IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Slovenija: Mercator z novim analitičnim orodjem za spremljanje nakupnih odločitev

27.07.2021
Mercator je največjim dobaviteljem premierno predstavil analitično orodje Mercator Shopper Insights (MSI), poroča Marketing Magazin.

Mercator je svojim dobaviteljem predstavil orodje za analizo nakupnih navad in načrtovanje prodajne ponudbe, ki temelji na obsežni podatkovni bazi kartice zvestobe Pika; teh je več kot 700.000. 

Doslej je bil poudarek le na transakcijskih podatkih, korak naprej pa predstavlja uporaba analitičnega orodja, ki v središče našega opazovanja postavi kupca in njegove nakupne odločitve. Hkrati omogoča razumevanje vzrokov prodajnega rezultata na podlagi dejanskih podatkov vedenja kupcev. Nova platforma zagotavlja pregleden in vizualno dovršen vpogled v segmente kupcev, regije in formate prodajaln – od ravni kategorije do posameznega izdelka v želenem časovnem obdobju.

Nova platforma bo omogočala boljše pznavanje kupca

Na MSI so na enem mestu zbrani podatki, kako se določen izdelek prodaja, komu in kdaj, v katerih segmentih ima nadpovprečno prodajo, kje raste in kje pada, omogočeno pa je tudi dnevno spremljanje rezultatov predstavitve novih izdelkov, uspešnosti akcijske prodaje ali oglaševalske akcije. S tem lahko dobavitelji ugotovijo, ali so z aktivnostjo pridobili nove kupce in ali pa se je spremenila potrošnja že obstoječih kupcev. ?????»Uporaba platforme MSI prikaže vpogled v nakupno vedenje, hkrati pa omogoča kontinuirano spremljanje rezultatov nakupnih odločitev že za pretekli dan. Analitično orodje MSI omogoča višji standard pri razumevanju nakupnih navad, kar posledično pomeni lažje in boljše načrtovanje tržno komunikacijskih aktivnosti,?????» pravi Jana Novak, direktorica poslovne inteligence v Mercatorju.

Orodje MSI je aktualno za analiziranje Mercatorjevih podatkov v Sloveniji in Konzumovih na Hrvaškem, kmalu pa bo dostopno tudi v Srbiji. V Mercatorju so prepričani, da bo nova platforma omogočila boljše poznavanje kupca in s tem tako njim kot tudi dobaviteljem nudila nove konkurenčne prednosti v Sloveniji in celotni regiji.


Nazaj
 


 
 
 
back to top