IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Slovenija: Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)

19.06.2018
Vrhunec letošnje konference, z naslovom "Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!", je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naslov je pripadel Domžalčanu Roku Stariču, ki proizvaja arašidovo maslo "Rok's nut butter".
 
 
"Konkurenca je bila izjemna in nisem pričakoval zmage. Vesel sem, da je zmagal produkt in ne aplikacija, ker je pomembno, da kljub dobi digitalizacije ne zanemarimo osnovnih produktov, ki lahko ustvarjajo dobre poslovne zgodbe,” je prve vtise po zmagi zbral Rok Starič.
 
Nikakršno presenečenje ni, da je Domžalčan ustanovil podjetje Rok’s nut butter, saj je velik oboževalec oreščkov. Na polfinalnem izboru je prepričal člane komisije in se prebil v finale izbora Mladi podjetnik leta 2018, kjer bo še enkrat predstavil svojo podjetniško zgodbo.
 
Podjetje je poimenoval kar po sebi, saj verjame v znamko in v svoje produkte. Bogato paleto proizvodov je nazadnje razširil še s 100-odstotnim mandljevim maslom ter sladoledom s 100-odstotnim deležem arašidovega masla. Svoje proizvode prodaja preko spletne trgovine in v sodelovanju s številnimi trgovinami v Ljubljani in bližnji okolici ter na Gorenjskem in Štajerskem.
 
Svojo poslovno okolje želi razširiti tudi onkraj meja. Zaenkrat so se mu odprla vrata na avstrijskem trgu, v kratkem se želi prebiti tudi v Nemčijo in na Hrvaško ter v baltske države, obenem pa s spletno prodajalno še dodatno razširiti prodajni obseg.

Nazaj
 


 
 
 
back to top