IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

Regija: Miroslav Tasić je nov tržni voditelj Nielsena za regijo Adriatic

10.07.2018
Nielsen, globalno podjetje za merjenje in analizo podatkov je postavilo Miroslava Tasića za novega tržnega vodjo za regijo Adriatic. Njegov predhodnik, Andrej Dvojčenkov, je prevzel odgovornost za Nielsenove regije Arabskega polootoka in Pakistana.

Miroslav Tasić deluje že 15 let v marketinškem raziskovanju blaga široke potrošnje in farmacevtski industriji v različnih regijah jugovzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. 
 
Tasić je bil namreč vodja ekipe za analitiko, analize in napovedi za ta območja in Turčijo tudi v neki globalni raziskovalni farmacevtski korporaciji v Dubaiju.
 
Nielsen posluje v več kot 100 državah, kjer živi več kot 90% svetovne populacije.
 
Nielsen kot vir informacij analizira o tem, kaj ljudje gledajo in kako kupujejo, pomaga da njihove stranke  sledijo trendom in imajo vpogled v dogajanje na trgu, kar lahko pripomore k rasti podjetij s katerimi sodelujejo.
 
Teh je zelo veliko!
 
Še o podjetju Nielsen...
 
Nielsen Holdings plc (borza v New Yorku: NLSN) je globalno podjetje za upravljanje z analizami učinkov, ki zagotavlja vse z zvezi s tem kar potrošniki spremljajo ("Watch") in kupujejo ("Buy"). Watch področje zagotavlja storitve strankam s področja medijev in oglašavanja glede merjenja (Nielsen Total Audience) na vseh napravah, kjer je vsebina bodisi vizuelna, zvočna ali tekstualna. Buy področje proizvajalcem in trgovcem blaga široke potrošnje zagotavlja globalni pregled merjenja maloprodajnih rezultatov in je edinstven v tej industriji.  Pomagajo strankam v boju s konkurenco, pri diferenciaciji ponudbe, razvoju novih proizvodov in prepoznavanju poslovnih priložnosti. Za več informacij: www.nielsen.com.


Nazaj
 


 
 
 
back to top