IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.09.2018 || Prenovljeni Center Vič potrošniško izkušnjo dviguje na novo raven  |  Malce nižje cene goriv   |  Rekordnih 170 vrst piva na jesenskem Pivo & Burger Festu  |  Plasta lastništvo v Tovarni olja Gea povečala na 92 odstotkov  |  Akcija:"Imam svojo vrečko!"  |  Še 1 dan za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Tesco odprl prvi trgovini Jack's  |  Izdelki za daljši občutek sitosti debitirali v trgovinah Morrisons  |  Jelena Jazić nova direktorica agencije McCann Beograd  |  Delhaize začel z novim formatom trgovine s ponudbo sveže hrane   |  6.5% povečanje prodaje organske hrane in pijače  |  Lidl postavil zbiralne košare za živali v stiski  |  Lepši časi za proizvajalce rezancev  |  Gorenje predstavilo nove pralne in sušilne stroje WaveActive  |  Direktor Beiersdorfa bo v kratkem postal Belgijec De Loecker  |  Eurospin po Italiji in Sloveniji kmalu tudi na Hrvaškem   |  Brantuša:"Spar prihaja v Srbijo!"  |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |   ||
   

Regija: Miroslav Tasić je nov tržni voditelj Nielsena za regijo Adriatic

10.07.2018
Nielsen, globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov je postavilo Miroslava Tasića za novega tržnega vodjo za regijo Adriatic. Njegov predhodnik, Andrej Dvojčenkov, je prevzel odgovornost za Nielsenove regije Arabskega polootoka in Pakistana.

Miroslav Tasić deluje že 15 let v marketinškem raziskovanju blaga široke potrošnje in farmacevtski industriji v različnih regijah jugovzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. 
 
Tasić je bil namreč vodja ekipe za analitiko, analize in napovedi za ta območja in Turčijo tudi v neki globalni raziskovalni farmacevtski korporaciji v Dubaiju.
 
Nielsen posluje v več kot 100 državah, kjer živi več kot 90% svetovne populacije.
 
Nielsen kot vir informacij analizira o tem, kaj ljudje gledajo in kako kupujejo, pomaga da njihove stranke  sledijo trendom in imajo vpogled v dogajanje na trgu, kar lahko pripomore k rasti podjetij s katerimi sodelujejo.
 
Teh je zelo veliko!
 
Še o podjetju Nielsen...
 
Nielsen Holdings plc (borza v New Yorku: NLSN) je globalno podjetje za upravljanje z analizami učinkov, ki zagotavlja vse z zvezi s tem kar potrošniki spremljajo ("Watch") in kupujejo ("Buy"). Watch področje zagotavlja storitve strankam s področja medijev in oglašavanja glede merjenja (Nielsen Total Audience) na vseh napravah, kjer je vsebina bodisi vizuelna, zvočna ali tekstualna. Buy področje proizvajalcem in trgovcem blaga široke potrošnje zagotavlja globalni pregled merjenja maloprodajnih rezultatov in je edinstven v tej industriji.  Pomagajo strankam v boju s konkurenco, pri diferenciaciji ponudbe, razvoju novih proizvodov in prepoznavanju poslovnih priložnosti. Za več informacij: www.nielsen.com.


Nazaj
 


 
 
 
back to top