IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Slovenija: Mleko Pomurskih mlekarn pijejo gostje luksuznih azijskih hotelov

09.08.2018
Pomurske mlekarne, ki so prejšnji mesec dobile novega lastnika, avstralskega poslovneža slovenskih korenin Anthonyja Tomažina, bodo letos v Hongkong izvozile približno 1,5 do 1,8 milijona litrov trajnega mleka oziroma med 75 in 90 zabojnikov, poročajo Finance.
 
Pred tremi leti je izvoz tja znašal 300 tisoč litrov, je povedal direktor družbe Robert Serec. Pomurske mlekarne so lani s 135 zaposlenimi ustvarile dobrih 37 milijonov evrov prihodkov in dobrih 21 tisoč evrov čistega dobička. 
 
Kot pravi Serec, želijo iz Hongkonga, kjer je njihovo mleko na voljo v luksuznih hotelih in luksuznih poslovnih stavbah, prodreti tudi v druge dele Kitajske. Na tujih trgih trenutno družba dosega 17 odstotkov prodaje, delež pa želijo povečati na 30 odstotkov.
 
Pri tem poleg regije stavijo tudi na daljni vzhod, kjer od lani svoje izdelke prodajajo tudi v Tajvanu. Pomurske mlekarne mleko odkupujejo od približno tisoč kmetov, ki imajo v svojih hlevih od pet pa do 300 krav molznic, največ z območja ob reki Muri, ki so ga pri Unescu nedavno razglasili za biosferno območje.
 
S tem zadostijo 80 do 90 odstotkom svojih potreb, preostanek mleka pa dokupijo na trgih EU.

Aktivni le tam, kjer so med boljšimi

Kot je poudaril direktor, imajo v svojem portfelju v glavnem le tiste skupine izdelke, s katerimi so številka ena ali dva na trgu. Številka ena so pri maslu (60 % slovenskega trga, vključno z lastnimi blagovnimi znamkami), skuti, mleku v prahu, siru ementalcu – tega edini v državi izdelujejo po tradicionalnem postopku, v Evropi je takšnih mlekarn le deset –, pinjencu, topljenih sirih; številka dva so pri trajnem mleku, poltrdih sirih ter kisli in sladki smetani, kjer se občasno zavihtijo tudi na prvo mesto.



Nazaj
 


 
 
 
back to top