IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

Slovenija: Mesec brez plastike (tudi) v Ljubljani

10.07.2018
Trgovci in gostinci so ali še bodo na vrata svojih lokalov dodali nalepko, s katero sporočajo, da plastičnih vrečk ne uporabljajo. 

V Mestni občini Ljubljana so se v prvih dneh julija pridružili globalnemu gibanju mednarodnega meseca brez plastike. V MOL (Mestni občini Ljubljana)si prizadevajo za zmanjšanje uporabe plastičnih vrečk, ki jih v največji meri obremenjujejo prav plastični odpadki, zato predstavljamo sodelovanje Mestne občine Ljubljana s trgovci in gostinci v ljubljanskem mestnem središču. Mnogi od njih že ponujajo papirne nakupovalne vrečke, kar v MOL-u cenijo in podpirajo, zato k enakemu ravnanju spodbujajo tudi tiste, ki tega doslej še niso naredili.
 
Trgovce in gostince v mestnem središču so pozvali, da namesto plastičnih, svojim kupcem oz. gostom ponudijo zgolj papirne ali biorazgradljive nakupovalne vrečke. Doslej se jim je pridružilo vsaj 44 trgovcev in gostincev.

Kot je namreč pokazala leta 2017 izvedena javnomnenjska raziskava, Ljubljančanke in Ljubljančani v veliki meri (kar 86 odstotkov) podpirajo uvedbo biološko razgradljivih vrečk. Ne gre prezreti dejstva, da po ocenah Evropske komisije vsak prebivalec Slovenije letno porabi 466 vrečk za enkratno uporabo, kar predstavlja veliko obremenitev za okolje.

V Mestni občini Ljubljana so skupaj z javnima podjetjema Ljubljanska parkirišča in tržnice ter Snaga v sklopu celoletnega programa zelene prestolnice Evrope v letu 2016 zasnovali kampanjo proti plastičnim vrečkam s sloganom "Nisem večna, sem pa zato manj tečna. Sem biološko razgradljiva vrečka.”

Nazaj
 


 
 
 
back to top