IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Nemčija: Metro AG z rastjo prodaje

20.10.2017

Po neuradnih rezultatih je v finančnem letu 2016/17 Metro zabeležil porast "like-for-like" prodaje za 0,5 %. Skupna prodaja se je povišala za 1,6 %, na 37,1 milijarde evrov, prodajo v domači valuti pa so povečali za 1,1 %. 


 

"V prvem kvartalu je novo, neodvisno podjetje Metro, doseglo rast prodaje," je izjavil Olaf Koch, predsednik odbora menedžerjev Metro AG. "Dosegli smo velik napredek tudi v četrtem kvartalu, posebej ko gre za dostave v veleprodaji, a tudi v spletnem poslovanju Real-a. Gledano v celoti je za nami pozitivno finančno leto, uspešno pa smo zaključili proces tranzicije in ločitev znotraj Skupine METRO in tako dodatno izostrili usmerjenost našega poslovanja," je dodal.
 
Primerjava z enakim obdobjem lani pokaže, da je "like-for-like" prodaja Metro-ja višja za 0,5 % v četrtem kvartalu 2016/17. Tako Metro kot Real sta zabeležila porast "like-for-like" prodaje. Skupna prodaja Metroja se je povišala za 0,7 %, na 9,2 milijarde evrov.
 
Dostava v veleprodaji se še naprej povečuje in beleži dinamičen razvoj v finančnem letu 2016/17 z rastjo prodaje za več kot od 25 % na dobrih 4,6 milijarde evrov, kar pomeni, da je dostava skupno pripomogla kar k 16 % prodaje v finančnem letu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top