IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Svet: Mastercard: "Kako organizacije v kriznih časih izvajajo inovacije?"

08.04.2021
Več kot 1.800 direktorjev in vodstvenih kadrov ter preko 10.000 potrošnikov iz vsega sveta je sodelovalo v najnovejši raziskavi Become 2021 – drugi izdaji letnega globalnega indeksa inovacij, ki ga lansira Mastercard v sodelovanju z raziskovalnim podjetjem Harvard Business Review Analytic Services.

Become 2021 razkriva lastnosti najbolj inovativnih podjetij iz vsega sveta in najboljše prakse, kako organizacije v kriznih časih izvajajo inovacije - kako so se voditelji inovacij odzvali na pandemijo Covid-19, gospodarsko negotovost ter hitro spreminjajoča se pričakovanja potrošnikov.

Višje povpraševanje po digitalnih storitvah in bolj prilagojenih izkušnjah tekom preteklega leta je podjetja privedlo do poudarjanja inovacij, kot dokazujejo tudi izsledki druge izdaje kazalnika Become Index. 53 % vodstvenih delavcev meni, da njihove organizacije dajejo veliko prednost inovacijam, prav tako pa se je skoraj polovica vprašanih podjetij (42 %) na potrebe odzvala s povečanjem proračuna za inovacije. Razvila so nove načine za zaščito delavcev in inovativne načine za povezovanje s strankami ter za zadovoljitev njihovih potreb, vse to z mislijo tudi na varovanje zdravja in duševnega miru strank.

Nekaj ključnih dognanj iz raziskave:

5 osrednjih področij se pojavlja za podjetja v procesu okrevanja in vstopu v novo dobo inovacij: digitalna agilnost, analiza z uporabo okolja, nepropustna varnost podatkov, strateške naložbe in bližina strank.
71 % potrošnikov se bo bolj verjetno odločilo za blagovne znamke, ki so med pandemijo pokazale skrb za svoje stranke in zaposlene, kar poudarja potrebo po tem, da podjetja pokažejo človečnost.
Voditelji inovacij pogosto osvežujejo strategijo izkušenj za stranke, saj jo več kot polovica voditeljev osvežuje vsaj mesečno, v primerjavi s samo 24 % zaostalih v inovacijah.

Kaj o inovacijah v kriznih časih pravijo izvršni direktorji?

Arvind Krishna, direktor upravnega odbora in izvršni direktor, IBM je dejal: "Če nič drugega, je pandemija Covid-19 poudarila ključni pomen tehnoloških rešitev, ki našim strankam omogočajo hitrost, prilagodljivost, vpogled in inovacije. Najpomembnejša izbira za podjetja danes je odločitev za tehnološko platformo za svoje poslovanje. Te platforme so osnova za doseganje konkurenčnosti v 21. stoletju. Določajo, kako hitro se lahko podjetja odzovejo na nove tržne priložnosti, kako dobro služijo strankam, do kakšne mere se lahko prilagodijo in kako hitro se lahko odzovejo na trenutno krizo."

Arne Sorenson, predsednik in izvršni direktor Marriott International, Inc. med 2012 in 2021 je dodal: "S strankami vzdržujemo nenehen dialog, tako s pomočjo vprašalnikov kot na sestankih z načrtovalci sestankov in poslovnimi vodji potovanj. Naš program zvestobe Marriott Bonvoy nam omogoča dostop do 140 milijonov popotnikov. Seveda to ne pomeni, da smo nenehno v stiku z vsemi, vendar nam povratne informacije v realnem času omogočajo izvedeti kaj si želijo in kaj jim je bilo všeč (in kaj ne) med njihovim zadnjim bivanjem v naših objektih. Leta 2020 smo izvedli tudi pogovore z glavnimi direktorji posameznih objektov in posledično zelo hitro vpeljali nove protokole glede zdravja in varnosti."

Dr Ruth Browne, predsednica in izvršna direktorica Ronald McDonald House New York, je dejala: "Že zelo zgodaj med pandemijo smo morali veliko truda vložiti le v to, da smo ostali odprti. Prvo okužbo z virusom Covid smo zabeležili v začetku marca. Toda zdelo se mi je pomembno, da se še naprej borimo za prihodnost. V januarju smo zagnali postopek strateškega načrtovanja in odločili smo se, da bomo z njim nadaljevali. Moji sodelavci od mene tako pogosto slišijo: 'Ali kuhaš večerjo, ali pa si skuhan,' in sama precej raje kuham. Naš načrt temelji na rasti – želimo razširiti globino, širino in doseg naših storitev, doseči boljše usklajevanje z našimi bolnišničnimi partnerji in ustvariti nove dolgoročne prihodkovne tokove za naše podjetje. Če verjamete v svojo prihodnost, se morate zanjo tudi boriti."

Podrobneje so izsledki poročila in dodatne izjave direktorjev inovativnih podjetij predstavljeni v priloženem sporočilu za javnost.

Poročilo Become 2021 si lahko tudi prenesete iz spletne strani BecomeIndex.com.

Nazaj
 


 
 
 
back to top