IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Slovenija: Mercatorjevi "Koraki" presegli pričakovanja

15.11.2012
V manj kot treh tednih trajanja naprednega in tehnično obsežnega natečaja, v katerem je bila najširša javnost prvič povabljena k soustvarjanju televizijskega oglasa, je bil odziv navdušujoč, rezultat pa prepričljiv.
 
 
 
Dolgoročno zastavljena strategija "Najboljše na vsakem koraku" se iz TV zaslonov širi na ostale komunikacijske kanale, s spodbujanjem sodelovanja potrošnikov pa želijo pri Mercatorju svojo blagovno znamko kupcem čim bolj približati in utrditi položaj najboljšega soseda. Vključevanje uporabnikov v nadaljnji razvoj blagovne znamke je danes nujno, so prepričani v Mercatorju.
 
"S takšnim načinom soustvarjamo dialog, pri čemer se potrošnik počuti upoštevanega in pomembnega. Z neposrednim vključevanjem naših kupcev lahko v pravilni smeri razvijamo strategijo ter zasnujemo nadaljnje aktivnosti," je o zasnovi strategije povedala Mojca Avšič, direktorica strateškega marketinga in razvoja. Pri tej kampanji bodo potrošniki vključeni tudi v prihodnje, z redno dvosmerno komunikacijo, z razvojem aplikacij in njihovo upora ter s sproščenim in osebnim pristopom pa v Mercatorju stremijo k še večji aktivaciji širše javnosti.
 
Koraki so bili že v osnovni ideji zamišljeni kot osrednji element kampanje, s celostnim razvojem strategije pa so z njimi ustvarili marketinški preplet aktivnosti, ki je seveda osnovni pogoj za uspešno zastavljeno strategijo. Ustvarjalni posamezniki so v manj kot treh tednih objavili 229 videoposnetkov in fotografij s prizori korakov doma, v naravi, športnih ali rekreativnih korakov, prazničnih korakov, korakov zabave in ljubezni, korakov do nakupov in mnogih drugih.
 
Kako različni so posnetki med sabo, slišimo tudi v oglasu:"Korakamo pa tudi z rokami in po nebu, po vseh štirih in v pobegu." Zmagovalni prispevki z natečaja so tako postali del oglasa, ki ga v teh dneh lahko opazimo na slovenskih TV zaslonih. "Nad uspehom in velikim odzivom na natečaju Koraki smo res prijetno presenečeni, saj smo prejeli veliko število kakovostnih posnetkov," je dejal Toni Balažič, predsednik Mercatorjeve uprave, ki je ob tem pojasnil, da se je Mercator za tak način soavtorstva odločil zato, ker želijo kupcem blagovno znamko Mercator čim bolj približati in utrditi svoj položaj najboljšega soseda.
 
"Smo največja trgovska družba v državi in z več kot 500 trgovinami v naši mreži ima vsak kupec do nas res le nekaj korakov. Na policah imamo več kot 70 % slovenskih izdelkov, široko izbiro svežih domačih in lokalnih izdelkov, sodelujemo pa z več kot 180 slovenskimi pridelovalci," je ob zaključku natečaja še dodal Balažič. Tudi zaposleni v Mercatorju, ki jih je skoraj 10 tisoč, so na dan začetka kampanje v trgovinah, v skladiščih, proizvodnih obratih in pisarnah nosili majice z motivi nove oglaševalske kampanje in so tako sporočali, da verjamejo v vrednote, ki jih kampanja postavlja v ospredje, in sicer, da je v Mercatorju najboljše na vsakem koraku. Ana Putrih, direktorica projektov v agenciji Pristop, kjer so skupaj z Mercatorjem zasnovali strategijo, pa pravi:"Pozitivno nas je presenetilo število posnetkov, pa tudi izvirnost in kakovost izdelkov."
 
Ob tem je treba izpostaviti tudi dejstvo, da je bila časovnica natečaja relativno kratka in kot je za tovrstne natečaje značilno, je glavnina posnetkov prispela v zadnjem tednu. Rezultati so celo presegli pričakovanja, pričakovanih je bilo do 200 posnetkov, kar so ocenjevali kot lep uspeh, a tudi to številko so krepko presegli. K sodelovanju so vabili najširšo javnost, v tem času pa je v pogovoru z blagovno znamko sodelovalo več kot 15.000 ljudi, ki so prispevali 229 posnetkov in jih tudi preko socialnih omrežij delili s prijatelji.
 
"Glede na odziv javnosti na povabilo k soustvarjanju nove Mercatorjeve kampanje, se je drzna in sveža strategija izkazala kot pravilna. Natančno kakšen vpliv bo imela na emocionalne komponente blagovne znamke, bo sicer znano po prvih raziskavah po zaključku prvega vala aktivnosti.

Nazaj
 
 
 
 
back to top