IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.04.2018 || Odprtje trgovine Mlinotest v Dolnji Košani  |  Zagrebška pivovarna ima dve novi direktorici  |   Mlekarna Celeia v večinski lasti kmetov  |  Danes otvoritev dm-a v Šempetru   |  Magnit odprl še 275 trgovin, skok prodaje za 8 %  |  Podravka z najboljšim prvim četrtletjem doslej  |  Čizmić: "Mercator uspešnejši kot pred enim letom"  |   Mercata je ekskluzivni dobavitelj blagovne znamke Nestea  |  Beiersdorf z novo finančno direktorico  |  MD vlaga milijardo evrov v nove objekte in distribucijski center  |  S Hoferjem zbranih 28 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |   Dvoštevilčna rast večine poslovnih segmentov Atlantic Grupe  |  Vlada razrešuje direktorja AVK Matvoza  |  Trgovine bodo med prazniki (večinoma) zaprte  |  Coca-Cola v prvem četrtletju z rastjo dobička  |   Gorenjka v ospredju Festivala čokolade v Radovljici (VIDEO)  |  Nadzorniki Mercatorja danes o lanskem poslovanju  |  ZANIMIVOST: Roboti tudi za solato...(VIDEO)  |  Amazon prodajo živil povečal za 50 odstotkov  |  Marko Abramović novi generalni direktor podjetja Sojaprotein  |   ||
   

Svet: Mastercard in Pelé združujeta navijače Lige prvakov (VIDEO)

13.02.2018
Danes se z dvema tekmamam osmine finala Lige prvakov. Mastercard, ki tudi v letih 2018 – 21 nadaljuje sodelovanje s tem elitnim tekmovanjem, je združil strastne nogometne navijače v nepozabnem doživetju. V sklopu letošnje sezone Lige prvakov, ko se na nogometnem igrišču meri več kot 70 različnih nacionalnosti, se je Mastercard povezal z legendarnim brazilskim nogometašem Peléjem – da bi slavil povezovalno moč nogometa in tistih trenutkov, ki so v zgodovini največjega nogometnega tekmovanja botrovali začetku nečesa neprecenljivega. 
 
 
Mastercard je kot uradni sponzor UEFA Lige prvakov predstavil film "22 Languages", kratek film, ki prikazuje 22 nogometnih navijačev z vsega sveta, združenih v povsem preprostem namenu – zaigrati skupaj in se potegovati za 11 vstopnic za Ligo prvakov. Brez ovir, a z visokimi nameni je 22 igralcev različnih narodnosti sodelovalo v napeti tekmi, ki lahko postreže le z eno zmagovalno ekipo.
 
Neverjeten razplet, ki sledi, navdušuje. Ko se po koncu tekme igralci vrnejo v slačilnico, doživijo neprecenljiv trenutek. Pokal lahko dvignejo z nikomer drugim kot Peléjem.  "Nogomet je povezovalna sila v tem svetu. Ni boljšega primera, kot je ravno Liga prvakov," je dejal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri Mastercard.
 
 
 
"Naša kampanja #StartSomethingPriceless govori o medsebojni podpori, ki navdihuje spremembe. Liga prvakov je resnično edinstvena pri premagovanju ovir in preoblikovanju življenj tako igralcev kot navijačev." Film 22 Languages napoveduje najnovejšo kampanjo Mastercard, ki želi v sklopu #StartSomethingPriceless navdihniti vsakogar, da sledi svoji strasti in spremeni drobne trenutke v neverjetne spomine.
 
Izjemni Pelé, ikona v svetu nogometa, ki je sledila svoji strasti in postala najboljši igralec na svetu, je izbral tri trenutke, ki so v zgodovini Lige prvakov navdihnile spremembo in pustile neprecenljiv pečat.   "V mladih letih mi je oče dejal 'zelo dober nogometaš boš postal, a ne pozabi najpomembnejšega; bodi dober človek in dobra oseba'. Njegovih besed in pomembnega sporočila, ki ga nosijo, ne bom nikoli pozabil," je povedal Pelé, ki je v svoji karieri dosegel 1283 golov.
 
 
 
"Čeprav nas konkurenca v svetu športa krepi, je bolj pomembno to, kar delamo kot ljudje na in izven igrišča. Nogomet je odlični povezovalec in ti trenutki Lige prvakov resnično zaobjamejo občutek kampanje #StartSomethingPriceless."
 
Trije trenutki iz sveta Lige prvakov, ki so po mnenju Peléja začeli nekaj neprecenljivega:
1.       ABIDAL dvigne pokal: Éricu Abidalu, ki je prebolel raka, pripada čast dvigniti pokal Lige prvakov za ekipo NK Barcelona.
 
2.       KAHN potolaži CAÑIZARESA: Oliver Kahn (Bayern München) se odloči, da bo potolažil Santiaga Cañizaresa (Valencia), potem ko je njegova ekipa izgubila finale Lige prvakov.
 
3.       Spoštovanje navijaške skupine REDS do RONALDA: Oboževalci Manchester United priznavajo "Talent nad ekipo" in Ronaldu (Brazilija & Real Madrid) po zmagovalnem triku s kapo nudijo stoječe ovacije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top