IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |   ||
   

Nemčija: Metro AG z rastjo prodaje

20.10.2017

Po neuradnih rezultatih je v finančnem letu 2016/17 Metro zabeležil porast "like-for-like" prodaje za 0,5 %. Skupna prodaja se je povišala za 1,6 %, na 37,1 milijarde evrov, prodajo v domači valuti pa so povečali za 1,1 %. 


 

"V prvem kvartalu je novo, neodvisno podjetje Metro, doseglo rast prodaje," je izjavil Olaf Koch, predsednik odbora menedžerjev Metro AG. "Dosegli smo velik napredek tudi v četrtem kvartalu, posebej ko gre za dostave v veleprodaji, a tudi v spletnem poslovanju Real-a. Gledano v celoti je za nami pozitivno finančno leto, uspešno pa smo zaključili proces tranzicije in ločitev znotraj Skupine METRO in tako dodatno izostrili usmerjenost našega poslovanja," je dodal.
 
Primerjava z enakim obdobjem lani pokaže, da je "like-for-like" prodaja Metro-ja višja za 0,5 % v četrtem kvartalu 2016/17. Tako Metro kot Real sta zabeležila porast "like-for-like" prodaje. Skupna prodaja Metroja se je povišala za 0,7 %, na 9,2 milijarde evrov.
 
Dostava v veleprodaji se še naprej povečuje in beleži dinamičen razvoj v finančnem letu 2016/17 z rastjo prodaje za več kot od 25 % na dobrih 4,6 milijarde evrov, kar pomeni, da je dostava skupno pripomogla kar k 16 % prodaje v finančnem letu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top