IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Slovenija: Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)

19.06.2018
Vrhunec letošnje konference, z naslovom "Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!", je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naslov je pripadel Domžalčanu Roku Stariču, ki proizvaja arašidovo maslo "Rok's nut butter".
 
 
"Konkurenca je bila izjemna in nisem pričakoval zmage. Vesel sem, da je zmagal produkt in ne aplikacija, ker je pomembno, da kljub dobi digitalizacije ne zanemarimo osnovnih produktov, ki lahko ustvarjajo dobre poslovne zgodbe,” je prve vtise po zmagi zbral Rok Starič.
 
Nikakršno presenečenje ni, da je Domžalčan ustanovil podjetje Rok’s nut butter, saj je velik oboževalec oreščkov. Na polfinalnem izboru je prepričal člane komisije in se prebil v finale izbora Mladi podjetnik leta 2018, kjer bo še enkrat predstavil svojo podjetniško zgodbo.
 
Podjetje je poimenoval kar po sebi, saj verjame v znamko in v svoje produkte. Bogato paleto proizvodov je nazadnje razširil še s 100-odstotnim mandljevim maslom ter sladoledom s 100-odstotnim deležem arašidovega masla. Svoje proizvode prodaja preko spletne trgovine in v sodelovanju s številnimi trgovinami v Ljubljani in bližnji okolici ter na Gorenjskem in Štajerskem.
 
Svojo poslovno okolje želi razširiti tudi onkraj meja. Zaenkrat so se mu odprla vrata na avstrijskem trgu, v kratkem se želi prebiti tudi v Nemčijo in na Hrvaško ter v baltske države, obenem pa s spletno prodajalno še dodatno razširiti prodajni obseg.

Nazaj
 


 
 
 
back to top