IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Svet: Mastercard in Pelé združujeta navijače Lige prvakov (VIDEO)

13.02.2018
Danes se z dvema tekmamam osmine finala Lige prvakov. Mastercard, ki tudi v letih 2018 – 21 nadaljuje sodelovanje s tem elitnim tekmovanjem, je združil strastne nogometne navijače v nepozabnem doživetju. V sklopu letošnje sezone Lige prvakov, ko se na nogometnem igrišču meri več kot 70 različnih nacionalnosti, se je Mastercard povezal z legendarnim brazilskim nogometašem Peléjem – da bi slavil povezovalno moč nogometa in tistih trenutkov, ki so v zgodovini največjega nogometnega tekmovanja botrovali začetku nečesa neprecenljivega. 
 
 
Mastercard je kot uradni sponzor UEFA Lige prvakov predstavil film "22 Languages", kratek film, ki prikazuje 22 nogometnih navijačev z vsega sveta, združenih v povsem preprostem namenu – zaigrati skupaj in se potegovati za 11 vstopnic za Ligo prvakov. Brez ovir, a z visokimi nameni je 22 igralcev različnih narodnosti sodelovalo v napeti tekmi, ki lahko postreže le z eno zmagovalno ekipo.
 
Neverjeten razplet, ki sledi, navdušuje. Ko se po koncu tekme igralci vrnejo v slačilnico, doživijo neprecenljiv trenutek. Pokal lahko dvignejo z nikomer drugim kot Peléjem.  "Nogomet je povezovalna sila v tem svetu. Ni boljšega primera, kot je ravno Liga prvakov," je dejal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri Mastercard.
 
 
 
"Naša kampanja #StartSomethingPriceless govori o medsebojni podpori, ki navdihuje spremembe. Liga prvakov je resnično edinstvena pri premagovanju ovir in preoblikovanju življenj tako igralcev kot navijačev." Film 22 Languages napoveduje najnovejšo kampanjo Mastercard, ki želi v sklopu #StartSomethingPriceless navdihniti vsakogar, da sledi svoji strasti in spremeni drobne trenutke v neverjetne spomine.
 
Izjemni Pelé, ikona v svetu nogometa, ki je sledila svoji strasti in postala najboljši igralec na svetu, je izbral tri trenutke, ki so v zgodovini Lige prvakov navdihnile spremembo in pustile neprecenljiv pečat.   "V mladih letih mi je oče dejal 'zelo dober nogometaš boš postal, a ne pozabi najpomembnejšega; bodi dober človek in dobra oseba'. Njegovih besed in pomembnega sporočila, ki ga nosijo, ne bom nikoli pozabil," je povedal Pelé, ki je v svoji karieri dosegel 1283 golov.
 
 
 
"Čeprav nas konkurenca v svetu športa krepi, je bolj pomembno to, kar delamo kot ljudje na in izven igrišča. Nogomet je odlični povezovalec in ti trenutki Lige prvakov resnično zaobjamejo občutek kampanje #StartSomethingPriceless."
 
Trije trenutki iz sveta Lige prvakov, ki so po mnenju Peléja začeli nekaj neprecenljivega:
1.       ABIDAL dvigne pokal: Éricu Abidalu, ki je prebolel raka, pripada čast dvigniti pokal Lige prvakov za ekipo NK Barcelona.
 
2.       KAHN potolaži CAÑIZARESA: Oliver Kahn (Bayern München) se odloči, da bo potolažil Santiaga Cañizaresa (Valencia), potem ko je njegova ekipa izgubila finale Lige prvakov.
 
3.       Spoštovanje navijaške skupine REDS do RONALDA: Oboževalci Manchester United priznavajo "Talent nad ekipo" in Ronaldu (Brazilija & Real Madrid) po zmagovalnem triku s kapo nudijo stoječe ovacije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top