IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.10.2018 || P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |   Še štirje dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Slovenija: Mercator prodal 10 trgovskih centrov - kupec Supernova

12.10.2018
Mercator in Supernova sta podpisala pogodbo o prodaji desetih trgovskih centrov v Sloveniji. Prodajna pogodba, katere vrednost je 116,6 mio. EUR, predvideva tudi, da bo Mercator dolgoročno najel dele centrov, v katerih izvaja svojo osnovno dejavnost. 
 
 
 
 
Podpisana pogodba je dokaz, da Mercator uspešno nadaljuje projekt monetizacije, ki je namenjen predvsem razdolževanju, in s tem omogoča dolgoročni razvoj Skupine. S prodajo desetih centrov v Sloveniji je zaključena druga faza projekta monetizacija, s katerim bo Mercator nadaljeval tudi v prihodnje. Mercatorjeva uprava pod vodstvom Tomislava Čizmića je v preteklem letu pripravila novo strategijo, ki cilja na bistveno znižanje Mercatorjeve zadolženosti, s tem pa si zagotovi predpogoje za nov investicijski ciklus, ki je ključen za dolgoročni razvoj največjega trgovca v Sloveniji in regiji.
 
Projekt monetizacije se je začel s prodajo trgovskega centra v Beogradu konec preteklega leta. V začetku letošnjega leta je Mercator razpisal mednarodni natečaj, na katerega je povabil mednarodne investitorje in sklade, katerih osnovna dejavnost je upravljanje z nepremičninami.
 
V projekt je bilo vključenih 17 centrov v Sloveniji, na Hrvaškem in v Bosni in Hercegovini. Po prodaji centrov v Sloveniji in zaključeni drugi fazi monetizacije bo Mercator nadaljeval s tretjo fazo, ki bo vključevala prodajo centrov v drugih dveh državah. V skladu z dolgoročnim poslovnim načrtom bomo tako nadaljevali z zastavljeno strategijo, ki pomeni tudi izpolnjevanje zavez v sporazumu z bankami upnicami. S pogodbo bo Supernova prevzela trgovske centre Ajdovščina, Celje, Jesenice, Koper I, Kranj Primskovo, Kranj Savski otok, Ljubljana Šiška, Postojna, Novo mesto in Slovenj Gradec.
 
S pogodbo si je Mercator zagotovil najemno pogodbo za dobo 15 let z možnostjo podaljšanja najemne pogodbe za nadaljnjih 15 let pod enakimi pogoji. V pogajanjih je Mercator zasledoval dva ključna kriterija – višino prodajne cene in višino najemnine. Novi lastnik trgovskih centrov se je s pogodbo tudi zavezal, da bo vlagal v obnovo centrov.
 
"Današnji podpis pogodbe predstavlja konkreten temelj za uspešno doseganje ključnih ciljev, ki so pred Skupino Mercator. S podpisom pogodbe smo pravzaprav postavili dobre temelje tudi za nov investicijski ciklus predvsem nov distribucijsko-logistični center v Ljubljani, ki ga Mercator potrebuje zaradi zniževanja stroškov logistike in tudi za poenostavljanje in hitrejše posodabljanje delovnih procesov. Bistveno znižanje stroškov pa seveda pomeni najboljšo podlago za nagrajevanje truda in znanja, ki ga vsi v Mercatorju vlagamo v uspešno prihodnost Mercatorja," je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik uprave Skupine Mercator.
 
 Frank Albert, lastnik Skupine Supernova, je o pomenu dogovora poudaril: "Sporazum temelji na pošteni vrednosti in prispeva k dolgoročnemu sodelovanju. Dogovor bo zagotovil vodilno mesto na slovenskem trgu tako Supernovi kot Mercatorju, saj Supernova širi svoj portfelj priznanih nakupovalnih središč v slovenskih večjih mestih, medtem ko se Mercator osredotoča na svojo osnovno dejavnost trgovca z izdelki dnevne rabe. Veselimo se nadaljnjega partnerskega sodelovanja.
 
Supernovo s sedežem v avstrijskem Gradcu je ustanovil Frank Philip Albert l. 1994, njene izpostave pa so na Dunaju, v Ljubljani, Zagrebu, Bratislavi in Beogradu. Supernova je osredotočena na razvoj nepremičnin in nepremičninskih investicij, vrednost njenega trenutnega portfelja pa presega milijardo evrov. Po izvedeni prodaji dela nepremičnin bo Mercator v Sloveniji še vedno 81% lastnik nepremičnin za izvajanje osnovne dejavnosti.

Nazaj
 


 
 
 
back to top