IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 28.03.2020 || ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |  Semenarna Ljubljana z rekordno spletno prodajo  |  Krizni dodatek za zaposlene v trgovini  |  Nestle bo zaposlenim kljub odsotnosti izplačeval polno plačo  |  Dostava na dom iz trgovine Mlekarna Planika Kobarid  |  Coop postavil (do)končne cene na vse pakirane izdelke  |  Poslovanje Mercatorja še naprej skladno z lex Mercator  |  V trgovinah Univerexport so za eno uro podaljšali delovni čas  |  Lactalis BH poklonil donacijo Združenju "Pomozi.ba"  |  Konzum kupcem omejil količino kvasa  |  Gfk: "Gospodinjstva za zaloge v treh tednih zapravila 2 milijardi dinarjev!"  |  Nora ženska kašljala po policah s hrano  |  Prekinjen tudi elektronski vnos zbirnih vlog pri kmetijskih svetovalcih  |  Nova spletna trgovina Preprosto.je z dobrodelno noto  |  Sameer Aggarwal novi izvršni direktor Walmart Indija  |   ||
   

Slovenija: Mercator Veleprodaja obnovila vozni park dostavnih vozil

27.11.2017

Veleprodaja za vsakodnevni razvoz blaga skupno kar 7000 kupcem uporablja lastna tovorna vozila in najeta tovorna vozila pogodbenih prevoznikov.
 
Veleprodaja in Cash&Carry

V izvršnem področju veleprodaje se na različnih prodajnih programih (market program, tehnični programi, kmetijski repromateriali) ukvarjajo s prodajo blaga vsem vrstam pravnih subjektov, kot so franšizni kupci, grosisti, gostinci, mali trgovci, samostojni podjetniki in proračunski uporabniki.

Prodaja se izvaja tako v klasični obliki preko skladiščnega poslovanja, preko prodajnega kanala Cash&Carry poslovalnic in tranzitnega poslovanja.
 
Ključni cilji so usmerjeni v ohranjevanje in povečevanje doseženih tržnih pozicij in obsega prodaje eksternim kupcem na vseh segmentih delovanja izvršnega področja.

Da bi še izboljšali storitve in še bolje zadovoljili potrebe veleprodajnih kupcev, je izvršno področje veleprodaje te dni obnovilo del svojega voznega parka.
 
Modernejši in novejši tovornjaki so opremljeni s hladilnimi komorami, prilagojeni so tudi za hitrejšo in zanesljivejšo dostavo.
 
Tudi nova grafična podoba vozil poudarja prednost nakupa vsega blaga na enem mestu, saj je celovitost in širina asortimana v 13 Cash&Carry centrih po Sloveniji ena ključnih konkurenčnih prednosti Veleprodaje Mercator. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top