IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.11.2017 || Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Slovenija: Mercator z Akademijo Radi imamo domače tokrat v Kobaridu

19.05.2017
Mercator in Zadružna zveza Slovenije (ZZS) sta v prostorih Muzeja mlekarne Planika v Kobaridu gostila tretje srečanje Akademije Radi imamo domače.
 
Mercator v sodelovanju z ZZS za obstoječe in potencialne nove dobavitelje ponudbe Radi imamo domače v maju in juniju po vsej Sloveniji organizira dogodke izobraževalne in družabne narave.
 
Prireditve so namenjene mreženju in neformalnemu druženju, na njih pa lokalni pridelovalci in proizvajalci pridobijo uporabna znanja s področja dobave, predstavnike Mercatorja pa lahko povprašajo za konkretna pojasnila in usmeritve glede postopkov in pogojev sodelovanja. Tako se Mercator želi še tesneje povezati z lokalnimi dobavitelji.
 
Anka Lipušček Miklavič, direktorica Mlekarne Planika Kobarid, je poudarila: "Moramo se zavedat, da potrebujemo eden drugega: pridelovalci potrebujejo predelovalce, ti pa trgovce in slednji kupce. Krog pa se sklene tudi v obratni smeri, saj tudi kupci potrebujejo domačo, lokalno in zdravo hrano. Če bomo to znali zagotavljati, smo zmagali vsi."

Zbrane goste je nagovoril tudi vodja maloprodajnega območja v Mercatorju Aleš Medvešček, ki je dejal: "Dobro sodelovanje lokalnih dobaviteljev in Mercatorja se na koncu pozna na naših policah z oznako Radi imamo domače. Skupaj lahko bolje prepričamo naše kupce, naj pogosteje posegajo po lokalno pridelani in proizvedeni hrani, saj se tako bolje prehranjujejo, s tem pa tudi ohranjajo naše lepo podeželje. V Mercatorju smo močno povezani  s svojim okoljem, predvsem mi, ki delamo v trgovinah, osebno poznamo stalne kupce. Zato verjamemo, da jim lahko skupaj ponudimo več domače, lokalne in dobre hrane."
 
Zadruge so pomemben del podeželja in kratkih verig preskrbe s hrano, saj prek njih poteka kar tri četrtine odkupa in prodaje slovenske hrane, ki se pridela na kmetijah. V številnih primerih zadruge zagotavljajo osnovne infrastrukturne storitve na podeželju, saj poleg oskrbe prebivalcev, odkupa in prodaje kmetijskih pridelkov izvajajo še storitve pogodbene pošte in skrbijo za kulturno dogajanje.  
 
Svojo zgodbo o uspehu je kot predstavnica dobre prakse med domačimi dobavitelji udeležencem predstavila Nina Orel, komercialistka-koordinatorica blagovne znamke Alpija iz Salamerije Alpija.
 
Poudarila je: "Leta 2011 je kmetijska zadruga Tolmin odkupila prostore Mipa in pričela z proizvodnjo suhih salam pod blagovno znamko Alpija. Prednost naših izdelkov vidimo v  kvalitetni  domači surovini in tradicionalni metodi izdelave. V teh šestih letih je bilo potrebno veliko vlaganja v postopek razvoja domačih izdelkov. Ključno za rast in razvoj naše proizvodnje je bilo dobro sodelovanje s člani zadruge iz okoliških kmetij. Za prepoznavnost znamke Alpija gre zasluga tako trgovcem, ki imajo posluh za promocijo slovenskih proizvodov kot zadrugam s katerimi Alpija že dolgo sodeluje. Prav projekt Radi imamo domače je veliko pripomogel  k promociji naših izdelkov."

Znanje s področja dobave in posebej o črtnih kodah in deklaracijah je posredovala Tatjana Vrščaj Vodošek, vodja službe varna hrana in interna kontrola v Mercatorju. Na vprašanja dobaviteljev pa so odgovarjali predstavniki Mercatorjevih nabavnih služb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top