IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Slovenija: Mesec brez plastike (tudi) v Ljubljani

10.07.2018
Trgovci in gostinci so ali še bodo na vrata svojih lokalov dodali nalepko, s katero sporočajo, da plastičnih vrečk ne uporabljajo. 

V Mestni občini Ljubljana so se v prvih dneh julija pridružili globalnemu gibanju mednarodnega meseca brez plastike. V MOL (Mestni občini Ljubljana)si prizadevajo za zmanjšanje uporabe plastičnih vrečk, ki jih v največji meri obremenjujejo prav plastični odpadki, zato predstavljamo sodelovanje Mestne občine Ljubljana s trgovci in gostinci v ljubljanskem mestnem središču. Mnogi od njih že ponujajo papirne nakupovalne vrečke, kar v MOL-u cenijo in podpirajo, zato k enakemu ravnanju spodbujajo tudi tiste, ki tega doslej še niso naredili.
 
Trgovce in gostince v mestnem središču so pozvali, da namesto plastičnih, svojim kupcem oz. gostom ponudijo zgolj papirne ali biorazgradljive nakupovalne vrečke. Doslej se jim je pridružilo vsaj 44 trgovcev in gostincev.

Kot je namreč pokazala leta 2017 izvedena javnomnenjska raziskava, Ljubljančanke in Ljubljančani v veliki meri (kar 86 odstotkov) podpirajo uvedbo biološko razgradljivih vrečk. Ne gre prezreti dejstva, da po ocenah Evropske komisije vsak prebivalec Slovenije letno porabi 466 vrečk za enkratno uporabo, kar predstavlja veliko obremenitev za okolje.

V Mestni občini Ljubljana so skupaj z javnima podjetjema Ljubljanska parkirišča in tržnice ter Snaga v sklopu celoletnega programa zelene prestolnice Evrope v letu 2016 zasnovali kampanjo proti plastičnim vrečkam s sloganom "Nisem večna, sem pa zato manj tečna. Sem biološko razgradljiva vrečka.”

Nazaj
 


 
 
 
back to top