IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Cegnar za Finance:"Sinergija s Pošto se že pozna"  |  Petra Juvančič, nova izvršna direktorica Združenja Manager  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |   ||
   

Španija: Mercadona povečuje prednost pred ostalimi trgovci

11.07.2019
Mercadona, ki je najbolj priljubljena trgovinska veriga v Španiji, kar piše v poročilih raziskovalne hiša Kantar Worldpanel, bo modernizirala svoja največja štiri skladišča za svežo hrano. 
 
 
 
Največji španski trgovec je lani zabeležil tržni delež v višini višji od 23 odstotkov,  Dia in Carrefour si z 8,5 odstotki tržnega deleža delita drugo mesto, Eroski je nekoliko izgubil in je četrti s 5,8-odstotnim tržnim deležem,  Lidl je na petem mestu, šesti pa je s 3,7 odstotki Auchan (Alcampo in Simply).
 
Po mnenju direktorja svetovanja pri raziskovalni hiši Kantar, Césarja Valencosa, je Mercadona prednost pred zasledovalci povečala zato, ker se osredotoča na obogateno ponudbo svežih izdelkov, poleg tega pa je trgovec v zadnjem letu predstavil kar nekaj prenovljenih objektov.
 
Po podatkih Kantarja naj bi v Mercadoni - vsaj enkrat na leto - nakupovalo kar devet  od desetih Špancev.
 
Omenjena 4  skladišča oskrbujejo 600 od njihovih 1630 supermarketov. Javier Blasco, Mercadonin koordinator in skrbnik za skladišča je dejal:"To počnemo zaradi zahtev trga in kupcev pri tem, da jim zagotovimo najboljše.”

Vsa 4 skladišča bodo hlajena na +3°C za pakirane mesne iudelke in +12°C za sadje in zelenjavo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top