IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Slovenija: Mlinotest bo letos za investicije namenil 3 milijone evrov

02.08.2019
Vodstvo Mlinotesta pripravlja nov petletni srednjeročni načrt, saj se obstoječi konec leta izteče. Družba, ki letos beleži izboljšanje poslovanja, se želi v prihodnje bolj prilagoditi potrebam na trgu, zato že razvija novo skupino izdelkov, ki ne bo več izhajala iz pretežno škrobnate surovinske baze, pravi prvi mož Mlinotesta Danilo Kobal.
 
 
Kobal pojasnjuje, da demografske spremembe in dvigovanje standarda prebivalstva za seboj potegnejo večje prehranske zahteve potrošnikov, živilska industrija pa se mora temu prilagajati. Zato bo Mlinotest po njegovih besedah v prihodnje trgu ponudil nekoliko drugačna živila kot doslej, ko so pretežno proizvajali izdelke iz pšenice, koruze, krompirja in ajde.Kupci zahtevajo tudi trajnostno naravnano proizvodnjo.
 
"Kupci iščejo tako hrano, ki ne škoduje okolju, in take proizvajalce, ki to spoštujejo," je za STA dejal Kobal in dodal, da skušajo v Mlinotestu slediti tudi temu trendu, zato želijo občutno zmanjšati uporabo plastike v proizvodnji in vseh njihovih trgovinah.
 
Za vse to pa je potrebno znanje, je opozoril Kobal, pri tem pa izpostavil pomanjkanje ustrezno izobražene delovne sile. "Izobraževanja za mlinarske in testeninarske poklice sploh ni več in zato moramo sami strokovno usposabljati zaposlene," je dejal.
 
Matična družba Mlinotest trenutno zaposluje približno 530 ljudi, v celotni skupini pa jih je okoli 670. Čeprav je za prihodnja leta predvidena intenzivna avtomatizacija in robotizacija proizvodnje, v Mlinotestu zaradi rasti obsega prodaje načrtujejo nove zaposlitve, je še povedal prvi mož družbe, ki bo samo letos za investicije namenila približno tri milijone evrov.
 
Mlinotest je v prvem letošnjem polletju posloval bolje kot lani in skladno z načrti, podrobneje pa Kobal šestmesečnega poslovanja ne razkriva, saj mora rezultate najprej obravnavati nadzorni svet.
 
Mlinotest je v letu 2018 na ravni skupine ustvaril nekaj manj kot 63 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je šest odstotkov več kot predlani. Čisti dobiček skupine je porasel za 8,7 odstotka na 948.000 evrov. Družba Mlinotest je prihodke od prodaje povečala za 7,9 odstotka na 55,3 milijona evrov, čisti dobiček pa za 14,6 odstotka na 1,9 milijona evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top