IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Srbija: Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko

13.11.2018
Zlatica je nova blagovna znamka mlekarne Mihajlović iz Paraćina za področje Srbije. Iz mlekarne Mihajlović so sporočili, da bodo sodelovali na mednarodnem sejmu v Tirani, ki se začne 21. novembra.


Pasterizirano mleko, jogurt, kislo mleko in kisla smetana so dobili novo, sodobno embalažo na kateri je izpostavljen zaščitni znak kravice Zlatice. Do maloprodajnih objektov mlekarne Mihajlović v Paraćinu, Ćupriji, Jagodini, Despotovcu, Svilajncu, Kragujevcu, Batočini, Boru, Zaječaru in Beogradu in ostalih trgovinskih verig bodo te izdelke prevažali v vozilih na katerih so že izpostavili podobo nove blagovne znamke. 

Iz Mlekarne Mihajlović so sporočili, da bodo sodelovali na mednarodnem sejmu v Tirani, ki se začne 21. novembra.

Nazaj
 


 
 
 
back to top