IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Španija/Portugalska: Mercadona uvaja storitev "Ready-to-Eat" v več kot 800 trgovinah

17.05.2022
V španski trgovinski verigi Mercadona so po štirimesečnem obdobju testiranja na izbranih prodajnih mestih uvedli brezplačno storitev za njihov oddelek "Ready-to-Eat".

Nov prodajni model bodo postopoma uveljavili v več kot 800 trgovinah, ki imajo oddelek "Ready-to-Eat", s ciljem, da bo ta možnost omogočena v vseh trgovinah do konca leta.

Storitev "Ready-to-Eat" v Mercadoni strankam ponuja izbiro med več kot 35 jedmi, brez čakanja in zagotovljeno enako kakovostjo z vso pripadajočo pozornostjo.

Vsa živila postrežejo v embalaži iz naravnih materialov, kot so sladkorni trs (kompostabilni material), karton ali papir.

Nov  prodajni model  je namenjen izboljšanju uporabniške izkušnje z zmanjšanjem čakalne dobe in optimizacijo procesa dela podjetja, so sporočili iz sedeža trgovisnke verige.

Veriga, ki ima podružnice na Portugalskem in v Španiji, je pred kratkim objavila svoje finančne rezultate za leto 2021. Prodaja se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 3,3 odstotke in je v poslovnem letu znašala 27,8 milijarde evrov.

Od tega je bilo 27,4 milijarde evrov ustvarjenih v Španiji, preostalih 415 milijonov pa na Portugalskem.

Mercadona je lani odprla 79 novih supermarketov (devet na Portugalskem) in jih zaprla 58, ki niso ustrezali učinkovitejšemu in trajnostnemu modelu trgovin. Tako so končali leto 2021 s 1.662 trgovinami (1.633 v Španiji in 29 na Portugalskem).


Nazaj
 
 
 
 
back to top