IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.01.2020 || S februarjem dražje cigarete, kadilcev pa nič manj  |  Podgoršek v Celju na prvem regijskem srečanju zadružnikov  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici v petek  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |  Na celjskem sejmišču se je začel sejem Agritech  |  Vrata odprla sejem Alpe Adria ter Sejmi okusov  |  Philips bo prodal oddelek gospodinjskih aparatov  |  Walmart v 500 trgovinah dvignil minimalno plačo za začetnike  |  Rewe predstavlja inovacijo za daljši rok trajanja živil  |  WWF objavil lestvico trajnostne porabe palmovega olja - na prvem mestu Ferrero  |  Roto dinamic prevzema HoReCa prodajni program skupine Fortenova  |  Kmalu ob nedeljah zaprte trgovine tudi v S. Makedoniji in Srbiji?  |   Vrisk je odstopil kot nadzornik DBS  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Umrla na tekmovanju v goltanju peciva  |  O govedoreji v novem programskem obdobju  |  Nestlé prevzel proizvajalca zdravil Zenpep  |  Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov  |  Trgovec 7-Eleven ima po svetu že več kot 70.000 prodajaln  |  Spar in KZS še tesneje z roko v roki  |   ||
   

Slovenija: Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman

17.07.2019
Mercator bo jutri začel z akcijo zbiranja sredstev za Društvo Onkoman. Del vrednosti od vsakega nakupa izdelkov blagovnih znamk Axe, Dove Men, Rexona Men in Brut bo trgovec med 18. julijem in 14. avgustom namreč doniral Društvu Onkoman za nakup urološkega simulatorja.
 
 
V Mercatorju so se odločili za podporo projekta Ustavi se, ki ga že tretje leto zapored pripravlja portal Med.Over.Net. 
 
"Komunikacija je pomembna tako v zasebnem kot v poslovnem življenju, saj se s komunikacijo širijo pomembne informacije, na podlagi katerih si oblikujemo mnenja in se odločamo za dejanja. Ko komuniciramo, si izmenjujemo razmišljanja in ideje, sklepamo dogovore in rešujemo konflikte. Pri tem pa je izjemno pomembno tudi poslušanje, sprejemanje in interpretiranje, saj s pravo komunikacija rešimo marsikateri vsakodnevni izziv. Komunikacija je ključna za nas vse, ne glede na kulturo in vrednote, vendar nam ni enostavno dana, ampak se je moramo stalno učiti, se truditi in jo izboljševati,” je v podporo akciji Ustavi se med drugim povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga pri trgovcu.
 
Skupaj s partnerji Mercator podpira društvo OnkoMan, ki je slovensko onkološko društvo za moške. V društvu pravijo, da kar je rak dojke pri ženskah, je rak na modih pri moških. Zato si neizmerno želijo pridobiti urološki simulator, ki bi zdravnikom na onkologiji povečal učinkovitost endoskopskega zdravljenja bolnikov z benignim povečanjem prostate in tumorji sečnega mehurja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top