IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |   ||
   

Slovenija: Merkur:"Odslej vse urejeno"

05.09.2019
Merkur trgovina d.o.o., vodilni slovenski trgovec v segmentu "naredi si sam", v letošnjo jesen vstopa z novo oglaševalsko kampanjo s prenovljenim krovnim sloganom "Vse urejeno". Prenavljajo tudi trgovine.

Z novo kampanjo in prenovo sistema označevanja na prodajnih mestih ter nadgrajevanjem ponudbe usmerjanje na želje potrošnika. Preprostost in kakovost gradnje, obnove, rekreacije in projektov na ključ ob ustvarjanju doma.

"S tem sporočamo, da smo svoj fokus iz nas, trgovca, usmerili na kupca, ki obišče Merkurjevo trgovino. S tem prenovljenim oziroma nadgrajenim oglaševalskim pristopom se obračamo na potrošnika in na njegov dom. Dom, ki je ponos. Z našo pomočjo na prodajnem mestu in s pomočjo naših dobro premišljenih storitev, kot je na primer RečenoStorjeno, pa si lahko vsak naš kupec dom uspešno uredi, prenovi ali kakorkoli drugače polepša tako, da ima vse urejeno," pojasnjuje generalni direktor Merkur Trgovina d.o.o. Blaž Pesjak.

Cilj prenove slogana je nadgrajevanje blagovne znamke Merkur, in sicer tako, da je jasno usmerjena na želje potrošnika, ki jih v prodajnih centrih specializirani trgovci in prodajni svetovalci tudi uresničujejo.
"Nov slogan pospremlja in osmišlja tudi oglaševalska kampanja "Za dom vreden občudovanja", ki bo na TV ekranih štartala z današnjim dnem, 5. septembra. Zgodba pripoveduje o Merkurjevem zadovoljnem kupcu in njegovi družini, ki s pomočjo Merkurja "vse uredi". Ustvarjanje naših kupcev je tako prikazano kot užitek, rezultati njihovega dela v svojem domu pa so njemu in nam v ponos," pojasnjuje vodja tržno komunikacijskih aktivnosti Manuela Ela Piškur.

In kako bo Merkurjeva nova usmeritev videti v trgovinah? Prodajna mesta že pričenjajo opremljati z novim in bolj jasnim sistemom označevanja. Tako bo kupec natančno vedel, kdaj in za katere stebre imajo v trgovinah in prodajnih centrih akcije ali popuste. "Odločili smo se tudi za osveževanje ponudbe in prodajnega prostora na naših oddelkih v trgovinah z dodajanjem novih izdelkov in blagovnih znamk," še dodaja direktor v Merkurju Igor Maroša.

Prenova slogana (dosedanjega "Zavihajmo rokave") sicer sloni na Merkurjevi več kot 120-letni tradiciji blagovne znamke, izkušnjah in znanju, ki si jih je kot trgovec pridobili v tem času, ter se z nadgradnjo usmerja na zadovoljevanje želja potrošnikov. V Merkurju svoje zaposlene,  ki so vedno na voljo za kakovostne odgovore in nasvete kupcem, prepoznavamo kot svojo največjo konkurenčno prednost, ki jo želijo tudi v prihodnje ohranjati in izpostavljati. Verjamejo namreč, da blagovna znamka Merkur le skupaj z zaposlenimi omogoča kupcem kakovostno vzdrževanje doma, vrta in delavnic, poleg strokovnih nasvetov pa lahko v trgovinah najdejo vse za gradnjo, obnove, rekreacijo in projekte na ključ. Tako jim nudijo rešitve, ki vzbujajo preprostost in  kakovost. 

 


 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top