IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Slovenija/Hrvaška: Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem

22.03.2019
Največja trgovinska veriga v državi, Mercator, je lani krepko zmanjšala naročila od podjetij, ki delujejo v sestavi Agrokorja. Povpraševanje je upadlo za 4,5 milijona evrov, pa četudi "najboljši sosed" še zmeraj posluje pod okriljem navedenega koncerna, poroča Jutarnji list. Kot je znano, se bo Agrokor 1. aprila uradno preimenoval v Fortenova grupo.
 

 
Na področju nabave je sodelovanje trgovca s proizvajalci pod Agrokorjem, sodeč po poročilu Mercatorja, sestavljalo komaj 3 odstotke skupnega odkupa te trgovinske verige. Največji padec prodaje beleži Konzum (za milijon evrov) sledita PIK Vrbovec in Dijamant z vsak po okoli 900.000 evri manj.
 
Precejšen upad zanimanja beležita še Belje (700.000 evrov) in Ledo (400.000 evrov). Mercator je od ostanka Agrokorja lani odkupil količino blaga v skupni vrednosti okoli 28,3 milijona evrov. Vseeno pa iz "propadlega cesarstva" Ivice Todorića niso čisto vsi proizvajalci utrpeli manjših naročil.
 
Zvečevo je prodajo Mercatorju tako celo povečal, in sicer za 160.000 evrov, poroča časnik. Mercator je poleg manjšega odkupa zmanjšal tudi promet v nasprotno smer, torej prodajo tem pripadajočim podjetjem koncerna. Slovenski trgovec je lani le 0,1 % prihodkov od prodaje ustvaril od poslovanja s podjetji iz sestave Agrokorja. Ta delež je leta 2017 znašal 0,3 % oziroma 4,2 milijona EUR.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top