IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Slovenija: Mercator v devetih mesecih "podvojil" poslovni izid

23.11.2018
Skupina Mercator je v prvih devetih mesecih leta 2018 zabeležila 5,4 % rast prihodkov od prodaje trgovine na drobno glede na primerljivo obdobje preteklega leta in ustvarila za 86,8 mio. EUR EBITDA, kar je 24,7 % več kot v primerljivem obdobju preteklega leta. 
 
Več kot podvojil se je poslovni izid iz poslovanja, ki je v obdobju 1–9 2018 znašal 35,8 mio. EUR, kar predstavlja izboljšanje za 21,8 mio. EUR glede na primerljiv izid v enakem obdobju preteklega leta. Prav tako je višja EBITDA družbe Poslovni sistem Mercator, d. d., ki znaša 56,6 mio. EUR, kar je za 3,5 % več kot v primerljivem obdobju preteklega leta.
 
Obdobje 1-9 2018 je matična družba Skupine Mercator zaključila s 14,5 mio. EUR čistega poslovnega izida. Skupina Mercator je letošnje devetmesečno obdobje uspešno zaključila z 8,9 mio. EUR čistega dobička, kar predstavlja povečanje za 19,4 mio. EUR glede na primerljiv izid v enakem obdobju preteklega leta.
 
"Poslovni izid iz poslovanja se je bistveno izboljšal in je v prvih devetih mesecih leta 2018 znašal 35,8 mio. EUR, kar predstavlja izboljšanje za 21,8 mio. EUR glede na primerljiv izid enakega obdobja preteklega leta. Skupina Mercator je v obdobju 1–9 2018 realizirala 1.617,3 mio. EUR prihodkov od prodaje, kar je 1,6 % več glede na primerljivo obdobje preteklega leta," je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik uprave Skupine Mercator. 
 
Nova strategija, nov koncept trgovin, prenove trgovin in izboljšana konkurenčnost storitev kažejo pozitivne rezultate v osnovni dejavnosti poslovanja Skupine Mercator. Trgovina na drobno predstavlja 78,7 % vseh prihodkov, najpomembnejši trg poslovanja Skupine Mercator pa ostaja Slovenija, kjer je bila beležena 0,5-odstotna rast prihodkov v dejavnosti trgovine na drobno glede na primerljivo obdobje preteklega leta in to navkljub pomembnemu znižanju deleža Mercatorjevih trgovskih površin.
 
Skupina Mercator tako ostaja osredotočena na osnovno dejavnost poslovanja, pri čemer je ključni cilj nadaljevanje izboljševanja dobičkonosnosti. Neto finančni dolg Skupine Mercator je na dan 30. 9. 2018 znašal 738,3 mio. EUR, kar je za 11,2 % oziroma 93,3 mio. EUR manj kot leto prej. Mercator tudi v letu 2018 vse svoje obveznosti do finančnih in poslovnih partnerjev redno poravnava.
 
Mercator je v prvih devetih mesecih letos v osnovna sredstva investiral nekaj več kot 19 mio. EUR, dezinvestiral pa za 17,8 mio. EUR v okviru odprodaje nepremičnin, naprav in opreme. Na vseh trgih poslovanja je s poslovnimi najemi pridobil 13 novih maloprodajnih enot oziroma 6.923 m2 novih bruto površin. Mercator je izvedel vse potrebne dejavnosti za prodajo desetih nakupovalnih centrov v Sloveniji (projekt monetizacija) in v oktobru podpisal pogodbo o njihovi prodaji. 
 
Mercator ostaja osredotočen na skrb za potrošnike, na sodobno prodajno okolje na čim večjem številu lokacij, na dopolnjeno in obogateno ponudbo izdelkov vsakdanje potrošnje, na krepitev odnosov z lokalnimi in regijskimi dobavitelji in tako omogočati lokalni in regionalni razvoj.

Nazaj
 
 
 
 
back to top