IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Španija: Mercadona povečuje prednost pred ostalimi trgovci

11.07.2019
Mercadona, ki je najbolj priljubljena trgovinska veriga v Španiji, kar piše v poročilih raziskovalne hiša Kantar Worldpanel, bo modernizirala svoja največja štiri skladišča za svežo hrano. 
 
 
 
Največji španski trgovec je lani zabeležil tržni delež v višini višji od 23 odstotkov,  Dia in Carrefour si z 8,5 odstotki tržnega deleža delita drugo mesto, Eroski je nekoliko izgubil in je četrti s 5,8-odstotnim tržnim deležem,  Lidl je na petem mestu, šesti pa je s 3,7 odstotki Auchan (Alcampo in Simply).
 
Po mnenju direktorja svetovanja pri raziskovalni hiši Kantar, Césarja Valencosa, je Mercadona prednost pred zasledovalci povečala zato, ker se osredotoča na obogateno ponudbo svežih izdelkov, poleg tega pa je trgovec v zadnjem letu predstavil kar nekaj prenovljenih objektov.
 
Po podatkih Kantarja naj bi v Mercadoni - vsaj enkrat na leto - nakupovalo kar devet  od desetih Špancev.
 
Omenjena 4  skladišča oskrbujejo 600 od njihovih 1630 supermarketov. Javier Blasco, Mercadonin koordinator in skrbnik za skladišča je dejal:"To počnemo zaradi zahtev trga in kupcev pri tem, da jim zagotovimo najboljše.”

Vsa 4 skladišča bodo hlajena na +3°C za pakirane mesne iudelke in +12°C za sadje in zelenjavo.

Nazaj
 


 
 
 
back to top