IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Slovenija: Mlekarna Planika začela oskrbovati še sektor gostinstva

23.04.2019
Spletni portal Agrobiznis poroča, da je Mlekarna Planika s svojimi izdelki prodrla v znane slovenske gostilne. V trgovskih verigah so njihovi izdelki na voljo že nekaj časa, možnosti za širjenje prodaje pa vidijo tudi v kulinariki. Usmerjajo se na boljše restavracije, ki pripravljajo jedi z lokalnimi sestavinami.
 
 
"V naši mlekarni želimo izdelkom dodati vrednost. Pošteno povem, da pri prodaji pomaga, če ima izdelek zanimivo in pristno zgodbo. Tudi sama bolj uživam na večerji, ko slišim zgodbo o vinu in hrani, od kod prihaja, kako nastane, zakaj je posebno ali zanimivo. Ljudje radi slišijo, kako je narejeno naše maslo ali sir. Takšne informacije dajo dodano vrednost vsaki jedi in boljši gostinci to vedo. Tako se zgodba mlekarne Planike in njenih najbolje prodajanih izdelkov prepleta z zgodbo gostinca, druga drugi zvišujeta vrednost," je za omenjeni portal povedala  Anka Lipušček Miklavič, direktorica mlekarne Planika.
 
Svoja vrata so jim prvi odprli posoški gostinci, najprej Hiša Franko z Ano Rošin Valterjem Kramarjem, najbolj znanim parom iz kulinarično-vinskega sveta."Kot se je dvigoval sloves Hiše Franko, ki uporablja lokalne sestavine in naše mlečne izdelke, se je tudi naši mlekarni dvigoval sloves. To velja tudi za druge gostince iz Posočja in drugih delov Slovenije, s katerimi tudi dobro sodelujemo," dodaja Lipušček Miklavičeva.
 
Kulinarično združenje restavracij JRE Slovenija, ki povezuje lastnike in chefe 17 top restavracij, jih je letos vključilo v svojo družino kulinaričnih mojstrovin, kot pravijo partnerjem, ki jim dobavljajo sestavine za jedi.
 
Mlekarna Planika je po odkupu mleka četrta največja mlekarna v Sloveniji .Odkupuje in predeluje samo mleko iz Posočja. Lani so presegli predlanske prihodke, ki so znašali 11 milijonov evrov, v zadnjih dveh letih so odkupili podobno količino mleka, imajo 72 zaposlenih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top