IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 10.12.2022 || Prenovljena trgovina dm v Sarajevu  |   Luka Koper z rekordnim številom pretovorjenih avtomobilov  |  Obrtnik in podjetnik leta sta Leon Kranjc in Ivan Cajzek  |  Združenje hotelirjev za prilagoditev zakonodaje specifikam turistične panoge  |  Nova revija InStore (št.109) na spletu  |  Nova Maxi supermarketa v Obrenovcu in na Kopaoniku  |  Razširjeno partnerstvo Nomad Foods in Publicis grupe  |  Prihodnje leto izdajajo prva bankovca s podpisom ženske  |  V sedmem popisu košarica živil nekoliko dražja  |  Vesna Nahtigal z novim letom prevzema položaj generalne direktorice GZS  |  Ferrero kupuje Wells Enterprises  |   Gomex je odprl objekta v Jagodini in Kovačici  |  Eva Petrič v prestižni newyorški trgovini tokrat z razstavo čipk in parfumov  |  Musk za trenutek izgubil prvo mesto na Forbsovi lestvici najbogatejših  |  Vlada zvišala davek na presežni dobiček MOL na 95 odstotkov  |  Lidl Srbija je izvozil za 10 milijonov evrov blaga  |  V Bovcu so odprli Spar št. 112  |  Mate Štetić nov član uprave Atlantic Grupe  |  O pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize  |  Kort je odprl hipermarket na Palah  |   ||
   

ZDA: Molson Coors lansira novo brezalkoholno pivo

22.12.2017

V podjetju Molson Coors so se odločili, da v prihajajočem letu 2018 lansirajo novo brezalkoholno pivo, saj si želijo, da uspeh, ki ga ta kategorija doživlja v Evropi prenesejo še na Severno Ameriko. 


 
 
Sporočili so še, da se bo novo pivo pred nastopom v ZDA najprej pojavilo v Kanadi. Še vedno ni znano ali bo to pivo samostojna blagovna znamka ali pa bo nastopilo pod imenom kake od že obstoječih blagovnih znamk izdelkov iz Molson Coorsa.

V svoji ponudbi imajo že kar nakaj piv z  nizkim odstotkom ali brez alkohola, a v glavnem na evropskih trgih.
 
Brezalkoholna kategorija predstavlja okoli 14% skupnega pivskega trga v državah kot sta Španija in Nemčija.
 
Povpraševanje v Severni Ameriki je precej manjše, a ravno s to potezo želijo v podjetju  mladim Kanadčanom in Američanom poslati neke vrste sporočilo, da naj razmislijo o bolj zdravih možnostih pitja alkohola. 

Najavili so, da bodo imeli do leta 2025 na vsej svojih trgih vsaj eno blagovno znamko piva z nizkim ali brez kakršnegakoli odstotka alkohola. 

Je pa Molson Coors predstavil že Molson Excel brez alkohola v Severni Ameriki leta 1992 in pa Coors Non-Alcoholic leta 1997. Na drugih trgih so v zadnjih letih ravno tako okrepili  svojo usmerjenost v tej kategoriji in so tako leta 2013 lansirali blagovni znamki kot sta Staropramen Cool Cider Beer Mix (2% alkohola miks ciderja in piva) in brezakoholno limonado Staropramen Brewer's Lemonade.
 
Vir: www.just-drinks.com

Nazaj
 
 
 
 
back to top