IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Slovenija: Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman

17.07.2019
Mercator bo jutri začel z akcijo zbiranja sredstev za Društvo Onkoman. Del vrednosti od vsakega nakupa izdelkov blagovnih znamk Axe, Dove Men, Rexona Men in Brut bo trgovec med 18. julijem in 14. avgustom namreč doniral Društvu Onkoman za nakup urološkega simulatorja.
 
 
V Mercatorju so se odločili za podporo projekta Ustavi se, ki ga že tretje leto zapored pripravlja portal Med.Over.Net. 
 
"Komunikacija je pomembna tako v zasebnem kot v poslovnem življenju, saj se s komunikacijo širijo pomembne informacije, na podlagi katerih si oblikujemo mnenja in se odločamo za dejanja. Ko komuniciramo, si izmenjujemo razmišljanja in ideje, sklepamo dogovore in rešujemo konflikte. Pri tem pa je izjemno pomembno tudi poslušanje, sprejemanje in interpretiranje, saj s pravo komunikacija rešimo marsikateri vsakodnevni izziv. Komunikacija je ključna za nas vse, ne glede na kulturo in vrednote, vendar nam ni enostavno dana, ampak se je moramo stalno učiti, se truditi in jo izboljševati,” je v podporo akciji Ustavi se med drugim povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga pri trgovcu.
 
Skupaj s partnerji Mercator podpira društvo OnkoMan, ki je slovensko onkološko društvo za moške. V društvu pravijo, da kar je rak dojke pri ženskah, je rak na modih pri moških. Zato si neizmerno želijo pridobiti urološki simulator, ki bi zdravnikom na onkologiji povečal učinkovitost endoskopskega zdravljenja bolnikov z benignim povečanjem prostate in tumorji sečnega mehurja. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top