno pogodbo z veleprodajnim dobaviteljem RITM-2000 za odprtje 85 prodajaln v centralni Rusiji.

Poundland je v Veliki Britaniji razširil svojo ponudbo sveže hrane in lepote.

Sainsbury's preizkuša prodajalno brez plačevanja živil z denarjem. Uporabniki skenirajo in plačujejo svoje izbrane izdelke z uporabo aplikacije podjetja SmartShop Scan.

Lidl preizkuša spletno poslovanje s hrano v Madridu prek aplikacije, ki so jo uvedli s platformo Lola Market.
 
Biedronka v svojih prodajnih objektih uvaja serviserje, ki ponujajo sveže meso, klobasice in sir.

Waitrose uvaja embalažo za pripravljene jedi.

Alibaba in Bailian Group letos načrtujeta odprtje 500 Ego praktičnih trgovin na Kitajskem.
 
Morrison's namerava v Veliki Britaniji okrepiti svoje sodelovanje in poslovne zveze z Amazonom. To je posledica manjše povezanosti z Ocadoom, spletnim servisom za dostavljanje.

Nova Coop, italijanska regionalna zadruga, preizkuša svojo prvo storitev dostave na dom za spletna naročila.

Coles je v Avstraliji lansiral blagovno znamko za zdravo življenje pod nazivom Wellness Road.

 




Nazaj
 


 
 
 
back to top