IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Regija: Miroslav Tasić je nov tržni voditelj Nielsena za regijo Adriatic

10.07.2018
Nielsen, globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov je postavilo Miroslava Tasića za novega tržnega vodjo za regijo Adriatic. Njegov predhodnik, Andrej Dvojčenkov, je prevzel odgovornost za Nielsenove regije Arabskega polootoka in Pakistana.

Miroslav Tasić deluje že 15 let v marketinškem raziskovanju blaga široke potrošnje in farmacevtski industriji v različnih regijah jugovzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. 
 
Tasić je bil namreč vodja ekipe za analitiko, analize in napovedi za ta območja in Turčijo tudi v neki globalni raziskovalni farmacevtski korporaciji v Dubaiju.
 
Nielsen posluje v več kot 100 državah, kjer živi več kot 90% svetovne populacije.
 
Nielsen kot vir informacij analizira o tem, kaj ljudje gledajo in kako kupujejo, pomaga da njihove stranke  sledijo trendom in imajo vpogled v dogajanje na trgu, kar lahko pripomore k rasti podjetij s katerimi sodelujejo.
 
Teh je zelo veliko!
 
Še o podjetju Nielsen...
 
Nielsen Holdings plc (borza v New Yorku: NLSN) je globalno podjetje za upravljanje z analizami učinkov, ki zagotavlja vse z zvezi s tem kar potrošniki spremljajo ("Watch") in kupujejo ("Buy"). Watch področje zagotavlja storitve strankam s področja medijev in oglašavanja glede merjenja (Nielsen Total Audience) na vseh napravah, kjer je vsebina bodisi vizuelna, zvočna ali tekstualna. Buy področje proizvajalcem in trgovcem blaga široke potrošnje zagotavlja globalni pregled merjenja maloprodajnih rezultatov in je edinstven v tej industriji.  Pomagajo strankam v boju s konkurenco, pri diferenciaciji ponudbe, razvoju novih proizvodov in prepoznavanju poslovnih priložnosti. Za več informacij: www.nielsen.com.


Nazaj
 


 
 
 
back to top