IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.07.2018 || Potrošniki julija bolj pesimistični  |  Pogosto deževje neugodno za del kmetijske proizvodnje  |  Atlantic prodal proizvajalca kozmetike Neva  |  Novi nadzorniki Gorenja   |  Predlani povprečna oseba zavrgla 74 kilogramov hrane  |  Na SP v nogometu z brezstično tehnologijo opravili polovico nakupov  |  Vindija odprla novo farmo za rejo puranov  |  Pernod Ricard v proizvodnjo brezalkoholnega gina  |  Št. 66. revije InStore že na spletu  |  Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |   ||
   

Slovenija: Mesec brez plastike (tudi) v Ljubljani

10.07.2018
Trgovci in gostinci so ali še bodo na vrata svojih lokalov dodali nalepko, s katero sporočajo, da plastičnih vrečk ne uporabljajo. 

V Mestni občini Ljubljana so se v prvih dneh julija pridružili globalnemu gibanju mednarodnega meseca brez plastike. V MOL (Mestni občini Ljubljana)si prizadevajo za zmanjšanje uporabe plastičnih vrečk, ki jih v največji meri obremenjujejo prav plastični odpadki, zato predstavljamo sodelovanje Mestne občine Ljubljana s trgovci in gostinci v ljubljanskem mestnem središču. Mnogi od njih že ponujajo papirne nakupovalne vrečke, kar v MOL-u cenijo in podpirajo, zato k enakemu ravnanju spodbujajo tudi tiste, ki tega doslej še niso naredili.
 
Trgovce in gostince v mestnem središču so pozvali, da namesto plastičnih, svojim kupcem oz. gostom ponudijo zgolj papirne ali biorazgradljive nakupovalne vrečke. Doslej se jim je pridružilo vsaj 44 trgovcev in gostincev.

Kot je namreč pokazala leta 2017 izvedena javnomnenjska raziskava, Ljubljančanke in Ljubljančani v veliki meri (kar 86 odstotkov) podpirajo uvedbo biološko razgradljivih vrečk. Ne gre prezreti dejstva, da po ocenah Evropske komisije vsak prebivalec Slovenije letno porabi 466 vrečk za enkratno uporabo, kar predstavlja veliko obremenitev za okolje.

V Mestni občini Ljubljana so skupaj z javnima podjetjema Ljubljanska parkirišča in tržnice ter Snaga v sklopu celoletnega programa zelene prestolnice Evrope v letu 2016 zasnovali kampanjo proti plastičnim vrečkam s sloganom "Nisem večna, sem pa zato manj tečna. Sem biološko razgradljiva vrečka.”

Nazaj
 


 
 
 
back to top