IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 25.02.2021 || Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |  Reckitt Benckiser zabeležil skoraj 12-odstotno rast prodaje  |  Heineken in Coca-Cola dosegla dogovor za distribucijo v Braziliji  |  Spirit išče nove ambasadorje slovenskega gospodarstva  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  Atlantic Grupa lani zabeležila 700 milijonov evrov prihodkov  |  InStore št. 91 že na poti k naslovnikom  |  Ministrstvo ustanovilo strokovno skupino za gospodarjenje s konopljo  |  Novartis umika PVC iz sekundarne in terciarne ovojnine  |  V Woltu zaposlujejo šest sodelavcev   |  Nestlé odkupil zagonsko podjetje SimplyCook  |  PTZ išče samostojnega svetovalca  |  BCG:"Pandemija trajno spreminja načine dela"  |  Mannerjeva dobrodelnost z Dunaja z ljubeznijo  |  Lažne etikete na več kot polovici ekstra deviških oljčnih olj  |  Za kave in prigrizke iz avtomatov porabijo 250 milijonov evrov letno   |   ||
   

Slovenija: Mercator v Ljubljani in Kranju razveseljeval z darilomatom

06.01.2021
Mercator je v prazničnem času svoje obiskovalce na izviren način razveseljeval z darili presenečenja. Akcijo so zasnovali in izpeljali pri Finih oglasih.
 
 
Mercator je obiskovalce svojih hipermarketov v ljubljanski Šiški in Kranju Primskovo razveselil z darili presenečenja. Vsakemu, ki se je postavil pred t. i. darilomat in pomahal, je ta podaril škatlico presenečenja kot popotnico za lepše leto 2021.Akcijo so si zamislili in jo izpeljali pri Finih oglasih ter jo na omenjenih lokacijah pospremili tudi s promocijo.
 
Nagovor promotork "Bi želeli pomahati v slovo 2020 in prejeti Mercatorjevo škatlico presenečenja za lepše 2021?" je le še izboljšal razpoloženje in pričaral nasmeh na obraze obiskovalcev, pravijo pri Finih oglasih in dodajajo: "Dobra misel, topel nagovor in majhna pozornost so v tem času zelo pomembni in prav to je bil cilj akcije, ki je vsekakor dosegla svoj namen."

Nazaj
 


 
 
 
back to top