IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.03.2021 || Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Lidl na Slovenčevi ulici ta četrtek odpira osmi objekt v prestolnici  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |  ZANIMIVOST: Maslo z višjo točko tališča  |  V Zagorju posode za odpadno jedilno olje  |  Italijani obtožujejo Slovenijo ogrožanja njihove svetinje - balzamičnega kisa  |  Lidl v prvem trajnostnem poročilu s prizadevanjem za boljši svet  |  Kuehne + Nagel se krepi v Aziji  |  Amazon bodo s programom Build It razvijali potrošniki  |  O zaostrovanju protikoronskih ukrepov razmišljajo tudi v Trstu  |  Skupina Kraš lani ustvarila 3,32 milijona evrov čistega dobička  |  Nemška diskontna velikana se širita ob mediteranski obali  |  Jack Ma nič več najbogatejši Kitajec  |  Lani so zaklali približno 14.000 prašičev manj kot v 2019  |   ||
   

Slovenija: Micić:"Mercatorjeve Moje znamke z odličnimi rezultati!" (VIDEO)

19.01.2021
Na spletni novinarski konferenci na kateri sta v organizaciji ZKŽP (Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij) sodelovali še Tatjana Zagorc, direktorica ZKŽP in Petra Medved Djurašinović, vodja področja prehranske politike na ZKŽP, je glede predstavitve promocijske kampanje:"Živila izboljšane hranilne sestave zdaj na trgovinskih policah",  govoril tudi Brane Micić, izvršni direktor nabave v Mercatorju, ki je predstavil njihovo kampanjo - "Moje znamke".
 
ZKŠP v sodelovanju z družbo Mercator spodbuja k izbiri izdelkov izboljšane hranilne sestave. Izdelki z manj sladkorja, soli in maščob ter z več prehranskimi vlakninami, vitamini in minerali postajajo vedno bolj dostopni, zato odločitev za boljše počutje še nikoli ni bila bližje.
 
Mercatorjevi pobudi, ki prepoznava in predstavlja moč blagovnih znamk, se stalno pridružujejo novi partnerji, s tem pa so kupcem na voljo vedno večje ugodnosti vrhunskih domačih znamk, ki so posebej označene z zeleno znamko Moje znamke na Mercatorjevih prodajnih policah.
 
Brane Micić (na fotografiji), izvršni direktor nabave v Mercatorju je v uvodu svoje današnje predstavitve dejal: "Za Mercator je to vsekakor pomemben projekt tako z vidika sodelovanja z dobavitelji kot zaradi pozornosti, ki jo namenjamo krovni platformi Moje znamke in znotraj tega seveda za projekt Odločimo se za uravnoteženo prehrano. To je dodatna spodbuda slovenskim proizvajalcem in nenazadnje gre za delovna mesta, potrošnikom pa za izdelke z boljšo hranilno sestavo...".
 
V letu 2018 so kampanjo Moje znamke, s katero se povezujejo z dobavitelji in ustvarjajo skupno zgodbo in nove ponudbe za potrošnike, lansirali tudi na tuje trge poslovanja. V Srbiji pod sloganom: "Vredno je zajedno", v BiH in Črni gori pa to tako kot v Sloveniji:"Moji brendovi" (tudi v Rodi in Ideii). Konzum deluje na Hrvaškem s svojimi podobnimi kampanjami. 
 
S to akcijo je vzpostavljena dolgoročna strateška platforma za skupen razvoj v regiji, ki omogoča skupne marketinške aktivnosti, najširšo ponudbo lokalnih blagovnih znamk in razvoj posebne ponudbe za kupca.
 
Na vprašanje o tem, kako so zadovoljni z retultati projekta Moje znamke, je Micić povedal: "Odkar smo s to kampanjo začeli, so rezultati odlični. Mi v različnih promocijah dosegamo tudi do 200-odstotno rast. Deleži se večajo in to je seveda odvisno od promocij s katerimi jih podpiramo. Seveda gre za izdelke, ki so vključeni v tovrstne promocije. Mislim, da težko najdemo izdelek, ki od te platforme ni dobil dodatnega zagona kar zadeva prodaje količin.Ti izdelki pokrivajo vse glavne kategorije, ki se pojavljajo in zato še naprej pričakujemo dobre rezultate."
 
Na vprašanje, če bo projekt Moje znamke ostal še v naslednjih letih v to ne dvomi:"Seveda. Moje znamke so glavna Mercatorjeva platforma pospeševanja prodaje izdelkov tako za dobavitelje kot za nas in seveda za kupce. Gre za najbolj pomembne slovenske znamke in v naslednjem koraku gre v tem projektu v posameznih državah seveda tudi za tamkajšnje regijske znamke."
 
Mercator je ob kampanji Moje znamke uspešno deloval tudi s kampanjo "Radi imamo domače", z lokalnimi izdelki, v katero je bilo na vseh trgih poslovanja vključenih 160 lokalnih dobaviteljev in 20 kmetijskih zadrug ter 1.400 izdelkov.
 
Sledijo nakupovalnim trendom z uvedbo lastne ponudbe izdelkov Bio in izdelkov za različne življenjske sloge. Ker v času digitalne dobe potrošnik prične z nakupovanjem, še preden vstopi v trgovino in je v ospredju osredotočenost na izboljševanje nakupovalne izkušnje, kupcem nudijo prenovljene obstoječe koncepte trgovin, prav tako pa sledijo nakupovalnim trendom z razvojem konceptov Organic in Minute.
 
Novi koncepti trgovin so prilagojeni novim nakupovalnim navadam kupcev. 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top