IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.07.2017 || Agrokor danes izplačuje stari dolg malim dobaviteljem  |  Refresco za več kot milijardo evrov kupuje pijačarski del Cotta  |  Agraria se zanima za večji delež v Vinakopru  |  Potrošniško zaupanje julija navzgor  |  Kmalu gradnja intermodalnega terminala v Batajnici  |  Pivka Perutninarstvo z novo trgovino v Postojni  |  Rekordne cene masla   |  Rok za prijavo del na Zlatem bobnu do 31.julija  |  Ikea pripravljena za odprtje 10. avgusta  |   Lidl kreditira Pulo  |  Studio Moderna kupil poljsko "Mango Home Shopping TV"  |  Bo Aldi že do leta 2020 drugi največji trgovec v Evropi?  |  Naprednejša proizvodnja v "čipsarni" Chips Way   |   Kuehne + Nagel okrepil liderski položaj  |  Lidlovo preoblikovanje logistike sadja  |  As Group delovno obeležil deseto obletnico prevzema Kenta   |  AB InBev prevzel proizvajalca energijskih pijač Hiball  |  Ob avtocesti pri Celju Piškovi začeli graditi sodoben logistični center  |  Znana trgovca z večjo ponudbo za vegetarijance   |  Waitrose izvaža v Indijo in na Kitajsko  |   ||
   

Slovenija: Mercator z Akademijo Radi imamo domače tokrat v Kobaridu

19.05.2017
Mercator in Zadružna zveza Slovenije (ZZS) sta v prostorih Muzeja mlekarne Planika v Kobaridu gostila tretje srečanje Akademije Radi imamo domače.
 
Mercator v sodelovanju z ZZS za obstoječe in potencialne nove dobavitelje ponudbe Radi imamo domače v maju in juniju po vsej Sloveniji organizira dogodke izobraževalne in družabne narave.
 
Prireditve so namenjene mreženju in neformalnemu druženju, na njih pa lokalni pridelovalci in proizvajalci pridobijo uporabna znanja s področja dobave, predstavnike Mercatorja pa lahko povprašajo za konkretna pojasnila in usmeritve glede postopkov in pogojev sodelovanja. Tako se Mercator želi še tesneje povezati z lokalnimi dobavitelji.
 
Anka Lipušček Miklavič, direktorica Mlekarne Planika Kobarid, je poudarila: "Moramo se zavedat, da potrebujemo eden drugega: pridelovalci potrebujejo predelovalce, ti pa trgovce in slednji kupce. Krog pa se sklene tudi v obratni smeri, saj tudi kupci potrebujejo domačo, lokalno in zdravo hrano. Če bomo to znali zagotavljati, smo zmagali vsi."

Zbrane goste je nagovoril tudi vodja maloprodajnega območja v Mercatorju Aleš Medvešček, ki je dejal: "Dobro sodelovanje lokalnih dobaviteljev in Mercatorja se na koncu pozna na naših policah z oznako Radi imamo domače. Skupaj lahko bolje prepričamo naše kupce, naj pogosteje posegajo po lokalno pridelani in proizvedeni hrani, saj se tako bolje prehranjujejo, s tem pa tudi ohranjajo naše lepo podeželje. V Mercatorju smo močno povezani  s svojim okoljem, predvsem mi, ki delamo v trgovinah, osebno poznamo stalne kupce. Zato verjamemo, da jim lahko skupaj ponudimo več domače, lokalne in dobre hrane."
 
Zadruge so pomemben del podeželja in kratkih verig preskrbe s hrano, saj prek njih poteka kar tri četrtine odkupa in prodaje slovenske hrane, ki se pridela na kmetijah. V številnih primerih zadruge zagotavljajo osnovne infrastrukturne storitve na podeželju, saj poleg oskrbe prebivalcev, odkupa in prodaje kmetijskih pridelkov izvajajo še storitve pogodbene pošte in skrbijo za kulturno dogajanje.  
 
Svojo zgodbo o uspehu je kot predstavnica dobre prakse med domačimi dobavitelji udeležencem predstavila Nina Orel, komercialistka-koordinatorica blagovne znamke Alpija iz Salamerije Alpija.
 
Poudarila je: "Leta 2011 je kmetijska zadruga Tolmin odkupila prostore Mipa in pričela z proizvodnjo suhih salam pod blagovno znamko Alpija. Prednost naših izdelkov vidimo v  kvalitetni  domači surovini in tradicionalni metodi izdelave. V teh šestih letih je bilo potrebno veliko vlaganja v postopek razvoja domačih izdelkov. Ključno za rast in razvoj naše proizvodnje je bilo dobro sodelovanje s člani zadruge iz okoliških kmetij. Za prepoznavnost znamke Alpija gre zasluga tako trgovcem, ki imajo posluh za promocijo slovenskih proizvodov kot zadrugam s katerimi Alpija že dolgo sodeluje. Prav projekt Radi imamo domače je veliko pripomogel  k promociji naših izdelkov."

Znanje s področja dobave in posebej o črtnih kodah in deklaracijah je posredovala Tatjana Vrščaj Vodošek, vodja službe varna hrana in interna kontrola v Mercatorju. Na vprašanja dobaviteljev pa so odgovarjali predstavniki Mercatorjevih nabavnih služb.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top