IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.10.2018 || TZS jutri na Brdu organizira 12. Strateško konferenco o trgovini  |  Največjih 20 proizvajalcev nadzira četrtino svetovnih zalog  |   Še 10 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Na kratko o dogajanju v svetu trgovskih znamk  |  Žalosten konec - ameriška veriga veleblagovnic Sears v stečaj  |  Obravnava o Todorićevi izročitvi na londonskem sodišču do konca tedna  |  Pirotski "kačkavalj" čaka na mednarodni certifikat  |  Združevanje haloških vinarjev  |  Yildiz razmišlja o prodaji poslovanja Godive na Japonskem  |  Vseslovensko srečanje kmetov na Ponikvi  |  Hiter razvoj mlečne industrije v JV Aziji  |  Agrokor v osmih mesecih z manjšimi prihodki in večjim dobičkom  |  Quattrucci od 1.januarja 2019. del Casina  |  Znani gostinec Momo Jorgačević prodal 200 ton paprike   |  Trgovina na drobno septembra s počasnejšo rastjo  |  Več kot pol razpoložljive hrane pridelamo v Sloveniji  |  ZANIMIVOST: Buteljko vina prodali za 482.000 evrov  |  Danes na Pogačarjevem trgu Žitov kruhfest  |  Mlekarni Lakeland in LacPatrick se združujeta  |  Na Kruhfestu vonj po Žitovih:Jelenu, Hribovcu, Ajdovem z orehi, Stoletnem...  |   ||
   

Nemčija: Metro AG z rastjo prodaje

20.10.2017

Po neuradnih rezultatih je v finančnem letu 2016/17 Metro zabeležil porast "like-for-like" prodaje za 0,5 %. Skupna prodaja se je povišala za 1,6 %, na 37,1 milijarde evrov, prodajo v domači valuti pa so povečali za 1,1 %. 


 

"V prvem kvartalu je novo, neodvisno podjetje Metro, doseglo rast prodaje," je izjavil Olaf Koch, predsednik odbora menedžerjev Metro AG. "Dosegli smo velik napredek tudi v četrtem kvartalu, posebej ko gre za dostave v veleprodaji, a tudi v spletnem poslovanju Real-a. Gledano v celoti je za nami pozitivno finančno leto, uspešno pa smo zaključili proces tranzicije in ločitev znotraj Skupine METRO in tako dodatno izostrili usmerjenost našega poslovanja," je dodal.
 
Primerjava z enakim obdobjem lani pokaže, da je "like-for-like" prodaja Metro-ja višja za 0,5 % v četrtem kvartalu 2016/17. Tako Metro kot Real sta zabeležila porast "like-for-like" prodaje. Skupna prodaja Metroja se je povišala za 0,7 %, na 9,2 milijarde evrov.
 
Dostava v veleprodaji se še naprej povečuje in beleži dinamičen razvoj v finančnem letu 2016/17 z rastjo prodaje za več kot od 25 % na dobrih 4,6 milijarde evrov, kar pomeni, da je dostava skupno pripomogla kar k 16 % prodaje v finančnem letu.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top