IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.09.2020 || Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Jutri razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |  V središču Ljubljane salon kave Qubik Caffe  |   ||
   

Svet: Maska kot modni dodatek v času Covida 19

03.08.2020
Ko so maske postale zaradi strašne bolezni, ki jo je prinesel koronavirus, obvezne, je kmalu nekaterim to postala tudi tržna priložnost za zaslužek, spet drugi kot na primer v NBA ali Disneyju pa so zaslužek s tega računa nakazali za dobrodelne namene... 

Fendi, Gucci, Versace itd. Znane blagovne znamke so začele že pred časom predvsem lepši spol spodbujati k nakupovanju drage zaščite, ki naj bi bila namenjena nečemu povsem drugemu kot modi.
 
 
Seveda imajo tudi otroci svoje junake...
 
Maska iz kolekcije Versace Versus se dobi za 140 evrov.

Svileno Fendijevo masko so spomladi v trgovini Saks Fifth Avenue v New Yorku prodajali za več kot 200 evrov, nekatere so dosegle vrtoglavih 300 evrov in celo več. 
 
Otroci so se razveselili mask z motivi svojih najljubših junakov iz risanke Ledeno kraljestvo, z motivom Hello Kitty itd.
 
Disney je milijon dolarjev dobička podaril humanitatni organizaciji Medshare, ki po vsem svetu dostavlja medicinske pripomočke in zdravstveno opremo. Podobno so storili tudi v košarkarski liga NBA, kjer so dobiček od prodaje mask z logotipi in motivi športnih ekip podarili dobrodelnima organizacijama Feeding America in kanadski Second Harvest.


Nazaj
 


 
 
 
back to top