IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |   ||
   

Slovenija: Mimovrste (partnerjem) pomaga s spletno tržnico

30.03.2020
Največji spletni trgovec v Sloveniji, Mimovrste, je že konec lanskega leta po zgledu t. i. Amazonove tržnice (v angleščini Amazon Marketplace), ustvaril spletno tržnico Mimovrste in trgovcem v trenutnih razmerah ponudil, da se pridružijo prodaji izdelkov na njihovi platformi in na ta način vsaj deloma nadomestijo izpad prihodkov.

Zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 je bil pred več kot dvema tednoma sprejet ukrep, s katerim so nadaljnjega zaprte vse trgovine, z nekaj izjemami. Ukrep je prizadel številne trgovce, ki so čez noč ostali brez prihodkov in brez možnosti prodaje svojih artiklov. 

Mimovrste Partnerji bodo na ta način dobili priložnost, da se predstavijo in preko računalnikov, mobilnih telefonov in mobilne aplikacije dosežejo skoraj milijon potencialnih kupcev na mesec.  
 
Trgovci lahko zelo učinkovito in hitro preko platforme Mimovrste Partner artikle ponovno ponudijo svojih zvestim kupcem kot tudi kupcem, ki redno nakupujejo v spletni trgovini Mimovrste. Ta zagotavlja Mimovrste partnerjem predstavitev artiklov na virtualnih policah, obisk, učinkovito spletno oglaševanje, moderno in preizkušeno nakupovalno izkušnjo, različne možnosti plačila, pomoč uporabnikom in utečen sistem vračil in reklamacij. Partnerji pri tem obdržijo kontrolo nad cenami, zalogo in procesom dostave. Preverjena in zanesljiva infrastruktura spletne trgovine Mimovrste omogoča, da bodo partnerji lahko začeli s spletno prodajo v najkrajšem možnem času. 

V trenutni situaciji bo Mimovrste novim partnerjem odpisala plačilo mesečne pristojbine za obdobje treh mesecev. 
Spletno trgovino Mimovrste mesečno obišče vsak drugi Slovenec in mesečno odpremi več kot 70.000 zaključenih naročil. Mimovrste v trenutnih izrednih razmerah predstavlja tudi edino in največje odprto nakupovalno središče, kjer kupci lahko preko računalnikov, mobilnih naprav in moderne mobilne aplikacije dostopajo do artiklov, ki sicer v danih izrednih razmerah niso na voljo. 

"Trgovci, ki so bili zaradi ukrepov za zamejitev koronavirusa primorani zapreti vrata svojih trgovin, se v zadnjih dveh tednih soočajo z velikimi poslovnimi izzivi. V spletni trgovini Mimovrste jim želimo v teh izjemnih časih stati ob strani in jim ponuditi možnost, da se pridružijo prodaji svojih artiklov na mimovrste.com spletni tržnici. Zaradi trenutnih razmer so se naše nakupovalne navade čez noč spremenile in preselile na splet, med virtualne police, in tako se je obseg dela in naročil skoraj podvojil v primerjavi s preteklim letom. Trgovci, ki na izredne razmere niso bili pripravljeni in nimajo vzpostavljene platforme za spletno prodajo artiklov, lahko izkoristijo možnost in svoje blago preprosto predstavijo in prodajo v spletni trgovini Mimovrste. Na ta način ne bodo dosegli le svojih kupcev, ampak bodo s prodajo na naši spletni platformi pridobili vso potrebno infrastrukturo kot tudi popolno marketinško podporo in popolno podporo strankam," je pojasnila Jitka Dvořáková, regionalna direktorica Mall Group za jugovzhodno regijo.

Priznana blagovna znamka Mimovrste je ugled in zaupanje zvestih strank zgradila v zadnjih devetnajstih letih in v vseh teh letih pridobila širok krog zvestih strank. V zadnjem letu so v spletni trgovini zabeležili obisk več kot 5 milijonov unikatnih obiskovalcev, do danes so zabeležili več kot 900.000 registriranih uporabnikov. 

Spletni trgovec Mimovrste se v danih razmerah trudi zadovoljiti naraščajoče povpraševanje kupcev po artiklih, ki jim v zdajšnjih razmerah niso dostopni. Trenutno potekajo pogovori z več slovenskimi trgovci in dobavitelji, pričakujejo pa, da se bodo odločitve sprejemale bliskovito hitro. S spoštovanjem vseh ukrepov po priporočilu Nacionalnega inštituta za javno zdravje so postavili zdravje svojih zaposlenih in kupcev na prvo prioritetno mesto, tako da do nadaljnjega delujejo izključno z brezkontaktno dostavo na dom in do preklica posluje brezgotovinsko. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top