IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

Slovenija: Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)

19.06.2018
Vrhunec letošnje konference, z naslovom "Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!", je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naslov je pripadel Domžalčanu Roku Stariču, ki proizvaja arašidovo maslo "Rok's nut butter".
 
 
"Konkurenca je bila izjemna in nisem pričakoval zmage. Vesel sem, da je zmagal produkt in ne aplikacija, ker je pomembno, da kljub dobi digitalizacije ne zanemarimo osnovnih produktov, ki lahko ustvarjajo dobre poslovne zgodbe,” je prve vtise po zmagi zbral Rok Starič.
 
Nikakršno presenečenje ni, da je Domžalčan ustanovil podjetje Rok’s nut butter, saj je velik oboževalec oreščkov. Na polfinalnem izboru je prepričal člane komisije in se prebil v finale izbora Mladi podjetnik leta 2018, kjer bo še enkrat predstavil svojo podjetniško zgodbo.
 
Podjetje je poimenoval kar po sebi, saj verjame v znamko in v svoje produkte. Bogato paleto proizvodov je nazadnje razširil še s 100-odstotnim mandljevim maslom ter sladoledom s 100-odstotnim deležem arašidovega masla. Svoje proizvode prodaja preko spletne trgovine in v sodelovanju s številnimi trgovinami v Ljubljani in bližnji okolici ter na Gorenjskem in Štajerskem.
 
Svojo poslovno okolje želi razširiti tudi onkraj meja. Zaenkrat so se mu odprla vrata na avstrijskem trgu, v kratkem se želi prebiti tudi v Nemčijo in na Hrvaško ter v baltske države, obenem pa s spletno prodajalno še dodatno razširiti prodajni obseg.

Nazaj
 


 
 
 
back to top