IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |   ||
   

Velika Britanija: Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil

05.06.2020
V času, ko je večina svetovnega prebivalstva od fizičnih trgovin presedljala na spletno nakupovanje, je eden izmed štirih najmočnejših britanskih trgovcev vzpostavil linijo za telefonska naročila.
 
 
Storitev je trgovec uvedel aprila, ko so se povečala naročila prek spletne platforme, a so odgovorni v podjetju želeli poskrbeti tudi za tisti majhen delež prebivalstva, ki doma bodisi nima interneta bodisi pri rokovanju s svetovnim spletom ni domač. "Za mnoge je bila to v času pandemije edina možna rešitev," so sporočili s sedeža trgovca v Bradfordu.
 
Za to skupino je Morrisons organiziral telefonsko linijo, prek katere so stranke naročale živila in ga isti ali pa naslednji dan dobile na dom. Storitev je minuli teden presegla 100.000 naročil. Za takšen, tradicionalen način naročanja, so se pri Morrisons odločili potem ,ko so v začetku aprila dobili povečano število klicev, predvsem starejše populacije, če bi jim lahko živila dostavili na dom.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top