IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Regija: Miroslav Tasić je nov tržni voditelj Nielsena za regijo Adriatic

10.07.2018
Nielsen, globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov je postavilo Miroslava Tasića za novega tržnega vodjo za regijo Adriatic. Njegov predhodnik, Andrej Dvojčenkov, je prevzel odgovornost za Nielsenove regije Arabskega polootoka in Pakistana.

Miroslav Tasić deluje že 15 let v marketinškem raziskovanju blaga široke potrošnje in farmacevtski industriji v različnih regijah jugovzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. 
 
Tasić je bil namreč vodja ekipe za analitiko, analize in napovedi za ta območja in Turčijo tudi v neki globalni raziskovalni farmacevtski korporaciji v Dubaiju.
 
Nielsen posluje v več kot 100 državah, kjer živi več kot 90% svetovne populacije.
 
Nielsen kot vir informacij analizira o tem, kaj ljudje gledajo in kako kupujejo, pomaga da njihove stranke  sledijo trendom in imajo vpogled v dogajanje na trgu, kar lahko pripomore k rasti podjetij s katerimi sodelujejo.
 
Teh je zelo veliko!
 
Še o podjetju Nielsen...
 
Nielsen Holdings plc (borza v New Yorku: NLSN) je globalno podjetje za upravljanje z analizami učinkov, ki zagotavlja vse z zvezi s tem kar potrošniki spremljajo ("Watch") in kupujejo ("Buy"). Watch področje zagotavlja storitve strankam s področja medijev in oglašavanja glede merjenja (Nielsen Total Audience) na vseh napravah, kjer je vsebina bodisi vizuelna, zvočna ali tekstualna. Buy področje proizvajalcem in trgovcem blaga široke potrošnje zagotavlja globalni pregled merjenja maloprodajnih rezultatov in je edinstven v tej industriji.  Pomagajo strankam v boju s konkurenco, pri diferenciaciji ponudbe, razvoju novih proizvodov in prepoznavanju poslovnih priložnosti. Za več informacij: www.nielsen.com.


Nazaj
 


 
 
 
back to top