IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Nemčija: Metro AG z rastjo prodaje

20.10.2017

Po neuradnih rezultatih je v finančnem letu 2016/17 Metro zabeležil porast "like-for-like" prodaje za 0,5 %. Skupna prodaja se je povišala za 1,6 %, na 37,1 milijarde evrov, prodajo v domači valuti pa so povečali za 1,1 %. 


 

"V prvem kvartalu je novo, neodvisno podjetje Metro, doseglo rast prodaje," je izjavil Olaf Koch, predsednik odbora menedžerjev Metro AG. "Dosegli smo velik napredek tudi v četrtem kvartalu, posebej ko gre za dostave v veleprodaji, a tudi v spletnem poslovanju Real-a. Gledano v celoti je za nami pozitivno finančno leto, uspešno pa smo zaključili proces tranzicije in ločitev znotraj Skupine METRO in tako dodatno izostrili usmerjenost našega poslovanja," je dodal.
 
Primerjava z enakim obdobjem lani pokaže, da je "like-for-like" prodaja Metro-ja višja za 0,5 % v četrtem kvartalu 2016/17. Tako Metro kot Real sta zabeležila porast "like-for-like" prodaje. Skupna prodaja Metroja se je povišala za 0,7 %, na 9,2 milijarde evrov.
 
Dostava v veleprodaji se še naprej povečuje in beleži dinamičen razvoj v finančnem letu 2016/17 z rastjo prodaje za več kot od 25 % na dobrih 4,6 milijarde evrov, kar pomeni, da je dostava skupno pripomogla kar k 16 % prodaje v finančnem letu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top