IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

Slovenija: Merkur:"Odslej vse urejeno"

05.09.2019
Merkur trgovina d.o.o., vodilni slovenski trgovec v segmentu "naredi si sam", v letošnjo jesen vstopa z novo oglaševalsko kampanjo s prenovljenim krovnim sloganom "Vse urejeno". Prenavljajo tudi trgovine.

Z novo kampanjo in prenovo sistema označevanja na prodajnih mestih ter nadgrajevanjem ponudbe usmerjanje na želje potrošnika. Preprostost in kakovost gradnje, obnove, rekreacije in projektov na ključ ob ustvarjanju doma.

"S tem sporočamo, da smo svoj fokus iz nas, trgovca, usmerili na kupca, ki obišče Merkurjevo trgovino. S tem prenovljenim oziroma nadgrajenim oglaševalskim pristopom se obračamo na potrošnika in na njegov dom. Dom, ki je ponos. Z našo pomočjo na prodajnem mestu in s pomočjo naših dobro premišljenih storitev, kot je na primer RečenoStorjeno, pa si lahko vsak naš kupec dom uspešno uredi, prenovi ali kakorkoli drugače polepša tako, da ima vse urejeno," pojasnjuje generalni direktor Merkur Trgovina d.o.o. Blaž Pesjak.

Cilj prenove slogana je nadgrajevanje blagovne znamke Merkur, in sicer tako, da je jasno usmerjena na želje potrošnika, ki jih v prodajnih centrih specializirani trgovci in prodajni svetovalci tudi uresničujejo.
"Nov slogan pospremlja in osmišlja tudi oglaševalska kampanja "Za dom vreden občudovanja", ki bo na TV ekranih štartala z današnjim dnem, 5. septembra. Zgodba pripoveduje o Merkurjevem zadovoljnem kupcu in njegovi družini, ki s pomočjo Merkurja "vse uredi". Ustvarjanje naših kupcev je tako prikazano kot užitek, rezultati njihovega dela v svojem domu pa so njemu in nam v ponos," pojasnjuje vodja tržno komunikacijskih aktivnosti Manuela Ela Piškur.

In kako bo Merkurjeva nova usmeritev videti v trgovinah? Prodajna mesta že pričenjajo opremljati z novim in bolj jasnim sistemom označevanja. Tako bo kupec natančno vedel, kdaj in za katere stebre imajo v trgovinah in prodajnih centrih akcije ali popuste. "Odločili smo se tudi za osveževanje ponudbe in prodajnega prostora na naših oddelkih v trgovinah z dodajanjem novih izdelkov in blagovnih znamk," še dodaja direktor v Merkurju Igor Maroša.

Prenova slogana (dosedanjega "Zavihajmo rokave") sicer sloni na Merkurjevi več kot 120-letni tradiciji blagovne znamke, izkušnjah in znanju, ki si jih je kot trgovec pridobili v tem času, ter se z nadgradnjo usmerja na zadovoljevanje želja potrošnikov. V Merkurju svoje zaposlene,  ki so vedno na voljo za kakovostne odgovore in nasvete kupcem, prepoznavamo kot svojo največjo konkurenčno prednost, ki jo želijo tudi v prihodnje ohranjati in izpostavljati. Verjamejo namreč, da blagovna znamka Merkur le skupaj z zaposlenimi omogoča kupcem kakovostno vzdrževanje doma, vrta in delavnic, poleg strokovnih nasvetov pa lahko v trgovinah najdejo vse za gradnjo, obnove, rekreacijo in projekte na ključ. Tako jim nudijo rešitve, ki vzbujajo preprostost in  kakovost. 

 


 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top