IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Slovenija: Mlekarna Planika začela oskrbovati še sektor gostinstva

23.04.2019
Spletni portal Agrobiznis poroča, da je Mlekarna Planika s svojimi izdelki prodrla v znane slovenske gostilne. V trgovskih verigah so njihovi izdelki na voljo že nekaj časa, možnosti za širjenje prodaje pa vidijo tudi v kulinariki. Usmerjajo se na boljše restavracije, ki pripravljajo jedi z lokalnimi sestavinami.
 
 
"V naši mlekarni želimo izdelkom dodati vrednost. Pošteno povem, da pri prodaji pomaga, če ima izdelek zanimivo in pristno zgodbo. Tudi sama bolj uživam na večerji, ko slišim zgodbo o vinu in hrani, od kod prihaja, kako nastane, zakaj je posebno ali zanimivo. Ljudje radi slišijo, kako je narejeno naše maslo ali sir. Takšne informacije dajo dodano vrednost vsaki jedi in boljši gostinci to vedo. Tako se zgodba mlekarne Planike in njenih najbolje prodajanih izdelkov prepleta z zgodbo gostinca, druga drugi zvišujeta vrednost," je za omenjeni portal povedala  Anka Lipušček Miklavič, direktorica mlekarne Planika.
 
Svoja vrata so jim prvi odprli posoški gostinci, najprej Hiša Franko z Ano Rošin Valterjem Kramarjem, najbolj znanim parom iz kulinarično-vinskega sveta."Kot se je dvigoval sloves Hiše Franko, ki uporablja lokalne sestavine in naše mlečne izdelke, se je tudi naši mlekarni dvigoval sloves. To velja tudi za druge gostince iz Posočja in drugih delov Slovenije, s katerimi tudi dobro sodelujemo," dodaja Lipušček Miklavičeva.
 
Kulinarično združenje restavracij JRE Slovenija, ki povezuje lastnike in chefe 17 top restavracij, jih je letos vključilo v svojo družino kulinaričnih mojstrovin, kot pravijo partnerjem, ki jim dobavljajo sestavine za jedi.
 
Mlekarna Planika je po odkupu mleka četrta največja mlekarna v Sloveniji .Odkupuje in predeluje samo mleko iz Posočja. Lani so presegli predlanske prihodke, ki so znašali 11 milijonov evrov, v zadnjih dveh letih so odkupili podobno količino mleka, imajo 72 zaposlenih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top