IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Slovenija: Mercator franšiza je v očeh kupcev lokalni Mercator

20.03.2018
Mercator Veleprodaja je minuli petek v ljubljansko Kristalno palačo na srečanje povabila nosilce franšizne dejavnosti. Franšize so namreč ključna dejavnost Mercatorjeve Veleprodaje, ki je s 350 zaposlenimi in tudi z deležem prihodkov pomemben del skupine Mercator.
 
Na konferenci je Tomaž Blagotinšek, izvršni direktor Veleprodaje Mercator, poudaril, da Veleprodaja  v zadnjem obdobju še intenzivneje sodeluje s franšiznimi partnerji, stalno izboljšuje prodajno-marketinške vsebine v korist potrošnikov, ob tem izboljšuje tudi poslovne procese za učinkovitejše partnerstvo s franšizerji.
 
S ciljem, da poleg najboljšega soseda Mercator še naprej ostane tudi najboljši poslovni partner.
 
Trende na področju FMCG v Sloveniji je predstavila Jana Novak, direktorica sektorja za poslovno poročanje.
 
Moč blagovne znamke Mercator in marketinško strategijo je orisala Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnih komunikacij. Blagotinšek je nato podrobneje predstavil načrte nadaljnjega sodelovanja s franšiznimi partnerji.
 
Predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić je načrte povzel v okvir nove Mercatorjeve poslovne strategije, ki jo je kratko predstavil.
 
Poudaril je ključni pomen storitve, diferenciacije v ponudbi in kot dober primer navedel aktivnost Moje znamke in projekt Izbrana kakovost, predvsem pa zelo uspešen sistem nagrajevanja zvestobe kupcev Mercator Pika. Vse prednosti in ugodnosti, ki jih nudi Mercator, imajo možnost ponuditi tudi franšize.
 
Nato je pozval udeležence k odprti debati, v kateri so izpostavili konkretne primere dobrega sodelovanja in podali tudi nekaj predlogov za izboljšanje prakse. Srečanje je zaključila priljubljena zdravnica dr. Sanela Banović s svojim predavanjem o pomenu psihofizičnega zdravja in dobre komunikacije.

Letos bo preteklo 20 let od sklenitve prve Mercatorjeve franšizne pogodbe, danes pa se lahko Mercator pohvali s skoraj 200 franšiznimi enotami v Sloveniji. Veleprodaja s podporo drugih Mercatorjevih poslovnih področij v zadnjem obdobju pospešeno izvaja vrsto aktivnosti, s katerimi Mercatorjeve franšizne enote v očeh kupca predstavlja kot enake Mercatorjevim  trgovinam, tako z vidika marketinških aktivnosti, logistike, procesne podpore, izobraževanja in drugih pomembnih dejavnikov ponudbe in storitve. Ker je Mercator tako največji nacionalni kot lokalni slovenski trgovec precej vlaga tudi v prenove svojih enot.
 
V povezavi z ureditvijo asortimanov in izobraževanjem dosegajo prenovljene enote rast prometov med 15 do 20 %. Tudi zaradi marketinško prodajnih aktivnosti in aktivnosti izboljšanja poslovnih procesov beležijo prenovljene enote trend rasti, ki je cilj Mercatorjeve Veleprodaje tudi v letu 2018.
 
Udeleženi predstavniki iz več kot 60 podjetij

Konference so se udeležili predstavnice in predstavniki več kot 60 podjetij in kmetijskih zadrug, Mercatorjevih franšiznih partnerjev. Ti so se povabilu z veseljem odzvali. Splošno mnenje je bilo, da je bila konferenca odlično pripravljena in "na nivoju", posebej so jih zanimale informacije iz predstavitev o trendih na področju trgovine na drobno in poudarki o marketinški strategiji. Večina se jih je tudi strinjala, da se je od zadnje konference sodelovanje med Mercatorjem in franšizerji še izboljšalo, ne le na poslovnem nivoju ampak tudi na področju čisto operativnih zadev.
  

SPINA, d.o.o.

MLINOTEST d.d.

MESARSTVO BLATNIK d.o.o.

HOTEL CERKNO d.o.o.

ŽIGON SILVO s.p.

KRESAL d.o.o.

KMETIJSKO GOZDARSKA ZADRUGA IDRIJA z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA TREBNJE, z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA PTUJ z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA VELIKE LAŠČE, z.o.o.

KMEČKA ZADRUGA SEVNICA, z.o.o.

KMETIJSKO GOZDARSKA ZADRUGA RIBNICA, z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA STIČNA, z.o.o.

KMETIJSKO GOZDARSKA ZADRUGA LITIJA, z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA KRKA z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA TOLMIN z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUGA ŠMARJE z.o.o.

KMETIJSKA ZADRUG LAŠKO z.o.o.

MLINOPEK d.d.

FEHR d.o.o.

VERICA GOLOB s.p.

SLAVKO KREFT s.p.

AGRI d.o.o.

TRGOVINA IN SERVIS LADKO PETRETIČ s.p.

DANILO PODHOSTNIK s.p.

AMALJA d.o.o.

MZ KLAS d.o.o.

KOROŠKA KGZ, z.b.o.

KOVINA ŠENTJERNEJ d.o.o.

MERCUR TURIST d.o.o.

KZ ŠALEŠKA DOLINA z.o.o.

VINKO ZAGERNIK s.p.

VEGA PRODUKT MURSKI PETROVCI d.o.o.

GROŠELJ ALEN s.p.

VEREŠ MARTINA s.p.

MARJANA KOMAR s.p.

ELTRAS D.O.O.

PREKMUREC d.o.o.

M-SFINGA d.o.o.

MARKET PODBOČJE

MAK PRAPROTNIK d.o.o.

LESKA BORISLAV ŠIREC s.p.

SIND TRGOVINA d.o.o.     

MARKET PETIŠOVCI MARIJA ROB s.p.

OPLAST d.o.o.

BRIGITA GAL s.p.

TRGOVINA GRADNJA D.O.O.

TRGOVINA NA DROBNO MAVRICA, PETRA Bručič s.p.

JANA ŽERAK s.p.

SIMTIS, TRGOVINA IN STORITVE d.o.o.

ANDREJKA ŠERUGA S.P.

KENY STRITIH, k.d.

BBI d.o.o.

BONADEMI D.O.O.

Bosepo d.o.o.

CASAR BOJANA s.p.

Veronika Peterlin s.p.

Čebelji gradič d.o.o.

Maja Belak s.p.

Gantal d.o.o.

Vitalife VJT D.O.O.

Katarina Vrtnik s.p.

GENS d.o.o.

 



Nazaj
 


 
 
 
back to top