IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Slovenija: Mesec brez plastike (tudi) v Ljubljani

10.07.2018
Trgovci in gostinci so ali še bodo na vrata svojih lokalov dodali nalepko, s katero sporočajo, da plastičnih vrečk ne uporabljajo. 

V Mestni občini Ljubljana so se v prvih dneh julija pridružili globalnemu gibanju mednarodnega meseca brez plastike. V MOL (Mestni občini Ljubljana)si prizadevajo za zmanjšanje uporabe plastičnih vrečk, ki jih v največji meri obremenjujejo prav plastični odpadki, zato predstavljamo sodelovanje Mestne občine Ljubljana s trgovci in gostinci v ljubljanskem mestnem središču. Mnogi od njih že ponujajo papirne nakupovalne vrečke, kar v MOL-u cenijo in podpirajo, zato k enakemu ravnanju spodbujajo tudi tiste, ki tega doslej še niso naredili.
 
Trgovce in gostince v mestnem središču so pozvali, da namesto plastičnih, svojim kupcem oz. gostom ponudijo zgolj papirne ali biorazgradljive nakupovalne vrečke. Doslej se jim je pridružilo vsaj 44 trgovcev in gostincev.

Kot je namreč pokazala leta 2017 izvedena javnomnenjska raziskava, Ljubljančanke in Ljubljančani v veliki meri (kar 86 odstotkov) podpirajo uvedbo biološko razgradljivih vrečk. Ne gre prezreti dejstva, da po ocenah Evropske komisije vsak prebivalec Slovenije letno porabi 466 vrečk za enkratno uporabo, kar predstavlja veliko obremenitev za okolje.

V Mestni občini Ljubljana so skupaj z javnima podjetjema Ljubljanska parkirišča in tržnice ter Snaga v sklopu celoletnega programa zelene prestolnice Evrope v letu 2016 zasnovali kampanjo proti plastičnim vrečkam s sloganom "Nisem večna, sem pa zato manj tečna. Sem biološko razgradljiva vrečka.”

Nazaj
 


 
 
 
back to top