IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Slovenija: Mercatorjeva najbolj povezana večerja

31.12.2020
Letošnji decembrski prazniki so drugačni. Številna potovanja in skupna praznovanja so odpovedana, zato v ospredje prihajajo sveže ideje in tehnologija, ki pomaga ohranjati bližino. Zato so se v Mercatorju odločili in 18. decembra virtualno izvedli Najbolj povezano večerjo vseh časov.

Virtualno so povezali zveste kupce Mercatorja, voditelje Radia 1, znane Slovence, pa tudi Slovence, ki živijo na drugi strani sveta. Tiste, ki imajo poletje, ko je pri nas zima. In tiste, ki imajo dan, ko je pri nas noč.  V goste so povabili priznanega šefa, lastnika Michelinove zvezdice, Uroša Štefelina.
 
Z voditeljema Anjo in Robertom iz Radia 1 so pričarali kulinarični večer, poln zanimivih gostov, ki so zabavali udeležence večerje preko Zooma. Prosta mesta na Zoomu so bila takoj zasedena, zato so dogodek prenašali tudi na FB profilih Mercatorja in Radia 1.
 
Najbolj povezana večerja vseh časov je tako prižgala še zadnjo manjkajočo praznično lučko v letošnji Mercatorjevi novoletni kampanji, s katero so skozi različne medije in v sodelovanju z različnimi partnerji povezali ljudi širom Slovenije in onkraj njenih meja.

Nazaj
 
 
 
 
back to top