IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Gorivo opolnoči cenejše  |  Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |   ||
   

Slovenija: Matijevič:"Robin Food kmalu tudi v tujini!"

05.12.2017
Danes so v ljubljanski Šiški na Celovški 111 odprli prvo trajnostno naravnano trgovino v Ljubljani in po mariborski z enakim imenom drugo v Sloveniji – Robin Food.  Uradna otvoritev bo v soboto, ko bo obiskovalce razveseljeval klovn. Sledijo nova odprtja doma in celo v tujini.
 
Potem ko so v začetku julija na Sokolski ulici v Mariboru uradno odprli prvo trgovino Robin Food, je po poletnem odprtju bistroja z enakim imenom na Resljevi ulici v glavnem mestu, sedaj sledila še otvoritev trgovine v Ljubljani.
 
Trenutno so v njej zaposleni štirje delavci (v mariborski trije), v ponudbi pa imajo zaenkrat  približno 100 različnih izdelkov. Prodajalna  se skupaj s skladiščem rasteza na cca. 250 m2  (120 +120m2). In v čem je ideja tega projekta?
 
"Temeljimo na presežkih hrane, ki ostaja večinoma pri distributerjih oz.prodajalcih ali pa če blago  katera druga trgovina  zavrne. To je naš prvi kanal dobave , drugi kanal predstavljajo na podoben način kupljeni predvsem kozmetika in čistila ter tretji kanal, ki predstavlja osnovna živila, ki jih potrebuje vsak posameznik kot so: jajca, mleko, olje itd.  Prepričati hočemo dobavitelje, da smo njihov podaljše oz.kotiček, kjer jih čaka zanesljivi partner in odjemalec tega blaga. Včasih izdelovalci zgolj zamenjajo embalažo kakšnega artikla in bi kar vse, kar je še ostalo na policah, uničili, kar pa je škoda," razloži v uvodu alfa in omega projekta, 28.letni Dalibor Matijević (na fotografiji), ki je iz Nazarij (Savinjska dolina) prišel v Ljubljano leta 2007 in poslovno pot začel s platformo FoodSurplus.
 
In pogumno napovedal:"Robin Food bo kmalu tudi v tujini!"
 
Študiral je strojništvo, a ekonomija ga je  vedno zanimala in še posebej povezovanje na spletu, mobilne aplikacije, trgovina. "Julija smo odprli trgovino v Mariboru in lahko potrkam, da nam gre dobro navkljub nekaterim kritikam na začetku. V bistvu se nam dogaja nekaj podobnega kot ko se je začela diskontna prodaja npr. Hoferja in so imeli nekateri pripombe češ, da tam pa že ne bodo kupovali, a so se kmalu ugriznili v jezik in ravno taki sedaj obiskujejo tudi nas , saj sedaj ljudje  hodijo tudi k nam v vedno večjem številu in se je stvar v Mariboru  prijela. Verjamem, da se bo tudi v Ljubljani, kjer nameravamo odpreti še dve trgovinoi naslednje leto, eno tukaj blizu v Stegnah na 500 m2 in drugo…,” je povedal Matijevič.
 
Gre za prvo slovensko trajnostno trgovino s presežki hrane, ki zaenkrat sicer še sodi v rubriko majhnih trgovin, a ideja našega sogovornika in njegove ekipe, s ciljem za boljši svet brez zavržene hrane, je da bi že v bližnji prihodnosti postali veliki. Pr(a)va trgovinska trajnostno naravnana veriga trgovin v bližnji in daljnji regiji.  "Leta 2011 sem se v podjetništvu najprej poskusil s spletno stranjo fites.si in imel potem še nekaj poslovnih poskusov. Pred dvema letoma, marca 2015, sem prišel do ideje, da bi začel s tem, kar počnemo sedaj v projektu Robin Food glede hrane. Najprej je šlo predvsem za borzo hrane, za spletno digitalno veleprodajo živil kot sta sadje in zelenjava itd.,” je svojo pestro poslovno pot opisal mladenič, ki dobro ve, kaj je cilj in kako do tega priti.
 
Z nizkocenovno trgovino namerava tudi v tujino. "Nočemo ostati samo v Sloveniji ampak nameravamo tudi izven naših meja. Na Poljsko, celo v Nemčijo in Italijo, a seveda tudi v države Balkana. Najprej bomo odprli podobno trgovino na Reki, nato bo sledil Beograd, kjer imamo sklenjenih že 90 % dogovorov z dobavitelji…”, nam  je povedal nekaj malega glede velikopoteznih načrtov katerih delček je nakazal že s sodelovanjem v Lidlovi "Lojtr’ci domačih”, a je potem nadaljeval  po drugih poteh ter nam umirjeno in samozavestno že napovedal naslednje poteze: "Zaščitili smo znamko in bomo imeli odslej tudi v tujini franšize, za odpiranja pa nas zanimajo predvsem lokacije, kjer imajo ljudje bodisi nižji življenski standard ali pa so jim enostavno potrebni tudi tovrstni nakupi . In to v krajih, kjer trgovina podobnega tipa formata pač še nima in obstaja po njej potreba zaradi takšnih ali drugačnih razlogov.”
 

Robinu se bodo pridružili še: Marjanca, Tomaž in Janez

Imajo štiri like, ki so si jih zamislili za prepoznavnost blagovne znamke in sicer ob  angleškem Robinu (po knjižnem in filmskem junaku Robinu Hoodu) še slovenske: Marjanco, Tomaža in Janeza. Seveda pa je formula uspeha jasna. Trgovina Robin Food deluje po principu diskonta, nekatere izdelke pa je mogoče kupiti le v večjih pakiranjih. "Cena nakupa blaga je odvisna od številnih dejavnikov, a predvsem od roka uporabnosti," je dejal Matijevič. V trgovini(ci) nasproti kina Šiška zaenkrat še ni svežega kruha in sadja, a so po drugi strani po lično zloženih policah razstavljeni vsi ostali živilski izdelki kot so:olje, moka, čokolada, biotestenine..." 


Nazaj
 


 
 
 
back to top