IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

ZDA: Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks

18.07.2019
Svetovno uveljavljeni koncern Mondelēz International poroča o zaključku prevzema večinskega deleža v proizvajalcu prigrizkov, Perfect Snacks.
 
 
Portfelj izdelkov slednjega vsebuje blagovne znamke Perfect Bar, The Original Refrigerated Protein Bar in Perfect Snacks ter še nekatere ostale linije organskih beljakovinskih ploščic brez GSO in brez masla.
 
Predsednik poslovanja koncerna v severnoameriški enoti, Glen Walter je ob tem povedal: "Pripojitev večinskega deleža pri proizvajalcu Perfect Snacks dodatno krepi naš vodilen položaj na področju hitro rastoče kategorije ohlajenih prigrizkov."
 
Sicer bo družba Perfect Snack obdržala določeno avtonomijo in delovala kot ločeno poslovanje, zato da obdrži svojo zagonsko naravo, Mondelez pa bo skušal pomagati zlasti na področju distribucije in zagotavljanja sredstev za čim večjo prisotnost na ameriškem trgu.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top