IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.10.2018 || P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |   Še štirje dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Hrvaška: Mauricio Cantisani nov direktor podjetja Hrvatski duhani d. d.

10.10.2018
Po uspešni priključitvi družbe Hrvatski duhani d. d. v sestavo skupine British American Tobacco, je mesto direktorja prevzel Mauricio Cantisani, dosedanji menedžer za integracijo. Njegov glavni cilj bo dodaten zagon proizvodnje tobaka in pospešene izmenjave znanj med globalnimi proizvodnimi sedeži BAT-a ter lokalnimi kooperanti.
 
 
Dosedanji direktor Zlatko Pleša je v podjetju prevzel novo vlogo menedžerja za poslovanje. Skupna vrednost odkupljenega tobaka je lani dosegla 95 milijonov kun, s čimer se rast na Hrvaškem nadaljuje. V preteklih desetih letih je denimo vrednost proizvodnje tobaka, ki ga je odkupila družba, narasla za več, kot tretjino, povprečna odkupna cena pa se je zvišala za kar 54 %.
 
Skupina Hrvatski duhani, prek različnih programov kratkoročnega financiranja, svoje proizvajalce spodbujajo z več kot 60 milijoni kun, izdajajo pa tudi dolgoročna posojila, s katerimi financirajo nabavo opreme in razna vlaganja.
 
"Tobak je temelj našega poslovanja, njegova proizvodnja je za nas strateško zelo pomembna. Hrvatski duhani so se v zadnjih treh letih uspešno predstavili kot eden izmed centrov proizvodnje tobaka znotraj skupine BAT, ta pa je prepoznal potencial," je med drugim za Glas Slavonije povedal Cantisani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top